pitkäaikaisesta suhteesta

Flashier

Rupesin just vähä aikaa sitten seurusteleen uuden pojan kanssa.Takana oli melki kahen vuoden seurustelu.Sain itse kärsiä suhteen lopulla todella paljon.En voinut ymmärtää miksi rakastamani poika vain aukoi päätään mulle ja vittuili asiasta jos asiasta...yritin olla hyvä tyttöystävä joka rakasti ja antoi hellyyttä poikaystävälleen.Mutta se ei nähtävästi riittänyt.Suhteen parin viimeisen viikon aikana tajusin lopulta ettei se enää toimisi koska en ollut onnellinen.Koulu alkoi ja viikko sen jälkeen olin jutellu ystäväni kanssa ja viettänyt paljon aikaa hänen kanssaan tulin järkiini.Jätin poikaystäni.Hän ei oikein hyväksynyt sitä tilannetta, koska sanoi rakastavansa minua ylitse muiden.Mutta jos rakastaa pitäisi myös ymmärtää toisen tunteita.Viikko sen jälkeen kun jätin hänet sovittiin että kaksi viikkoa ja sanon lopullisen vastaukseni suhteeseemme, koskien häntä jättämään minut rauhaan niiksi kahdeksi viikoksi..Mutta en saanut olla hetkeäkään rauhassa, puheluita tuli tekstiviestejä myös.Vannoi näissä rakastavansa minua ja etten saisi jättää häntä.tottakai ymmärsin tilanteen mutta oli se minullekin vaikeaa.Juttelin kaverini kanssa ja hänestä se oli todella lapsellista kuin myös minusta että tekstiviestissä uhataan ja kiristetään jotta saisi tyttöystävän muuttamaan mielensä.Ei siinä ole kyllä järkeä.Nyt parin viikon jälkeen olen ollut kaverini kaverin kanssa paljon yhteydessä ja viime perjantaina aloimme seurustella.Olen saanut omaan elmääni takaisin ´sen onnellisuuden tunteen jonka olin kadottanut.Jos joku haluaa ottaa kantaa tähän olisin kiitollinen jos samankaltaisia löytyisi.vaikka olen vasta 17 olen kokenut kovia.omat siskot ovat auttaneet minua ja kertoneet omia kokemuksiaan ja olen todennut että ilman heidän apua olisin varmaan ihan holtiton tavallisen tytön roolin sijaan.

3

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milja

Mulle kävi näin,että ero oli todella vaikea,mulle varsinkin,vaikka olinkin se jättävä osapuoli..Yhteydenpito katkesi.Mutta kun tämä exäni vain kuulikin,että mulla sattuis olemaan ehkä jotain sutinaa toisen jätkän kanssa..Alkoi puhelin soimaan,ja soitteli se muillekin,ja varoitteli kaikkia että pitäisi mut ja jätkän erossa toisistaan..Nyt kun vihdoinkin olen saanut olla rauhassa,pitäessäni miessuhteeni vain itselläni,on taas alkanut puhelin soimaan..Vituttaa,..Mä en tehnyt suhteemme aikana mitään pahaa hänelle,exä petti ja joi..Mä en.Ja nyt se kehtaa inistä mulle siitä,että olen päässyt yli,vaikka itse seurusteli jo seuraavana päivänä kun erottiin!..Vittu exät sucks..(okei,ei kaikki..Mutjooh)..Mäkin vasta 15..Mutta ei se silti ruusuilla tanssimista ole ollut.

...Voimia sulle,ollaan voimakkaita:)..
      Tsemppiä sulle ja uudelle poikaystävällesi. :)!

• hevinörtti

Kahdenvuoden suhde takana ja parissa viikossa uusi mies?!? Kuulostaapa fiksulta. Ootko ajatellut että sinkkuelämässäkään ei välttämättä ole mitään vikaa?
      Ja lisäksi..toi sun miespuolinen kaverisi ei todennäköisesti ollut lainkaan puolueeton haukkuessaan exääsi lapselliseksi. Hänhän halusi myös vimmatusti päästä sun pöksyihisi.

No kunhan vuodatan..teinirakkaus on teinirakkautta

• flashier

kyllä tää mun kaveri joka sano lapselliseks oli naispuoleinen en sit tiiä miten siit käsittää sen noin mut ajattelin korjata asian..ja se mun suhde entiseen oli ollu jo monen monta viikkoo viimesillään..et sellai..kiitos kuitenkin kommentistasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe