homoksi haukkumisesta

????????

Miksi te ihmiset haukutte esim. omassa koulussanne olevia homoiksi ilman syytä?
Moni kaverini vetää välkkisin sellasta et "vähä homo toi Janne" jne. vaikka tämä ei oikeasti mikään homo ole!!
Mistä esim peruskoulussa olevat ihmiset voisivat edes erityisemmin tietää omaa suuntautumistaan tai etenkään muut, jotka eivät sitä ihmistä erityisemmin tunne, ketä haukkuvat homoksi.
Eivät halua tutustua, koska "se tyyppi on iha homo"
Tosi lapsellista ja typerää!!

14

3704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan...

      Ne on vasta niin nuoria ja kokemattomia vittuilun taidossa ettei niiltä voi enempää odottaakkaan.. kyllä ne sitten joskus oppii mitä se homo tarkottaa...

      • just me

        oon miettiny monesti ihan samaa jos paikalle sattus joku oikeesti homo ni siit tuntus aika helvetin pahalle sitäpaitsi mitä pahaa siin on jos rakastaa toista? se et joku on homo ei tarkota sitä et ne on just sua iskemässä


      • Amy2
        just me kirjoitti:

        oon miettiny monesti ihan samaa jos paikalle sattus joku oikeesti homo ni siit tuntus aika helvetin pahalle sitäpaitsi mitä pahaa siin on jos rakastaa toista? se et joku on homo ei tarkota sitä et ne on just sua iskemässä

        Yleensä sanotaan et haukkujat ovat kateellisii....
        Mä en tajua et miksi pitää toisia haukkua ''huoraksi,homoksi,lumpuksi,lesboksi jne..'' ne ovat vaa katellisii.... minuaki on haukuttu lesboks ja huoraks ja ny mua sanotaan venäjäläiseks kujahuoraks... enkä mä välitä siit yhtään...


      • huuhaa
        Amy2 kirjoitti:

        Yleensä sanotaan et haukkujat ovat kateellisii....
        Mä en tajua et miksi pitää toisia haukkua ''huoraksi,homoksi,lumpuksi,lesboksi jne..'' ne ovat vaa katellisii.... minuaki on haukuttu lesboks ja huoraks ja ny mua sanotaan venäjäläiseks kujahuoraks... enkä mä välitä siit yhtään...

        siis ei ainakaa tässä asiassa se pidä yhtään paikansa se kateellisuus..ei ainakaa lesboks,homoks jne haukkumisessa miten joku voi olla siitä kateellinen...ehkä juuri sinä ketä ton jutun kirjoitti...muute kyl o iha perätöntä juttua...


    • joo

      haukuttiin homoksi, mutta jostain syystä mulla on aina parempi tuuri naisten kanssa kun niillä jotka aikoinaan haukkuivat. monet niistä joutuu tyytyyn yhden illan juttuihi tai baarissa iskemisee aikusena.

      selvis vielä jonkun aikaa sitten että yks noista haukkujista tiesi olevansa bi jo sillon ja oli homoillu lätkäkaverinsa kanssa joka on oikee homo.

      ja mitä sitten jos on homo? paljon se mulle kuuluu mutta tyhmähän se on haukkua homoks jos on ite sellanen.

    • iso ja paha

      Homo... no jos et ole viellä vihamielistä sosiaallista kommunikaatiota opetellut niin tuo on ainoa sana mitä voi suusta päästää.
      Alotteliat käyttää itseään toistavia loukkauksia, mun mielestä loukkauksien pitää olla hauskoja, parhaita ovat ne jossa ne ovat niin hauskoja että loukattukkin alkaa räkättämään, näitä onnistuu sanomaan harvoin.
      Mutta jos älykkyys osamäärä on muurahaisen ja nenäapinan välissä niin vitunhomo(mitä tekemistä niillä on toistensa kanssa?) tulee ekana suusta kuten monet ovat varmasti huomanneet.
      Joskus itsekkin saatan herkkinä hetkinä huudahtaa jotain vastaavaa mutta olen jo ylennyt simpanssien ja gorillojen välimaastoon puhetaidoissani.
      Homon yletön hokeminen etenkin myöhemmällä iällä on osoitus jokseenkin hidastuneesta henkisestä kasvusta.

      • pikkupaha

        Kun se kerran kielitaidosta on kiinni, niin eikös sitä "vihamielistä sosiaalista kommunikaatiota" pitäisi ihan opettaa kouluissa. Vaikka semmoinen pakollinen äidinkielen lisäkurssi yläasteille. :)


    • Rodney

      ...ollaan homoja. Homo tarkoittaa latinaksi ihmistä. Kehukaa niitä homo sanan toitottajia sanomalla että: "Whhhaaauuu nytkö jo tajusit et mä oon ihminen." Tai sanokaa vaik että: "Isältäskö tuon opit?".

    • Yks jota syrjitään

      Sama meidä koulussa KUUDENNELLA LUOKALLA. Monia meijän luokkalaisia haukutaan " v**** homo " ja jos ei enää tykkää jostain sen takia että on alkanu tekemään koulutyönsä huolellisesti (kuten meillä) haukutaan heti homoksi! Ärsyttävää! Vaikka en erityisemmin pidäkkään kyseisestä henkilöstä jota homoksi haukutaan...se ei nyt liity tähän. Nimittäin monia meidä luokalla haukutaan....ja tyttöjä sitä vastoin lesboiksi...kuten minua ja bestistäni....

    • Minä

      "Homo" on haukkumasanana sama asia kuin esim. tyhmä. Tietysti se voi jossain määrin vääristää nuorten kuvaa todellisista homoista, jotka eivät ole sen ikävämpiä ihmisiä, kuin heterotkaan. Homoksi (tai miksikään muuksikaan) nimittely on loukkaavaa ja typerää!!

    • Turpaan Veto!

      Muakin haukutaa homoksi koulussa mut ei kiinnosta vedän ehkä välillä jopa turpaan ;D

    • Anonyymi

      Mua just jaukutaan noin (oon 6lk)

    • Anonyymi

      Vaasan lyseon lukiossa tytöt solvasivat hinttariksi 2000-luvulla. Aivan kuin se olisi ollut minun nimi. Miksi jotkut tytöt/naiset vihaa homoja.

    • Anonyymi

      Tuo on tyhmää mutta aikuisetkin haukkuu toisia homoiksi jopa erilaisissa aikuisten yhdistyksissä ja kerhoissa, homous on kuitenkin hieno asia nykyään ja siitä ollaan kateita, homot pääsee korkeisiin virkoihin siinä missä muutkin, työelämässä homot on kaivattuja, itse tunsin nuorenan homon poliisin, hän oli kyllä kaapissa mutta eise häntä haitannut eikä minua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      251
      2330
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1569
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      134
      1343
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe