Tarviis taas apuva

Crash 2

Pitkästä aikaan taas neuvoja kyselen,eli huomio Tiia,Pikkupiru ym. Crashin ystävät.
Pelaan Crash 2:sta.
Miten selvitä 1:n kentän(Turtle)salapaikasta (ei siis bonuksesta)vaan siitä toisesta alasmentävästä aukosta)niin niistä isoista vaaleanpunaisista linnuista,pitäiskö niiden jotenkin heittää mut ylös laatikoiden päälle??

Ja sitten miten selvitä neljännestä pahiksesta,ekaks pahis ampuu niitä punaisia säteitä ok ja sitten lähettää niitä pommeja ok.,mutta sitten kun se ampuu sitä vihreää mönjää ja tajuaa aina laatan,tajuan kyllä hyppiä laatalta toiselle mutta mitä muuta pitää tehdä,kun ei oikein pysty ampumaan niitä mangojakaan niin että ne osuis tässä kolmannessa vaiheessa avaruusalukseen.

Miten saada punainen ja kultainen timantti??
-Joku kertoi et punaisessa pitää hypätä takaisin jonkun ison rotkon yli,mutta miten hypätään ison rotkon yli eli miten tehdään kaksoishyppy ja kaksoispyörähdys niin että niillä tosiaankin pääseen hyppäämään ISOJEN rotkojen ylitse(monessa muussakin paikassa olen kai jotenkin sähläämällä päässyt hyppimään isoja loikkia)

Ja sit vielä,et millä hypyllä pääsee hyppäämään ylöspäin TOSI korkealle.

Kiitos HIRVEÄSTI jos jaksatte auttaa mua pääsemään pelissä eteenpäin.
Hyviä pelihetkiä teille kaikille muillekkin.
t.Teija

3

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TNT

vinkkejä:

punanen timantti: sun pitää mennä air crash vai mikä vesitaso se olikaan mut mee skootterin lähelle.älä mee kuitenkaa vesiskootteriin,vaa mee niit laatikoit pitki siihe yhtee kivilautan pääle.sit pääset bonustasoo jonka lopus kun tiput siihe rotkoo on punane timantti.

keltane timantti: sun pitää mennä taas siihe johonki vesitasoo (kolmannes kerrokses) mis otellaa aikaa vastaa ja jos pääset maalii ja on viel aikaa jäljel nii saat keltase timantin.

4 loppupahis: sun pitää heitellä niitä omenoita sen päälle aina kun se avaa ne aseensa ja kun oot saanu silt kaikki aseet tuhottuu nii se kuolee.

1 kentän salaaukko: sun pitää hypätä niitten lintuje päälle (aika nopeesti) et pääset sinne ylös

no, toivottavasti nää auttaa.......

• Teija

Kiitos TNT,neuvotko vielä,että pitääkö mun ampua sitä neljännen pahista siinä kolmannessa vaiheessa missä se tulittaa mua sillä vihreällä mönjällä,niin siihen tulitusaukkoon,mistä sitä vihreää tulee,mä oon yrittänyt ampua niitä avaruusaluksen jalkoja mutta peli ei vaan lopu millään vaikka ampuis ja pomppis mitenkä joten hjel!

• TNT
        Teija kirjoitti:

Kiitos TNT,neuvotko vielä,että pitääkö mun ampua sitä neljännen pahista siinä kolmannessa vaiheessa missä se tulittaa mua sillä vihreällä mönjällä,niin siihen tulitusaukkoon,mistä sitä vihreää tulee,mä oon yrittänyt ampua niitä avaruusaluksen jalkoja mutta peli ei vaan lopu millään vaikka ampuis ja pomppis mitenkä joten hjel!

muistaakseni sun pitää ampuu sitä tyyppii keskelle nii se taitaa kuolla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5345
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      60
      2042
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1750
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1723
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1397
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1300
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1087
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1048
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      887
    Aihe