Miten puhtaat seulat ?

...

Joo eli täs on viikko aikaa et joudun huumetesteihin poliisiasemalle... Oon vetäny pilvee viikko sit ja pitäis saada puhtaat paperit.. miten sen voi nopeuttaa ? Auttaaks se vesi ja sitruuna mehu oikeesti ?

114

49586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juujuu

      Eiku lenkille! Rasva palaa ja rasvaliukosen aineiden pitäs hävitä siinä mukana. Tosin sen pitäisi vain nopeuttaa häviämistä.

      • .....................

        puhtaat seulat saa vaan elämällä puhtaasti! mitään poppakonsteja ei ole!


      • Tiedonjanoinen
        ..................... kirjoitti:

        puhtaat seulat saa vaan elämällä puhtaasti! mitään poppakonsteja ei ole!

        Määrittele puhdas elämä.

        Kuuluuko siihen valehtelu?


      • catha
        ..................... kirjoitti:

        puhtaat seulat saa vaan elämällä puhtaasti! mitään poppakonsteja ei ole!

        Ei ne mitään poppakonsteja ole, vaan ihan luonollisia konsteja jolla saadaan eri aineiden aineenvaihdunta tuotteet näkymättömäksi virtsassa.


      • Anonyymi
        Tiedonjanoinen kirjoitti:

        Määrittele puhdas elämä.

        Kuuluuko siihen valehtelu?

        Heheh


      • ..................... kirjoitti:

        puhtaat seulat saa vaan elämällä puhtaasti! mitään poppakonsteja ei ole!

        Lesta!


      • Tiedonjanoinen kirjoitti:

        Määrittele puhdas elämä.

        Kuuluuko siihen valehtelu?

        Vanhoillinen kellareiden kasvatti.
        Ilmeisesti isä on myös setä.
        Voe mavonsilimä voe rutto rotta ryökäle.


      • Anonyymi
        catha kirjoitti:

        Ei ne mitään poppakonsteja ole, vaan ihan luonollisia konsteja jolla saadaan eri aineiden aineenvaihdunta tuotteet näkymättömäksi virtsassa.

        Anteeksi kun tiedustelen, mutta mikä diagnoosi teille on annettu? On varmasti vaikeaa suoriutua päivän askareista.❤️🙏 Kaikkea hyvää jatkoon. On varmasti vaikea elää, kun on tuo
        Downin oireyhtymä.


      • catha kirjoitti:

        Ei ne mitään poppakonsteja ole, vaan ihan luonollisia konsteja jolla saadaan eri aineiden aineenvaihdunta tuotteet näkymättömäksi virtsassa.

        Pahoittelut Catha, koska minä vahingossa vastasin sinun tekstiin , vaikka piti mennä tälle Mr. Micropenikselle. Olen ensimmäistä kertaa omalla käyttäjällä täällä ja siksi ei onnistunut.


      • Tiedonjanoinen kirjoitti:

        Määrittele puhdas elämä.

        Kuuluuko siihen valehtelu?

        Anteeksi kun kommentti tuli sinulle. Piti mennä tuolle keharille ,joka jeesustelee itsestäänselvyyksillä,miten saada puhtaat seulat. Olen ensikertalainen täällä btw.


      • Anonyymi
        ..................... kirjoitti:

        puhtaat seulat saa vaan elämällä puhtaasti! mitään poppakonsteja ei ole!

        Anteeksi kun tiedustelen, mutta mikä diagnoosi teille on annettu? On varmasti vaikeaa suoriutua päivän askareista.❤️🙏 Kaikkea hyvää jatkoon. On varmasti vaikea elää, kun on kuulema
        Downin oireyhtymä sinulla.


      • Anonyymi
        ..................... kirjoitti:

        puhtaat seulat saa vaan elämällä puhtaasti! mitään poppakonsteja ei ole!

        Vanhoillinen kellareiden kasvatti.
        Ilmeisesti isä on myös setä.
        Voe mavonsilimä voe rutto rotta ryökäle!


      • Anonyymi
        Tiedonjanoinen kirjoitti:

        Määrittele puhdas elämä.

        Kuuluuko siihen valehtelu?

        Valehtelu kuuluu ihmisen elämään ainakin silloin kun ihminen puhuu.

        Joskus saattaa käydä niin että ihminen puhuu tai kirjoittaa totta, mutta tähän ei pidä luottaa.


    • catha

      Vesi auttaa siten, että kun juo paljon vettä ennen testejä niin tulee ns. vesiseulat. Eli kusi on niin laimentunutta vedellä että siitä ei voi saada tuloksia. Jos tekee vesiseulat niin yleensä pyydetään uusinta testeihin eli siis joutuu uudestaan menemään testeihin. Mutta noin saa pelattua itselleen aikaa.

      Sitruuna mehu tiiviste taas auttaa niin, että thc:n aineenvaihdunta tuotteet eivät vain näy virtsassa. Pari kolme sitruunamehu tiiviste pulloa noin tuntia ennen testejä niin pitäisi tulla puhtaat seulat.

      • Einimee

        Paljonko pitää juoda että tulee vesiseulat


      • Anonyymi
        Einimee kirjoitti:

        Paljonko pitää juoda että tulee vesiseulat

        Jos haluat e sul tulee negatiivisrt sun pitää juoada 5litraa vettä päiväs että ne sun
        seulat ei näy koska sä vaan sillo kuset vettä


      • Anonyymi
        Einimee kirjoitti:

        Paljonko pitää juoda että tulee vesiseulat

        litran suunnilleen niin tulee varmana vesi seulat että siitä ei voi ottaa edes testiä


      • Anonyymi

        Mut eiks se oo aik suspicious jos vetää täysi vesiseulat meinaa ite oon menos viiko pääst ja varmaa ihmettelee et miks oon koittanu puhdistaa itteeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut eiks se oo aik suspicious jos vetää täysi vesiseulat meinaa ite oon menos viiko pääst ja varmaa ihmettelee et miks oon koittanu puhdistaa itteeni

        no onhan se vähän mut yleensä ei kysele enempää ja lähettää vaa uusiin testeihin. harvoin saattaa jopa vaa näkyy negatiivisena ja case closed


    • jokurandom5368

      itse poltin ennen seuloja runsaasti koko viikon tietämättä seulojen tulemisesta, join siinä perkeleesti vettä ja ilmoittivat tuloksen olleen kaikilta puolin negatiivinen..

    • arpapeliä

      itse join vettä, sitruuna tiivistettä ja energiajuomia (kofeiini nopeuttaa aineenvaihduntaa?) ja yritin saunassa koko yön hikoilla.. eipä yhessä yössä onnistunu. lähti kämppä ja koulu.

      • 420

        Kofeini boostaa thc arvoja


      • Anonyymi

        Energiahappo nautittuna goca colalla peittää verimanipuloinnin, suhteessa 1 : 5 .

        Kantsii koittaa toistaa, jos tulokset vaikuttavat nrgatiivisilta tai positiivisilta.


    • lhmuygu

      on ihmisiä jotka joutuu käymään joka viikko seuloissa ja vetävät vauhtiakin ihan huoletta... vasta seuloja edeltävänä iltana juo vaan koko ajan ja saunoo.. ja sit tosissaan sitä sitruunaa ja vettä.. tulee puhtaat seulat =)

      • Anonyymi

        ...Ja on ihmisiä kuten minä jotka ovat jo joutuneet käydä seuloissa kaksi kertaa joka viikko / 5-6kk ajan! Meitä jotka ovat olleet opioidikorvaushoidossa 4 vuotta ja eivät ole koskaan saaneet tarvitsemansalaista Apua lääkäriltään koska ovat joskus menneisyydessä itselääkinneet vaivojaan. Minusta jopa ns." epäonnistunut" pyrkimys koittaa parantaa ja yrittää löytää todelliset Syyt, huumeiden/päihteiden "liika"käytön takana. Ettei vain
        odoteta ja anneta ihmisen kärsiä sairautensa oireista ja sitten rankaista häntä hoitamatta jääneiden syiden seurauksista. Minulle on esitetty uhkaus; Jos mikään muista huumausaineista näkyy puolen vuoden aikana positiivisenä tuloksena seuloissa paitsi buprhenorphine. Hoitoni lopetetaan.


    • trupaduuri

      Vauhtia voi vetää jopa seuloja edeltävänä päivänä koska se on vesiliukoinen kannabiksen poistuminen elimistöstä kestää pidempään. Itse en ole saanut vippaskonsteilla puhtaita seuloja
      ei auta sitruunavesitankkaus 4vrk 4l/päivä ainaka mulla.

    • 410+10=420

      Virtsatestiä ei voi huíjata vesiseulaa lukuunottamatta, mutta tässäkin tapauksessa joudut kusemaan uudestaan.

      Nyrkkisääntönä voi pitää, että olet vähintään 2 viikkoa polttamatta ennen testiä. Tämäkin riippuu täysin käyttötiheydestä, ja jos polttelet satunnaisesti (muutaman kerran kuussa), niin THC haihtuu todennäköisesti viikossa edellisen käyttökerran jälkeen.

      • Anonyymi

        riippuu henkilöstä, itselläni kannabis lähtee seuloista 2pv sisällä ihan vähällä määrällä vesittäen


    • linnavenkula

      Linnassa me vedetään esinahan alle käsisaippuaa (nestemäistä) ja samalla kun annat seuolaa ni kato että saippuaa sekottuu virtsaan. Hajottaa rasva molekyylit ja menee testerin ph arvot sekasin. Säästyny monen rundi reissut X) En tiedä toimiiko pirin opiaattien kans mutta pilven ja bamien kans toimii kun rasva liukosia!

      • Juippi28

        Toimiiko oikeesti oon vitun kusessa menetän työpaikkani ja kaikki eilen join about 2 litraa vettä ja tänään 1 litran ja poltin viimeks viikko sitten käytän budia 1 kerran viikossa kannattaako esinahan alle pistää käsisaippuaa


      • Anonyymi
        Juippi28 kirjoitti:

        Toimiiko oikeesti oon vitun kusessa menetän työpaikkani ja kaikki eilen join about 2 litraa vettä ja tänään 1 litran ja poltin viimeks viikko sitten käytän budia 1 kerran viikossa kannattaako esinahan alle pistää käsisaippuaa

        ei tavii laittaa mitään esinahan alle sinun tapauksessa, jos vain kerran viikossa poltat huom kerran viikossa, riippuu määrästä, mutta jollet enempää kuin 0,5g niin ei hätää, vettä vain hiukan enemmän ennen testiä. kokemusta on.


      • Anonyymi
        Juippi28 kirjoitti:

        Toimiiko oikeesti oon vitun kusessa menetän työpaikkani ja kaikki eilen join about 2 litraa vettä ja tänään 1 litran ja poltin viimeks viikko sitten käytän budia 1 kerran viikossa kannattaako esinahan alle pistää käsisaippuaa

        Käsidesi paras) sitä juot noin pulolisen ja runkkaat sitä esinahkaas, Toimii👍🏻


    • seulatpuhtaaksi

      Tosi surkeesti on tietoo miten näissä testeissä voi huijata joten pienen etsiskelyn jälkeen löysin hyviä konsteja. Kuseen kannattaa lisätä, valkaisuainetta,saippualiuosta,soodaa,nitriittiä,tiettyjä happoja, hypokloriittia,bikarbonaattia,keittosuolaa,tetryttsoliini-silmätippoja,viinihappoa tai etikkaa ja siinä on sitten vaan mielikuvitus rajana että miten noita saa sinne kusikippoon lisättyä, jotain suolaa ja soodaa esinahan alle ja varmistaa et se sekottuu sinne kuseen tai vastaavaa.. tos on vie linkki/lähde mist löydätte menetelmiä: http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/hoi/hoi50041c.pdf

      • Anonyymi

        puhu suomee, plus mulla ois huomenna seulat eile meni se 6 rilluu ja tänä puol lätkää lyrmyi


    • pöheli

      Mulla lähtee päivässä kannabis sillä keltaisella pienellä sitruunamehu pullolla. Muutenkin mulla on järjetön aineenvaihdunta, eli myös opiaatit eivät kauaa seulassa näy... Aika yksilöllistä tuo poistuminen... Kyypakkauksen kortisoonin pitäis kanssa olla aika toimiva juttu... Contteja tulee välillä selkävaivoihin nuuskattua. Koskaan en ole seulassa palanut, mutta kuten sanottu poistuminen on yksilöllistä...

    • poiuyty

      No ootteko kuullu manipulaatiotesteistä, kyl niitä tehdään myös ja voipi olla et valehtelusi paljastuu. Itsellesihän sä teet hallaa tuolla mallilla. Olet siis riippuvainen jos et pysty oleen polttamatta, vetämättä ja oikea murhe sulla olisi :miten parantua ja mitä tekisin ettei tarvi miettiä valehtelua joka taholle. Mene siis hoitoon ja ota vastuuta tervehtymisestä.

    • ttt 3

      otaq yhteyttä norjan hiihtoliittoon ne tietää

      • Theresaa

        Ei auta enää sekään taho!


      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Amatöörihädäs

      Näkyykö seulassa kun on polttanut parit savut kaks ja puolviikkoa sitten??

      • Anonyymi

        ei näy, jos kaksi ja puoliviikkoa sitten.


      • Anonyymi

        Näkyykö seuloissa jos olen ollut 2viikkoa poltamatta mutta sitä ennen melkein joka päivä poltin


      • Anonyymi

        Näkyykö jos on ollu polttamatta viikon ja juonu jotai 3litraa päiväs jonkillaista nestettä.
        Taino viikko ja kaks päivää.


      • Anonyymi

        ei se niin kauaa enää näy vaikka olisiki aivan paska aineevaihunta, jos sua kuumottaa sun seulat nii juo vettä pari litraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyykö seuloissa jos olen ollut 2viikkoa poltamatta mutta sitä ennen melkein joka päivä poltin

        Näkyy, 4 viikkoa polttamatta ollut ja vieläkin näkyy kotitestissä mikä tarkempi kuin virallinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei se niin kauaa enää näy vaikka olisiki aivan paska aineevaihunta, jos sua kuumottaa sun seulat nii juo vettä pari litraa.

        Näkyyks se päähän kohdistuneen iskun jäljiltä, sillai niinku räjähtäisi ja salamoisi vähäaikaa?
        Silloin kandee jättää väliin hydrot?


      • Anonyymi

        No ei todellakaan


    • Selväpäinen

      Mul näkyny parhaimmillaan seuloissa 11 viikkoo kannabis, ja 4 viikkoo bentsot. Ja bentsot oli tosiaan 1 kerta annos ekan kerran 10v. Että se taitaa olla aika yksilöllistä. Riippuu aineenvaihdunnasta.

      • Anonyymi

        Paskapuhetta. Itselläni oli ihan A-klinikan puolelta bentsolääkitys 2kk päivittäin ja näkyivät vaan noin vajaa 3 viikkoa lopettamisesta.

        Tosin totta tuo on, että yksilöllistä, mutta jos bentsoja yhden kerran otat, niin ei todellakaan pitäisi 4 viikkoa näkyä. Siinä vaiheessa olisin huolestunut, että jotain muuta kropassa vialla.


    • Karstahappo

      Poltin päivää ennen seuloja ja samana iltana join vettä sen minkä pystyin ja söin paljon d- ja c-vitamiinia ja seulat puhtaana läpi! Johtunee nopeasta aineenvaihdunnasta.

      • Embotin

        Etikkaa pilin päähän. Ainakin mulla on tehonnu.


    • Tietäjä420

      Laittakkaa kuuma hiili nenään niin tulee puhtaat seulat :)

      • Pasi420

        Kokemusta on ka toimii


    • 420forever

      Olen kusenut aina filtterin läpi, niin seulat on aina puhtaat eikä tarvitse pitää edes päivän taukoja.

      Työnnät vaan savukkeen filtterin kusireikääsi, niin se on siinä.

    • Miseeeeww

      Entiedä että vastaako kukaan näihin:D mutta huomenna aamulla otettais seulat ja mulla on aikaa vesittää 10h ja oon viimeksi lauantaina polttanut ja vielä aamulla oli positiivinen eli nyt niitä kikkoja tänne ja äkkiä!!!!

    • kyrpäjeesus666

      Ota vasemman käden sormi irti ammul lakis sormet tehosekottimee sano mutsil haista vittu tapa se ja 420 keep blazing stay amazing

    • 828wq9

      Vesi saattaa auttaa. Ongelmana vaan, että nykytestit aika hyviä. Parempi ajoittaa käyttö

    • Kokokokokok

      Juot vettä niin kauan, että kusesi on veden väristä ja ei haise. Silloin tulee varmasti negatiivinen

      • Coppier_orig

        Jos se ei ole kusen hajuista eikä näytä kuselta, niin ei varmaan maistukaan kuselta?


    • WPioneeri

      riippuu ihan aineenvaihdunnasta. itse olen poltellut satunnaisesti (kolme tai neljä) kertaa kuussa ja on aina tullut puhtaat ihan runsaalla veden juonnilla. muttei tietenkään kannata turvautua mihinkään vippaskonsteihin enää siinä vaiheessa jos olet daily smoukannut esim yli kuukauden ajan ja sulle pärähtää kusarit seuraavalle päivälle :D

    • 999lopoi

      Elämällä puhtaasti. Jos huijaat ja käytät varmistat päihdeongelmasi pahenemisen, läheisten murheen, ym. Itsekkään elämäntavan saldon kasvun. Maksupäivänä poraat et yhteiskunnan vika. Ota vastuu elämästä. Elä selvänä ja kohtaa elämän haasteet. Kasva aikuiseksi.

      • Anonyymi

        Miten saan puhtaat seulat oon pari päivää si vetäny bentsoja ja pilveä poltellu melkein joka viikoloppu?


      • Anonyymi

        Itsekkään elämäntavan saldon? Mitäpä jos menisit muualle laukoo noita mielipiteitäs. Ja jos addicteista puhut, niin se on sairaus. Jota en usko että kukaan haluais. Vitun moraalisaarnaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saan puhtaat seulat oon pari päivää si vetäny bentsoja ja pilveä poltellu melkein joka viikoloppu?

        Vaihda suotimet päivää ennen testiä

        Jos kirnaa, nii ei se sitte mitään aiheuta.

        Lyö vaan häkää koneeseen, ellei luista muuten!


    • paskamaapaskatsäännöt

      Ite kävin just armeijaa varten kusitesteissä ja nyt lääkäri soitti ja sano, että puolen vuoden ajan joudun käymään, koska minulla on ajokortti tai se lähtee. Jos en suostu, tästä tulee poliisi juttu ja jos suostun ja kusen thc:ta testeissä niin lähtee ajokortti. Vittu, että harmittaa, kun olin rehellinen... Älkää ikinä olko rehellisiä, se ei kannata. Nyt sit pitäs viikottain käyä testeissä.

      • Anonyymi

        Armeijaa varten ei kannata missään kusitesteissä käydä, sanoo vaan, et haistakaa vttu!


    • Vilpitönjonne

      Olen tossa toissapäivänä ja sitä edellisenä päivänä ja sitä edellisenä poltellut runsaasti ja saan kuulla että viikon päässä allergia testi verikoe multa otetaan tosi usein verikokeitä ei liittyen huumeisiin mutta ennen en ole poltellut. Näkyykö kannabis normaalissa veri kokeessa?

      • Vilpitönjonne

        Ja olen vielä 13 vuotias


      • Anonyymi

        Näkyy jos ne huumeseulan siitä tekee. Joudut lastariin jos et lopettele ajoissa.


      • Anonyymi
        Vilpitönjonne kirjoitti:

        Ja olen vielä 13 vuotias

        Ei se mitään, Ny oot 18.


    • Kokemista

      Ei näy

    • Paraskaverikoskaan420

      Ota kaverilta puhdasta virtsaa, ime se pieneen ruiskuun. Piiloita ruisku käteen. Ruiskuta puhdasta virtsaa näytepurkkiin.JAWOL ,saat kiittää minua myöhemmin.

    • Ärtynyt

      On teillä vi u murheet.Onko se pään sekottaminen sen arvosta että pitää vehkeitään saippuoida kun testeihin menee.Melko ressukoita,toivottavasti ette ole missään vastuullisessa työssä.

      • 420blazeit

        Näkyykö kyy pakkaus seuloissa jos semmoisen ottaa ennen seuloja


      • Anonyymi

        On se sen arvoista vi n nihilisti


    • Anonyymi

      Yksinkertaista: Lopetat pajauttelun kokonaan niin ennen pitkää olet puhdas.

    • Anonyymi

      Näkyykö jos on polttanut 23 päivää sitte?

    • Anonyymi

      Näkyykö seuloissa jos on polttanut 2 päivää sitten about-max,0,6g ja juo vielä 1.5l vettä ennen seuloja

    • Anonyymi

      Poltin tuos 2päivää sitte noin 0.2g ja ensimmäinen kerta noin 4kk tarviiko mitää tehä

      • Anonyymi

        ei vitus


    • Anonyymi

      Hei.

      Miten kannattaako ruveta väsäämään, ihan siis lääke purkista lasinen siihen kelmua ja kun on seulat kynnelläjä puhkais sitten H hetkellä niin ne kuset tulis sit sieltä vai mitenhän mull on tossa kyllä letkuukin sairaalan siis esim. kanyylim ja jtn tommosia letkuja auttakaa joku ees joku linkki mistä löytyy äm..

    • Anonyymi

      juot vettä paljo käyt saunassa ja älä syö hiveen rasvaista ruokaa, sitruunavesi kanssa puhdistaa, mutta jos on seuloihin päivä jäljellä niin kannattaa vetää kirkkaalla viinalla käniit ja juo vettä käy saunassa niin varmana ei näy. itellä kaikki nkisit käytössä kun joka viikko seulat ja tulee nautittua melkeen joka paivä kannbista sun muuta, niin näillä tavoilla seuloissa ei varmana näy

    • Anonyymi

      Hey. En oikein osaa sanoo muuta kuin. Sitruuna ja vesi on oikein hyvä kuonan poisto lääke. Tietysti jos saisit hikoilua aikaisiksi ja ennen seulaa puolitoista litraa vettä ja vitamiini pilleriä ja lähdet ihan pienelle kävelylenkilke noin puoli kilsaa ja vähän allekin. Käveliminen pistää kusetamaan. Muista ennen seulaa kusta ja vettä pääle kunnolla..

    • Anonyymi

      Oon poltellu tossa 4 päivää sitten viimeks kannabista jonkun 1g ja sitä edellisinä päivinä melkeempä joka päivä pieniä määriä. Mulla seulat 6 päivän päästä ja nyt oon käyny saunas joka päivä ja juonu päivässä sen 3-5 litraa sitruuna ja vesi sekoitusta, kusella käyn noin 30-15 minuutin välein ainakun juon vettä. Tuleeko positiiviset vai negatiiviset kusi seulat?

      • Anonyymi

        En usko että näkyyy , itse poltin 0.4 g ja 4 päivänä oli jo puhdas (yksittäis polttokerta) aijemmin kun poltin paljon ja päivittäin (3g päivässä) seula oli 13 päivänä puhdas .. Aika epätodennäköistä etttä näkyy mikää


      • Anonyymi

        Näkykö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että näkyyy , itse poltin 0.4 g ja 4 päivänä oli jo puhdas (yksittäis polttokerta) aijemmin kun poltin paljon ja päivittäin (3g päivässä) seula oli 13 päivänä puhdas .. Aika epätodennäköistä etttä näkyy mikää

        Sitruunaa ei kande sekottaa happoo, se syö pohjat alluideeilt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitruunaa ei kande sekottaa happoo, se syö pohjat alluideeilt!

        Eli tarkottaa mitä??


    • Anonyymi

      mitähän mieltä ootte mitä tän päivän seuloissa näkyy?

      Poltan viikossa n. muutaman kerran todella vähäisiä määriä, 05 tai alle.
      Poltin viimeksi keskiviikkona, määrä oli jotain 02 luokkaa.
      Tänään ollut seulat, seuloja ei valvottu millään tavalla. Sain kusta purkkiin omassa rauhassa, vessan ovi kiinni, ilman että kukaan tirskisteli tai tarkasteli.
      Tätä ennen join n. puoli litraa vettä. Kusi oli keltaista, kaadoin purkista osan pois ja valutin hanasta vettä sekaan jotta laimentuisi. Mikähän mahdollisuus on saada näistä seuloista negatiiviset?

      • Anonyymi

        Kiinni jäit


    • Anonyymi

      Harvapa käy kyttiksellä antamassa / ne huolis niitä !

    • MItä veikkaatte mulla ois seulat tos 2 päviän päästä ja oon tässä poltellu viimes kuukauden aktiivisesti ja nyt on ollu viikon verran tauokoa ja oon juonu runsaita määriä vettä päivässä ja liikkunut paljon ja enne seuloja aion juoda 5litraa vettä ja 4 sitruuna mehua ja puristan sitruunasta vielä sitruuna mehua? ois mukava jos porukka kertois et oonko kuses vai koitanko vaa vesittää ne seulat ja kiitos niille ketkä vastaa rehellisesti ja antaa vinkkejä.

      • Anonyymi

        Varma keino miten kannabis ei näy seuloissa on et harrastaa seksiä essopäissää nii et hiki lentää.


    • Anonyymi

      Olen polttanut noin viikko sitten pilvee gramma päivässä viikon, kela vaatii seulat 4pv päästä ja on todella toivoton olo, olen ottanut kyy pakkauksen ja sitruuna vettä oon ostanu mut en juonu vielä, oon 169cm pitkä ja painoa on 53kg muikkeli, joku auttaa pliis:'( tarkotus on lopettaa kokonaan mut en ole varma jos saan puhtaat seulat

      • Anonyymi

        onneksi olkoo idioottimaisesta käytöksestäsi. Toivottavasti narhdat seuloissa. Elämänsä voi sotkea monella tavalla ja huumeet on yksi hölmöimmistä keinoista. Ihan vain tiedoksi että mikään sitruuna tai muukaan poppaskeino ei auta. Elimistö puhdistuu itsekeseen eikä siihen voi vaikuttaa. Jokaisella se prosessi on eri pituinen ja onhan vielä niin että olet käyttänyt viikon ajan pilveä aika paljon monena päivänä. Tuollaisen käyttöputken jäljet voi näkyä kuukauden


      • Anonyymi

        Oon aik varma et selviit. Vitamiinejä. Jotai b-pohjasii bitamiinejä nii sillä lähtee


    • Anonyymi

      THC-KOTITESTI (SEULONTA TESTI (ei toimi jos testit menevät laboratorioon massamittaukseen) Käytän viikottain rentoutuakseni 01-02 kukkaa, siis joka viikonloppu, Noin 6 päivää sitten (148 tuntia) nautin noin 0,2g pudia. ja sain kuulla että testit tulee työpaikan puolelta viikon sisään. Aloin selvittelemään asioita ja testaamaan aineenvaihdunta tuotteiden poistumista lähes jokaiselta kantilta, aloin tankkaamaan vettä, beroccaa, kreatiinia c-d vitamiinia- sekö mangneesiumia 4-5 litraa nestettä / päivä tämän lisäksi kävin saunassa ensimmäisenä ja kolmantena päivänä, sekä hankin itselleni laksatiivejä , että saan ripulin, jota ylläpidin 2 vuorokautta. (noin 60% poistuu ulosteen kautta veriplasman mukana). 10-20% virtsasta, tein tikkutestejä 3 päivän aikana 3 kappaletta 50ng/ml ja joka kerta sain negatiivisen tuloksen. 5 päivänä lopetin tankkauksen ja annoin elimistön ns kuivahtaa. Tein 6 päivän aamuna (160 tuntia) testin, normaalista ehkä jopa happamasta aamuvirtsasta, joka osoittaui hyvin heikoksi negatiiviseksi (testin tarkuus edelleen 50ng/ml) odotan että saan 20ng testejä joiden pitäisi saapua joko tänään tai huomenna. ne yritän saada lantrattua näyttämään neg tulosta. Nyt kuitenkin jatkan vesitankkausta, että saan munuisen huuhdeltua ja lisättyä aineen vaihduntaa poistan jäämiä. ja toivon että testit menevät hyvin, aikomuksena kyllä vesittää ensimmäisen testin vesi beroca tankkauksella, vedoten siihen että olen juuri sairastanut vatsataudin, enkä oikein ole uskaltanut syödä mutta olen kuitenkin pystynyt juomaan ja nauttimaan ravinto-lisiä, niin testi saattaa olla senkin vuoksi vähän mitä sattuu. ja saan ainakin yhden päivän lisää aikaa antaa kehon poistaa jäämiä.
      Minulla on korkea rasvaprosentti 178 / 103 kg. mutta se mitä tulee aineen poistamiseksi elimistöstä, niin sitä ei vaikuttaisi pystyvän hirvesti nopeuutamaan, mutta näytettä pystyy hieman manipuloimaan, ja saamaan laimeammaksi, joka voi olla se ratkaiseva rajatapauksissa eli 50ng saadaan näyttämään 45 ng ja juuri sen negatiivisen tuloksen paremmalle puolelle. tutkimukset ovat osoittaneet että kerta käyttö THC näkyy 4 päivää, toistuva käyttö noin 5-13 päivää, ja säännöllinen käyttö 14-30 päivää. Omalla arviolla olen itse toistuvan käyttön ryhmässä muutta pelotteet siitä että näkyy kuukauden kaikilla on vain pelote. siihen vaaditaan gramma/päivä/vuosi, eikä välttämättä edes silloin näy kuukautta. en toki ole itsekkään vielä ns puhdas ja 6 päivä alkaa, joten huoli on omasta selviytymisestä kova koska panoksena on työpaikan lisäksi myös muita sosiologia velvotteita. Enkä ole aivan varma että onko testi seulana vai meneekö labraan.

    • Anonyymi

      Pössyttele vain enempi, siitä se elämä korjaantuu. Ja sitten suoneen mömmöjä.

      • Anonyymi

        Jos sulla on noin paha olla oisko aika hankkia apua muualta kun anonyyminä keskustelupalstoilta tai lopettaa ittes


    • Anonyymi

      Asun tämän ketjun aloittajan talosta runsaat 100 luoteeseen Kouvolan Inkeroisissa. Olen kirjoittanut hänelle.
      Kerroin että miksi hakkeroit konettani. Sanoo olevansa kd-uskovainen mies.

      Hän syntynyt luovutetussa Karjalassa Laatokan pohjoispuolella 1940 luvulla. Itse olen 84v. häntä ehkä 3 vuotta vanhempi duunari, nyt eläkkeellä.

      Tyyppi satuilee netissä alkoholi -tai huumejutuillaan. Vaimonsa pitää suuren talon mallikuntoisessa kunnossa.
      Tyyppi hakkeroi kd-ystävineen jopa musiikkiharrastukseni netissä. Siitä olen sille ilmivihainen.

      Toivo Lång 84v. Inkeroinen

    • Anonyymi

      Vitunko väliä. Korvaushoitopiikin saa jokatapauksessa vaikka näkyis kaikki vitun huumeet

    • Anonyymi

      Minulla on ylihuomenna seulat ja olen polttanu puolenvuoden ajan aikalailla päivittäin kannabista kuinka saisin seulat puhtaaksi?

      • Anonyymi

        Kantsiskos imuroida?


      • Anonyymi

        Mulla näky reilu puolenvuoden päivittäisen käytön jälkeen vielä 30päivän päästä testeissä


    • Anonyymi

      Näkyykö ajokorttiseurannan testeissä gabapentiinit tai lyricat?

    • Anonyymi

      Ite oon täs ny kuukauden polttanut päivittäin 03-07g päivässä ja viimeisen kerran klo 23.08 ennen seuraavan päivän seuloja ja oli puhtaat 😀

    • Anonyymi

      Itellä thc näky 10 viikkoa testeissä, oon 110kg/165cm (poltin 2g joka päivä kahden vuoden ajan). Myöhemmin, kun olin kaks jointtia polttanu 3 päivässä, näkyi vielä viikon jälkeen polttelusta. Ei auttanut sitruuna tai vedenjuonti 🤷‍♀️

    • Anonyymi

      Nyt apuja? viimesen kuukauden ajan polttanu vitusti kukkaa, usein 0,1-0,5 g. 2 viikon päästä seulat, ja oon ollu polttamatta nyt 3pv. oon 176cm pitkä painan 60kg nopee aineenvaihdunta. tarviiko mun tehä jotain kikkoja että menee läpi

      • Anonyymi

        "tarviiko mun tehä jotain kikkoja että menee läpi

        Tarvii. lopeta sahuhuttelut. nyt. Heti. Odota muutama kuukausi tai kokonainen vuosi ennenkuin meet seuraavaan testiin. Käytä tuo aika aivojesi terveytttämiseen.
        Ja lopeta totaalisesti typerä sauhuttelu.


    • Anonyymi

      oon polttanut melkein päivittäin viimeset kolme kuukautta ja vähän yli kuukauden päästä ois seulat, onko mahdollista ettei tule puhtaat?

    • Anonyymi

      Mites kun annoin täysin negatiivisen pikatestin mut lähti varmennukseen. Näkyyköhän siellä sit 4vrk otettu amfetamiini? Kellään kokemuksia onko mahdollista?

    • Anonyymi

      mitä olette mieltä?
      ennen poltin melkein joka päivä, määrä vaihteli 0.2-0.8 päivässä, sain tietää seulojen olevan tulossa joten olin 40 päivää polttamatta. viisi päivää sitten otin parit savut bongista ja viikon päästä olisi seulat, onko tilanne toivoton?
      oon ylipainoinen 165/85kg eli pitääkö tässä alkaa uskovaiseksi vai meneekö läpi?

    • Anonyymi

      joku auttakaa! jos heittää 0,1 amfe vedot nii näkyyköhä seuloissa ylihuomenna?

      • Anonyymi

        Miks vedätte ennen seuloja? :'D miks vedätte ollenkaa? Onks elämänhallinta vähän pettäny?
        Vetäkää ittenne kiikkuun jos on noin paska elämä. Siinä teille vedot. Ihme luusereita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2155
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1549
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1485
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1242
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1179
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      914
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      795
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      282
      759
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      705
    Aihe