Onko neljä vuotta paha ikäero? Siis, jos osapuolet ovat 14 ja 18.
Ikäerosta
11
952
Vastaukset
- aadga
Jos ei tuo 18 vuotias ole henkisesti 14 vuotiaan tasolla niin onhan se ainakin laitonta. Tai vaikka olisikin 14 vuotiaan tasolla on se siltikin laitonta.
- tyttö88
Tiiän aikamonta paria joilla ikäeroa on aika paljon... Eli 4 vuotta on loppujen lopuks aika vähän. Ite olen 15 ja jätkä on 18 ja meitä se ei ainakaan oo tähän asti haitannu =)
- Mies
tyttö88 kirjoitti:
Tiiän aikamonta paria joilla ikäeroa on aika paljon... Eli 4 vuotta on loppujen lopuks aika vähän. Ite olen 15 ja jätkä on 18 ja meitä se ei ainakaan oo tähän asti haitannu =)
No tuntuu paljolta jos on molemmat alle 20V.
Mutta jos molempien ikä on vaikka yli 50V ei 4 vuotta ole paljonkaan.
Niin siitä laittomuudesta sehän riippuu siitä mitä pari puuhailee keskenään.
- mamma 52 v.
Liian suuri ikäero: 18 on sopiva ikä mutta 14 on ihan liian vähän!
- tyttö88
Mutta tytöthän kehittyvät yleensä henkisesti paljon nopeammin kuin jätkät... Ja mun mielestä se on kuitenkin loppupeleissä sen tytön ja pojan välinen asia... Tunteet on ne mitkä ratkasee!! =)
- kokemus
siis tollanen ikäero on ihan normaali!
miks edes ajatella tollasta?
kokeile ja sitten näet vasta onko ikäero liian iso! - helinä
EI MISSÄÄN NIMESSÄ Ole liian paha ikäero! itse olen 16 ja jätkä 23 eli ikäeroa on 7 vuotta! ja kaiken lisäksi jätkä asuu ruotsissa ja minä suomessa! suhde toimii välimatkasta ja ikäerosta huolimatta!
- annina
yhdessä nyt 13vuotta, 2lasta ja naimisissa. Hienosti menee!
- ***anna***
Voisitko antaa sähköposti osoitteesi tai sitten haluaistko jutella asiasta täällä? Itselläni aivan sama juttu. olen itse 14 ja poika/mies on 18. Haluaisin keskustelu kumppania samassa tilanteessa olevilta. Emme varsinaisesti ole tyttö-ja poikaystäviä toisilemme vaan vain ystäviä. Toivottavasti vielä hyviä sellaisia =)Vastaile!!
- Älytön
No, pistähän mailia, osoite on [email protected]. Kiva että on samassa tilanteessa olevia muitakin.
Kiitos kaikille muillekkin jotka vastasi.
- mie pieni
mun yhdellä 16-vuotiaalla frendillä on 23-wee poikaystävä. Ja ihan hyvin niillä näyttää menevän. Ei 4 vuotta niin paljon ole...
Anna mennä vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764