Korkea kynnys

Jolla on korvat kuulkoon

Moikka!

Kirjoitan tän osittain itselleni eritelläkseni tunteitani ja osaksi teille muille elämänkohtaloista kiinnostuneille ehkä kommentoimistakin varten...

Oon reilu 2-kymppinen nuori mies ja oon kiinnostunu yhdestä samassa koulussa olevasta tytöstä. Me ei tunneta toisiamme juurikaan, vaikka ollaan kyllä juteltu joitain kertoja. Mun ongelma on, että oon tosi herkkänahkanen sen suhteen, että jos saankin pakit jos pyydän vaikkapa kahville/elokuviin. Muutenkin olen hiukan ujo tämmöisissä asioissa, vaikka arkisissa asioissa olenkin puhelias. Jos olen kiinnostunut tytöstä, ei juttu tahdo alussa oikein kulkea, kun taas tytön kanssa, josta en ole kiinnostunut, jutella voin aika helposti. Lisäksi kynnystä nostaa, että erosta edellisestä tyttöystävästäni on melkein vuosi, mutta ero oli aika raskas. Kyllä vuoden yksinolon jälkeen uskoisin olevani valmis uuteen suhteeseen, mutta entisen jäljiltä on vielä hiukan herkkä nahka.
En tiedä synkkaako meillä hyvin ja että olemmeko samansuuntaisia luonteeltamme, mutta jokin minua vetää kuitenkin hänen puoleen. Hän on kyllä kaunis mielestäni, mutta ei mikään missi/pintaliitäjä, vaan luonnollisella tavalla kaunis suomalainen nainen, mikä miellyttää jostain syystä minua. Kerran, kun teimme yhtä pientä ryhmätyötä yhdessä, hän katsoi minua läheltä silmiin ja minä häntä. En meinannut saada katsettani irti niistä silmistä, meinasin hukkua niihin =) Kysymyksenä voisin heittää, että ovatko naiset valmiita lähtemään miehen kanssa, vaikka eivät olekaan kauheen tuttuja entuudestaan, vaan esim. että ollaan juteltu useita kertoja koulussa mutta ei mitään sen kummempaa. Mistäköhän voisi päätellä ennen aloitteen tekemistä hänen tunteistaan... Tuli aika pitkä juttu, mutta toivottavasti jaksoitte lukea ajatuksella. Minua ainakin hiukan helpotti kirjoittaa tämä.

Sateista syksyä kaikille!

2

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janna

Kyllä mä lähtisin sun kanssa treffeille tuossa tilanteessa jos olisin se tyttö. Eihän sen tarvitse alkaa niin vakavasti otsa rypyssä, vaan voidaan tosiaan mennä kahville tai leffaan tms. ihan vaan frendi meiningillä. Kyllä se lähtee kehittymään oikeaan suntaan jos on jotain mistä kehittyä :)

• Mies

Siis tottakai kannattaa kysyä. Turha murehtia jos saa pakit, parempi sekin kuin tuo tilanne. Ja ajattele asiaa siten, että lähes joka ikinen ihminen ilahtuu jos häntä pyydetään treffeille, vaikka olisikin varattu tai ei-halukas. Eli jokatapauksessa saisit hänelle aikaan hyvän mielen !

Ja epäfraasit "mielummin kertakirpasu kuin pitkä epäluuloisuus" sekä "ihmisellä on vain yksi elämä, muista elää se" eivät ole tuulesta temmattuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      182
      13660
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4950
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      155
      3728
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2863
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1707
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe