Eli luin noita juttuja palomuureista ja tuosta hälytyksestä kuvaus:General host process for Win32 Services sovellus c/windows/system /svchost.exe. tuolla kerrotaan että se tulee laskea nettiin . KYSYMYS tuleeko se laskea takaisin? Eikä sotketa nyt virukseen !! Suojauspäivitykset tehty ja F-securen virusohjelma kunnossa .
Eikö tähän osata vastata !!!
6
966
Vastaukset
- Tulee sallia
svchost.exe.
Anna täysin vapaa kulkulupa tulla ja mennä. - palo
No joo joo, niinhän siellä sanotaankin, olet tainnut itse vain seota.
- siish
sisään ei ole pakko laskea. ei se itelläkään sisäänpäin ole tulossa
- kehno
siish kirjoitti:
sisään ei ole pakko laskea. ei se itelläkään sisäänpäin ole tulossa
Tää oon taas tätä saman jauhamista eli ollaan taas lähtöpisteesssä .... kyllä ....ei .....kyllä
- .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,
kehno kirjoitti:
Tää oon taas tätä saman jauhamista eli ollaan taas lähtöpisteesssä .... kyllä ....ei .....kyllä
sitten sisälukutaidossasi on jotain pahasti vialla. juurihan tuossa varsin selvä sanaisesti sanottiin: ulos Kyllä *eli pitää laskea ulospäin* mutta sisään ei *eli ei tarvitse laskea sisäänpäin sitä liikennettä* jos et vieläkään ymmärtänyt kannattaisi miettiä miksi sitä konetta edes käyttää.
- nou ip
tuo svchost mene sisään eikä ulos, kun sygatessa on smartDNS ja -DHCP päällä. Eli siis palomuurisidonnainen osittain lienee tuo kyllä/ei -kinastelu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760