Juhannus on turha, ja se pitäisi olla normaali viikonpäivä. Käytännössähän se on vappu II, sillä erolla, että ryyppääminen tapahtuu kaupungin sijasta maalla ja jotkut idiootit menee kännipäissään vesille ja useimmiten hukkuvat sitten.
Juhannus
on turha "juhla"
2
454
Vastaukset
- juokse vuorille
....marmattaa joku katkera yksinäinen ihminen, jolla ei ole KAVEREITA EIKÄ YSTÄVIÄ kenen kanssa sitä vappua voisi viettää.
Järjen käyttö on kännissäkin sallittua, meidän kaveriporukassa ainakin toisista pidetään huolta! - että palvotte
väärää jumalaa. Katoliset muuttivat Ukonjuhlan juhannukseksi johannes kastajan mukaan.
Ukon juhlan perinteeseen kuuluu syödä eväitä veden äärellä ja juoda tilaisuutta varten pantua olutta. Tuliuhrit Ukolle kokkoon.
Sano ei juutalaismytologialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221