Olen hankkimassa DNA GPRS-nettiyhteyttä ja kysyisinkin että kun liitän Nokian 6610-puhelimen DKU-5-kaapelilla tietokoneesen niin tarviiko minun laittaa puhelimeen joitakin asetuksia? Millaisia kokemuksia on ollut, onko ollut hankala asentaa ajurit ym.?
6610n gprs-asetukset?
2
387
Vastaukset
- Connector
DKU-5 -kaapeli pitää asentaa ensin koneelle. Sille pitää asentaa omat ajurinsa. Muista myös asennuksen jälkeen tarkistaa, että portin nopeus on suht suuri. Esim 115200. Tämän jälkeen puhelimen mukana tuleva romppu koneeseen ja loppu hoituu aika kivuttomasti. Ellei rompppua tule mukana, niin Nokian nettisivuilta saa imuroitua tarvittavan ohjelman.
- Connecting
Puhelimeen ei tarvitse tehdä mitään asetuksia. Datakaapeli asennetaan ajureineen uudeksi laitteeksi ja tarkistetaan samalla sille annetun portin nopeus. esim 115200. Tämän jälkeen puhelimen softa asennetaan koneelle ja loppu sujuu todella helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760