En pääse pelaamaan mtv3 pelejä. Syötän tunnuksen ja salasanan ja toivottaa minut tervetulleeksi. En kuitenkaan pysty pelaamaan mitään, koska kone ilmoittaa, ettei ole yhteyttä palvelimeen??
Mitä se tarkoittaa ja mitä voisin tehdä.
Kiitokset etukäteen vastauksista!!
Ei yhteyttä palvelimeen...??
4
591
Vastaukset
- SheDevil
En tiedä, mitä se tarkoittaa, mutta minä en pääse eräälle maikkarin keskustelupalstalle enkä Suomipopin sivuille. Molemmissa tulee ilmoitus, että palvelinta ei löydy. Voisiko joku selittää tämän jutun niin yksinkertaisesti, että minäkin sen ymmärrän?
- Pelihimoinen...
Eiks kukaan osaisi ottaa kantaa ja auttaa mun palvelinongelmassa??
Apu olisi tarpeen..- minä
ongelma ei ole sinulla vaan vastapäällä, joten et voi tehdä itse mitään.
syy voi olla esim. sivulla on väärä osoite(kyseistä palvelinta ei ole olemassa -> ei voida saada yhteyttäkään), kyseinen palvelin on kaatunut,liikaa käyttäjiä palvelimella jne. - Kiva olis pelata
minä kirjoitti:
ongelma ei ole sinulla vaan vastapäällä, joten et voi tehdä itse mitään.
syy voi olla esim. sivulla on väärä osoite(kyseistä palvelinta ei ole olemassa -> ei voida saada yhteyttäkään), kyseinen palvelin on kaatunut,liikaa käyttäjiä palvelimella jne.En voi kyllä ihan uskoa tota, että vika olis jossain muualla kuin mun koneessa tai koneen asetuksissa. Nimittäin olen käyttänyt aikaisemmin VPN ohjelmaa (vai mikä lie) ja silloin se toimi. Joskus kokeilin silloinkin siten, että kun en mennyt VPN:n kautta nettiin, en päässyt mm. näille maikkarin pelisivuille, mutta kun menin VPN:n kautta, pääsin pelaan. Nyt mulla ei ole enää sitä VPN:nää.
Eli vian täytyy olla mun konees ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117