Oliskohan;)

tää herra?

9

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä ehkä ei

      olla ihan kuka vaan, mutta enempi ehkä skopu mun mielestä.
      Toi Aake Kalliala on muuten ihan oikeesti vaaka ja mielestäni tyypillinen sellainen.

    • kaurisshh

      vaaka;) Olipa hauska, tuntuu tutulta, aivan kuin meitsi miettimässä:)))

    • Aika monet

      tuntemani vaa'at todellakin ovat hauskoja ja omituisia persoonia. Ja vieläpä lahjakkaita koomikkoja, kuten tuokin mies. Eipä enää tehdä noin hyviä sketsisarjoja. :(

      • ...........

        vaa´at eivät ole omituisia, vaan fiksuja ihmisiä, tunnen sekä naisia että miehiä.

        Tässä taas on ERITTÄIN lahjakas näyttelijä asialla:)


      • voi olla
        ........... kirjoitti:

        vaa´at eivät ole omituisia, vaan fiksuja ihmisiä, tunnen sekä naisia että miehiä.

        Tässä taas on ERITTÄIN lahjakas näyttelijä asialla:)

        vaikka olisi fiksukin. Totta toki minunkin vaakatuttavani ovat fiksuja, mutta myös todella hauskoja ja huumorintajuisia.
        Tarkoititko lahjakkaalla näyttelijällä itseäsi vai Pirkka-Pekkaa?


      • ...........
        voi olla kirjoitti:

        vaikka olisi fiksukin. Totta toki minunkin vaakatuttavani ovat fiksuja, mutta myös todella hauskoja ja huumorintajuisia.
        Tarkoititko lahjakkaalla näyttelijällä itseäsi vai Pirkka-Pekkaa?

        Pirkka-Pekkaa:D Minä en ole näyttelijä. Sanalla "omituinen" on negatiivinen sävy, joten on parasta, ettei sitä käytä puhuttaessa toisesta ihmisestä, ellei halua pahoittaa hänen mieltään.

        Aiheesta "näyttelijä" voisi kirjoittaa pidempäänkin. Siis tavallaanhan me kaikki olemme näyttelijöitä elämän suurella estraadilla. Elämä on teatteria ja teatteri on elämää, metafora, kuten tiedät. Yhdellä ihmisellä voi olla montakin roolia, jne..jne..Voisin kirjoittaa esseen tästä aiheesta, mutta olkoon nyt toiseen kertaan:)


      • aaappp
        ........... kirjoitti:

        Pirkka-Pekkaa:D Minä en ole näyttelijä. Sanalla "omituinen" on negatiivinen sävy, joten on parasta, ettei sitä käytä puhuttaessa toisesta ihmisestä, ellei halua pahoittaa hänen mieltään.

        Aiheesta "näyttelijä" voisi kirjoittaa pidempäänkin. Siis tavallaanhan me kaikki olemme näyttelijöitä elämän suurella estraadilla. Elämä on teatteria ja teatteri on elämää, metafora, kuten tiedät. Yhdellä ihmisellä voi olla montakin roolia, jne..jne..Voisin kirjoittaa esseen tästä aiheesta, mutta olkoon nyt toiseen kertaan:)

        Tarkotin vain huumorimielessä tuota päättämistä, "toisaalta" on aika vaakamainen sanonta...;)


      • Mitäs päättämistä?
        aaappp kirjoitti:

        Tarkotin vain huumorimielessä tuota päättämistä, "toisaalta" on aika vaakamainen sanonta...;)

        No tuo nyt ei selventänyt mitään. Niinhän se on, ihmisillä on ja pitääkin olla eri rooleja eri tilanteisiin.


    • meikäläinen/

      Ihan ku minä (ääneen sanottuna) Kiitos naurunremakoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe