Ostin tänään Gigantista(Lahdesta) Xboxin hintaan 150?. Laite on tietysti uusi(Valmistettu 16.6.2003). Mukana tuli 1 ohjain, konsoli, tv-johdot. Ei siis yhtään peliä.
Kotiin päästyäni pääsin vihdoin tutkimaan konetta ja yllätykseni oli suuri kun huomasin koneessa olevan Samsungin DVD aseman, joka lukee CDR-levyt!
Samalla tilasin www.modpiiri.com:sta Apple-X PRO modipiirin. Siis modattu kone tulee maksamaan vajaat 200?.
Xbox Gigantista....
6
934
Vastaukset
- tarzan
Ota ennemmin alx2 . Muutenkin modpiiri.com on kyseenalainen paikka, ei taida copyright hommat olla hanskassa.
- poliisi
Rikospoliisista päivää!
Saisinko tämän miehen IP-osoitteen, niin pannaan nulikka rautoihin.- tinanappi
Vittu kaikki varmasti tutisee saappaissaan meidän internet kytän uhkauksista.
- Toinen poliisi
Mod-piirit ovat laittomia. Eivätkä ne toimi Xbox Liven kanssa. Minulla on sinun IP osoitteesi, ja otan juuri yhteyttä palveluntarjoajaasi.
Meillä on suunnitteilu iso DOS hyökkäys kaikkia mod-piirejä myyviä sivustoja kohtaan. Saattepa nähdä ;-)- rikollinen
piirit niiden myynti ja asennus ei ole laitonta vaan pelien kopiointi ja myynti pahvit!!!!!!
- Hola
Näin on. Modit ei ole laittomia! Piraatti pelit taas on laittomia!
Modattu Xbox ei toimi LIVEssä, paitsi jos Modissa on sellanen kytkin, joka osaa sulkee ittensä "pois" jonka jälkeen konsoli toimii "normaalisti" ja LIVEtyskibn onnistuu. Näin olen ymmärtänyt. Itse en ole tosin modaaja. En näe siinä tarpeeksi hyötä itselleni. Ja piraattipelit ei kiinnosta, kun on rahaa ostaa normaalejakin! :)
Modaaminen on OK, kohan pysyy erossa niistä piraateista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251