Ikäerosta

Älytön

Onko neljä vuotta paha ikäero? Siis, jos osapuolet ovat 14 ja 18.

11

952

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aadga

Jos ei tuo 18 vuotias ole henkisesti 14 vuotiaan tasolla niin onhan se ainakin laitonta. Tai vaikka olisikin 14 vuotiaan tasolla on se siltikin laitonta.

• tyttö88

Tiiän aikamonta paria joilla ikäeroa on aika paljon... Eli 4 vuotta on loppujen lopuks aika vähän. Ite olen 15 ja jätkä on 18 ja meitä se ei ainakaan oo tähän asti haitannu =)

• Mies
        tyttö88 kirjoitti:

Tiiän aikamonta paria joilla ikäeroa on aika paljon... Eli 4 vuotta on loppujen lopuks aika vähän. Ite olen 15 ja jätkä on 18 ja meitä se ei ainakaan oo tähän asti haitannu =)

No tuntuu paljolta jos on molemmat alle 20V.
        Mutta jos molempien ikä on vaikka yli 50V ei 4 vuotta ole paljonkaan.
        Niin siitä laittomuudesta sehän riippuu siitä mitä pari puuhailee keskenään.

• mamma 52 v.

Liian suuri ikäero: 18 on sopiva ikä mutta 14 on ihan liian vähän!

• tyttö88

Mutta tytöthän kehittyvät yleensä henkisesti paljon nopeammin kuin jätkät... Ja mun mielestä se on kuitenkin loppupeleissä sen tytön ja pojan välinen asia... Tunteet on ne mitkä ratkasee!! =)

• kokemus

siis tollanen ikäero on ihan normaali!
      miks edes ajatella tollasta?
      kokeile ja sitten näet vasta onko ikäero liian iso!

• helinä

EI MISSÄÄN NIMESSÄ Ole liian paha ikäero! itse olen 16 ja jätkä 23 eli ikäeroa on 7 vuotta! ja kaiken lisäksi jätkä asuu ruotsissa ja minä suomessa! suhde toimii välimatkasta ja ikäerosta huolimatta!

• annina

yhdessä nyt 13vuotta, 2lasta ja naimisissa. Hienosti menee!

• ***anna***

Voisitko antaa sähköposti osoitteesi tai sitten haluaistko jutella asiasta täällä? Itselläni aivan sama juttu. olen itse 14 ja poika/mies on 18. Haluaisin keskustelu kumppania samassa tilanteessa olevilta. Emme varsinaisesti ole tyttö-ja poikaystäviä toisilemme vaan vain ystäviä. Toivottavasti vielä hyviä sellaisia =)Vastaile!!

• Älytön

No, pistähän mailia, osoite on [email protected]. Kiva että on samassa tilanteessa olevia muitakin.

Kiitos kaikille muillekkin jotka vastasi.

• mie pieni

mun yhdellä 16-vuotiaalla frendillä on 23-wee poikaystävä. Ja ihan hyvin niillä näyttää menevän. Ei 4 vuotta niin paljon ole...
      Anna mennä vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6003
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe