mikä on hyvä uistin

Niko

niin haluain vaan tietää millä uistimella saa keskikokoista haukea

8

1049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällä

TV-shopista flying lure

• Kalastelija

ei kannata ostaa flying lurea sillä ei saa kalaa suomen vesillä...

• Pete

Ainakin nuo 12-15 senttiset nilsut ja rapalat ovat kelvanneet hauelle. Nilsun jumbo on kanssa mielenkiintoinen kapistus. Uinniltaan ja heitettävyydeltään hyvän tuntuinen kalu, mut en ole vielä päässyt tosi tilanteessa kokeilee, kun odotan vesien vielä hiukan jäähtyvän

• Jussi

Smedsin uistin paras,,joka lätäköstä saa siimat kireeksi,,ja niitä on tarjolla minulla...

• KALAGURU

sininen krokodil 18g tai 32grammanen on tosi hyvä.Kannattaa kokeilla..... sillä ainakin saa keskikokoista haukee...

• M/M

Sininen/hopea tai tummanruskea/vaaleaharmaa!!!!
      Crocodilit on kyllä sellasia pelejä että jos noi kaks väriä on messissä niin muita et tartte!
      Itse en haukea heittäessä ota mukaan muuta kun kyseiset lusikat. Jos kalaa on niin kyllä tulee, ja paljon on muuten tullu...

• pulkkinent

itse käytän vaan ja ainoastaan ruskeeta,vihreetä ja sinistä kun oon haukee kalastamassa ja oon saanu vihreellä krokolla 6.9 kg hauen

• nussiahma

Mikähän se sinun "keskikokoinen hauki" mahtaa olla?
      Jos hopea/pronssi väristä helmellä varustettua Räsäsen 7:aa paikot niin kyllä Haukea tulee. Yli 2kg kokoiset ovat kylläkin harvassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe