Digi kamera saksasta?

Kiitollinen

Terve
olen ajatellut tilata kameran Saksasta,
kun tuntuvat olevan huomattavasti halvempia siellä.
Tietääkö joku hyviä verkkokauppoja, josta mahdollisesti kannattaisi tilata?

13

2900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaarle Suuri

      Otsikko oikein, jakelu joutuin.

    • Kaisa

      Tilasin muutama kuukausi sitten kameran tämmöisestä osoitteesta

      http://www.camera-discount.de

      Vertailin siihen aikaan hintoja ja kyseinen putiikki oli edullisin. Ja mikä parasta, sieltä sai tilata postiennakolla myös Suomeen. Arvelutti nimittäin hieman maksaa kamera etukäteen. Paketti tuli noin viikossa ja olen ollut kaikin puolin tyytyväinen. Verkkokaupan sivut ovat tosin vain saksaksi, mutta tilauksen saa kyllä tehtyä vähäiselläkin saksan taidolla.

      • Ossi

        Katsoin cameradiscount.de-hinnan Canon Powershot S50:stä. Mikromafiassa ja muutamassa muussakin paikassa Suomessa on halvempaa. Eikä mene niin paljon postikulujakaan.


      • Jasu

      • Kaisa
        Ossi kirjoitti:

        Katsoin cameradiscount.de-hinnan Canon Powershot S50:stä. Mikromafiassa ja muutamassa muussakin paikassa Suomessa on halvempaa. Eikä mene niin paljon postikulujakaan.

        Nyt en kyllä tajua... Saksan kaupassa hinta on 477,60 €, Mikromafiassa taas 577 €. Eikö siinä ole lähes sadan euron ero?? Postikulut olivat muistaakseni 20 euron paikkeilla Saksasta tilattuna.

        Periaatteessa olisin toki suosinut mieluummin suomalaista kauppaa, mutta opiskelijan surkean rahatilanteen takia päädyin tähän.


      • Juuso

      • Juuso

    • digi
      • Akiba

        Maksoin saman hinnan suomessa kuin sama kamera olisi maksanut saksassa.
        Canon PowerShot G5 on 819 €, käyttöohjeet ovat englanniksi tai saksaksi.
        kysy: www.akiba.fi
        ja uskot että merta edemmäksi ei kannata mennä onkimaan. Kaikki ns. lisäkkeet ovat vaihtokelpoisia G2 ja G3 kanssa, niin tele- kuin laajakulma.


      • Juuso
        Akiba kirjoitti:

        Maksoin saman hinnan suomessa kuin sama kamera olisi maksanut saksassa.
        Canon PowerShot G5 on 819 €, käyttöohjeet ovat englanniksi tai saksaksi.
        kysy: www.akiba.fi
        ja uskot että merta edemmäksi ei kannata mennä onkimaan. Kaikki ns. lisäkkeet ovat vaihtokelpoisia G2 ja G3 kanssa, niin tele- kuin laajakulma.

        Katsopa huviksesi threadin kolmas postaus. Sieltä löydät kaksi linkkiä saksalaisiin hintavertailuihin. Aiemmin mainitut comp.univ. ja muut eivät ole edes halvimmasta päästä.

        http://geizhals.at/eu/?a=56295


      • Dumb
        Juuso kirjoitti:

        Katsopa huviksesi threadin kolmas postaus. Sieltä löydät kaksi linkkiä saksalaisiin hintavertailuihin. Aiemmin mainitut comp.univ. ja muut eivät ole edes halvimmasta päästä.

        http://geizhals.at/eu/?a=56295

        Saadat saada mutta kun takuuaikana tulee jokin vika niin joko korjautat kalliisti suomessa tai lähetät kamerasi tuntemattomaan postilokerofirmaan.
        En usko että nuo hinnat kattavat takuukorjaukset ja ainakin yrittävät jymäyttää kielitaidotonta ostajaa, saksankielisellä liikekirjeellä, että emme vastaa mistään kun se on itse aiheutettu vika???
        Voinet sanoa hyvästit sinne lähettäessäsi takuukorjaukseen. Auf fiiderseen!


      • Juuso
        Dumb kirjoitti:

        Saadat saada mutta kun takuuaikana tulee jokin vika niin joko korjautat kalliisti suomessa tai lähetät kamerasi tuntemattomaan postilokerofirmaan.
        En usko että nuo hinnat kattavat takuukorjaukset ja ainakin yrittävät jymäyttää kielitaidotonta ostajaa, saksankielisellä liikekirjeellä, että emme vastaa mistään kun se on itse aiheutettu vika???
        Voinet sanoa hyvästit sinne lähettäessäsi takuukorjaukseen. Auf fiiderseen!

        EU:n sisäpuolelta ostetuilla kameroilla pätee Suomessa aivan normaali takuu. Korjauksesta Suomessa vastaa merkin maahantuoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1767
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1318
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1217
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      240
      990
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      940
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      859
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      39
      754
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe