Tarkoitus olis vaihtaa Clion (-91) takaiskarit. Kattelin alkuperäisiskareita ja hinta oli 49.40€/kpl. Mieluusti tietenkin halvemmallakin pääsis ja sen takia tarkistin Motonetin tarjonnan aiheesta.
Löytyi seuraavat:
KAASUISKARI 35.99€/kpl
KAASUISKARI Boge 44.80€/kpl
KORKEAPAINEKAASUISKARI 44.40€/kpl
Osaisiko joku selventää että mitä eroa näillä on keskenään vai kannattaako kärsiä tuo muutama euro ja ostaa nuo alkuperäiset?
Clion iskarit Motonetista?
3
601
Vastaukset
- Topias
Ei siihen mitään estettä ole! Itse ottaisin noista vaihtoehdoista nuo Boget: ne ovat luotettavat merkki-iskarit.
Renaulteissa ei oikeastaan voikaan puhua "alkuperäisiskareista", sillä Renault ei valmista itse iskunvaimentimia toisin kuin Peugeot. - Topias
Ihan hyvin voit ostaa iskarit vaikka Motonetista. Itse ottaisin noista vaihtoehdoista nuo Boget, koska ne ovat tunnettuja merkki-iskareita.
Renaultin kohdalla ei oikeastaan voikaan puhua "alkuperäisiskareista" sillä Renault ei itse valmista iskunvaimentimia, toisin kuin Peugeot. - Eurostartti
Osta iskarit mistä hyvänsä mutta muista,että ne ovat kaasuiskarit(siis takana).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760