-Miten saan myöntävän vastaukse kosintaani ?
-Mistä saisin imuroitua (ilmaisen) ropotti apulaisen ?
-Miksen saa "imuroituja" katto valaisimia asennettua kattoon vaikka ne ovat minun valaisimet kansiossa ja näkyvät valaisimien kuvina alkuperäisten listalla ? PS.House versio
Ei ole ohje kirjaa
1
123
Vastaukset
- Piiza
KATTOLAMPUT
Siis sulla on houseparty.Hot date on ensimmäinen sims missä ilmestyivät kattovalaisimet.Luulen että katto valaisimet ei toimi sulla koska sun simsissäs ei oo tarvittavia järjestelmiä kattolamppujen toimimiseen.
KOSIMINEN
Kosinnassa ystävyyspalkkien pitää olla sadassa ja tummanpunainen sydän symbooli kosinnan kohteen kohalla.
Ensin pyyät hemmon käymään sun luonas.Juttelette ja suutelette ja vastaavaa.Sitten voitte vaikka syödä ruokaa joka on jo valmiina.Anna hemmon käyä vessassa ihan rauhassa.Sen jälkeen avaa telkka ja kato sitä.Hemmokin tulee kattoon.Sen jälkeen jutelkaa(tai jotain vastaavaa)Ja kosi.Mutta mieli ala jutut pitää olla vihreillä.Jos olet kohdellut hemmoo hyvin ja sulla menee hyvin niin sen pitäs suostuu kosintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251