Volvo240 nykii kylmänä (ja nyt vähän jo lämpimänäkin.) Missä vika? Pakokaasut ok, eli myös seoksen pitäisi olla kunnossa?! Sähköpuoli on ok!
Moottori käy liian kuumana, Volvon merkkihuolto ei saanut selville mikä vikana. Termostaatti vaihdettu. Ei auttanut.
Nykii
8
383
Vastaukset
- Volvo Puranen
Onko käsiryyppy vai ruiskupeli. Kaasari tyyppi ja minkalainen kone kun en ole selvännäkijä?
- Volvo Puranen
Milloin olet nesteet vaihtanut ja katso syyläri ,ota etumaski pois ja levitä syylärin etupinnalle liuotinpesuainetta anna vähän aikaa vaikkuttaa ja huuhtele painepesurilla pois.Piki ja muu roska tukkii jäähtytysrivat.Toimiiko jäähtydin viskoosit on kunnossa minulla 240 vm 85 .Ilmoittele tiedot eiköhän saada kuntoon.
- 240
... ja 2,3 litranen. Vm -93 (viimeinen vuosi tätä malllia)
Monipistesuihkutus, lambdatunnistin, katalysaattori. - Volvo Puranen
240 kirjoitti:
Monipistesuihkutus, lambdatunnistin, katalysaattori.Voi voi minä olen jäänyt Volvojen korjauksessa 80 luvulle.Ruiskupelejä en tunne.Mutta katsoppa virranjakajan kansi ja johdot mulla oli yksi tapaus tossa jokin aika sitten oli harakiri kansi ja yksin tulpanjohdon reikä palanut kautta syöpynyt.Siksi virta vehkeissä käytän alkuperäisiä kannessa on kuparinastat ja harakiri jotain murenevaa alumiinia. Koita pärjäillä.
- Volvo Puranen
240 kirjoitti:
Monipistesuihkutus, lambdatunnistin, katalysaattori.Voi voi minä olen jäänyt Volvojen korjauksessa 80 luvulle.Ruiskupelejä en tunne.Mutta katsoppa virranjakajan kansi ja johdot mulla oli yksi tapaus tossa jokin aika sitten oli harakiri kansi ja yksin tulpanjohdon reikä palanut kautta syöpynyt.Siksi virta vehkeissä käytän alkuperäisiä kannessa on kuparinastat ja harakiri jotain murenevaa alumiinia. Koita pärjäillä.
- 240
Volvo Puranen kirjoitti:
Voi voi minä olen jäänyt Volvojen korjauksessa 80 luvulle.Ruiskupelejä en tunne.Mutta katsoppa virranjakajan kansi ja johdot mulla oli yksi tapaus tossa jokin aika sitten oli harakiri kansi ja yksin tulpanjohdon reikä palanut kautta syöpynyt.Siksi virta vehkeissä käytän alkuperäisiä kannessa on kuparinastat ja harakiri jotain murenevaa alumiinia. Koita pärjäillä.
Lämmöt OK! Kiitos avustasi!!!
Nyt kun selviäis vielä se nykimisen syy. Jätän sen homman suosiolla huomiseen.
Inhottava ajella tuollaisella nuhapumpulla, kun ei nykyään kulje/kiihdy entiseen malliin. Johtunee samasta asiasta kuin nykiminen?! Ei Volvoni ole koskaan ennen hävinnyt VW golf:ille.
NOLOA!!! :) - 240
Volvo Puranen kirjoitti:
Voi voi minä olen jäänyt Volvojen korjauksessa 80 luvulle.Ruiskupelejä en tunne.Mutta katsoppa virranjakajan kansi ja johdot mulla oli yksi tapaus tossa jokin aika sitten oli harakiri kansi ja yksin tulpanjohdon reikä palanut kautta syöpynyt.Siksi virta vehkeissä käytän alkuperäisiä kannessa on kuparinastat ja harakiri jotain murenevaa alumiinia. Koita pärjäillä.
Lämmöt OK! Kiitos avustasi!!!
Tutkiskelen taas huomenissa, jos löytyisi syy nykimiseen.
Tylsä ajella tuollaisella nuhapumpulla, kun ei kiihdy/kulje enää entiseen malliin. Johtuu kai samasta syystä kuin nykiminen?!
Jäi tänään toiseksi jopa vw golf:ille NOLOA!!! :)
- Volvo Puranen
Mukava kuulla että oli apua ja varsinkii kiitoksista sitä taasen jaksaa.Leppoisia syyspäiviä ja yritä saada pelittämään etteivät Polot mene ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070