olen pommittanut aika ajoin oinas miestä,kun suhteemme loppui helmikuussa..olemme kuitenkin viestitelleet kokoajan..olen anellut häntä takaisin.mut kovana on...jos lopetan yhteydenpidon,niin voisiko olla että sieltä sit kuuluiski jotain? tai siis ite alkais viestitteleen?
Vastaukset 7
- voi....
Kyllä voi kuulua, oinasmies pitää hankalista tai vaikeasti tavoiteltavista naisista, usko pois !
Onnea matkaan.- kokemusta on
En usko, se mikä oinaalle on mennyttä, on mennyttä hän avaa uuden luvun elämässään eikä jää roikkumaan kiinni menneissä. Varsinkin jos tunteet on kulutettu loppuun, voit lakata pettämästä itseäsi turhalla toivolla, kesä on tulossa eikun uusia tuttavuuksia etsimään.
Voin kertoa et oinas sanoo katotaan ja et on kiire koska tutut aina pommittaa. Se oinas kuitenkin olettaa ettette ole valmiita tarpeeks pitää yhteyttä koska oinas odottaa liki aina et siihen otetaan yhteyttä kerta toisensa perään kun kaikki jo muutenkin ottavat yhteyttä ja kilpailijoita voi olla monta eli kasa naisia peräs, niin kuin itsel ollut ukkoja;)
Joten ei muuta kuin puhelin käteen ja soittamaan sille oinas miehelle ja kahden kesken voi selvinkin päin onnistua puhuminen tai viestein;)
Ymmärsittekö?;) Pyydä et tapaatte, soita vaikka ja mene sen luona käymään;)- tapaus..
Mulla kävi niin että pitkään se olin minä joka piti vain yhteyttä kunnes palo hermot ja pidin hiljaiseloa tähän oikkumieheen. Pari kuukautta meni kunnes otti yhteyttä ja kysyi jos nähtäisiin ja sen jälkeen on tullut viestiä ja jopa puheluita :D Taisin olla liian innokas... Eli ei kannata roikkua, jos ei kiinnosta niin ei sitten!
Asiat on aina niin kinkkiset oinaan elämässä, kun jos kiinostaa, niin kuuluu ja jos tuntuu siltä et on kohdallaan palikat, niin oinas antaa palaa. Ei välttämättä silloin ole johtunnut sinusta vaan voi olla ollut jokin muu syy siihen väli episodiin, vaik esim ystävät;)
- Rapunaisena
että piiritin ja soittelin ja anelin takaisin, mutta ei. Sitten suivaannuin ja päätin unohtaa..Eipä mennyt kuin viikko kun oli itse oven takana anelemassa takaisin.. nyt 15 v. yhdessä jo...
Se joka pelaa ei pelkää ja tietää mitä saa;)
Vaik, ei aina asiat mene sittenkään, niinkuin tahtoisi;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei171154Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331101- 571028
- 109969
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.56898- 80856
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85842Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev178825- 77771
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66741- 35645
- 70606
- 98598
- 55569
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....45537Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15081535- 60524
- 35507
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi279474- 38423