Terve
olen ajatellut tilata kameran Saksasta,
kun tuntuvat olevan huomattavasti halvempia siellä.
Tietääkö joku hyviä verkkokauppoja, josta mahdollisesti kannattaisi tilata?
Digi kamera saksasta?
13
2900
Vastaukset
- Kaarle Suuri
Otsikko oikein, jakelu joutuin.
- Kaisa
Tilasin muutama kuukausi sitten kameran tämmöisestä osoitteesta
http://www.camera-discount.de
Vertailin siihen aikaan hintoja ja kyseinen putiikki oli edullisin. Ja mikä parasta, sieltä sai tilata postiennakolla myös Suomeen. Arvelutti nimittäin hieman maksaa kamera etukäteen. Paketti tuli noin viikossa ja olen ollut kaikin puolin tyytyväinen. Verkkokaupan sivut ovat tosin vain saksaksi, mutta tilauksen saa kyllä tehtyä vähäiselläkin saksan taidolla.- Ossi
Katsoin cameradiscount.de-hinnan Canon Powershot S50:stä. Mikromafiassa ja muutamassa muussakin paikassa Suomessa on halvempaa. Eikä mene niin paljon postikulujakaan.
- Jasu
Olympus C5050 (valovoimainen hieno kompakti) on halvempi Suomessa kuin tässä saksalaisessa http://www.camera-discount.de -kaupassa.
- Kaisa
Ossi kirjoitti:
Katsoin cameradiscount.de-hinnan Canon Powershot S50:stä. Mikromafiassa ja muutamassa muussakin paikassa Suomessa on halvempaa. Eikä mene niin paljon postikulujakaan.
Nyt en kyllä tajua... Saksan kaupassa hinta on 477,60 €, Mikromafiassa taas 577 €. Eikö siinä ole lähes sadan euron ero?? Postikulut olivat muistaakseni 20 euron paikkeilla Saksasta tilattuna.
Periaatteessa olisin toki suosinut mieluummin suomalaista kauppaa, mutta opiskelijan surkean rahatilanteen takia päädyin tähän. - Juuso
Ossi kirjoitti:
Katsoin cameradiscount.de-hinnan Canon Powershot S50:stä. Mikromafiassa ja muutamassa muussakin paikassa Suomessa on halvempaa. Eikä mene niin paljon postikulujakaan.
halvimmillaan näyttäisi lähtevän Saksasta 485 e.
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produkt=313024 - Juuso
Jasu kirjoitti:
Olympus C5050 (valovoimainen hieno kompakti) on halvempi Suomessa kuin tässä saksalaisessa http://www.camera-discount.de -kaupassa.
614 euroa näyttäisi olevan Pixmaniassa.
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produkt=308365
- digi
digikamerat ja muut kodinelektroniikan saa esim. osoitteesta http://www.computeruniverse.net huomattavasti halvemmalla kuin suomesta
- Akiba
Maksoin saman hinnan suomessa kuin sama kamera olisi maksanut saksassa.
Canon PowerShot G5 on 819 €, käyttöohjeet ovat englanniksi tai saksaksi.
kysy: www.akiba.fi
ja uskot että merta edemmäksi ei kannata mennä onkimaan. Kaikki ns. lisäkkeet ovat vaihtokelpoisia G2 ja G3 kanssa, niin tele- kuin laajakulma. - Juuso
Akiba kirjoitti:
Maksoin saman hinnan suomessa kuin sama kamera olisi maksanut saksassa.
Canon PowerShot G5 on 819 €, käyttöohjeet ovat englanniksi tai saksaksi.
kysy: www.akiba.fi
ja uskot että merta edemmäksi ei kannata mennä onkimaan. Kaikki ns. lisäkkeet ovat vaihtokelpoisia G2 ja G3 kanssa, niin tele- kuin laajakulma.Katsopa huviksesi threadin kolmas postaus. Sieltä löydät kaksi linkkiä saksalaisiin hintavertailuihin. Aiemmin mainitut comp.univ. ja muut eivät ole edes halvimmasta päästä.
http://geizhals.at/eu/?a=56295 - Dumb
Juuso kirjoitti:
Katsopa huviksesi threadin kolmas postaus. Sieltä löydät kaksi linkkiä saksalaisiin hintavertailuihin. Aiemmin mainitut comp.univ. ja muut eivät ole edes halvimmasta päästä.
http://geizhals.at/eu/?a=56295Saadat saada mutta kun takuuaikana tulee jokin vika niin joko korjautat kalliisti suomessa tai lähetät kamerasi tuntemattomaan postilokerofirmaan.
En usko että nuo hinnat kattavat takuukorjaukset ja ainakin yrittävät jymäyttää kielitaidotonta ostajaa, saksankielisellä liikekirjeellä, että emme vastaa mistään kun se on itse aiheutettu vika???
Voinet sanoa hyvästit sinne lähettäessäsi takuukorjaukseen. Auf fiiderseen! - Juuso
Dumb kirjoitti:
Saadat saada mutta kun takuuaikana tulee jokin vika niin joko korjautat kalliisti suomessa tai lähetät kamerasi tuntemattomaan postilokerofirmaan.
En usko että nuo hinnat kattavat takuukorjaukset ja ainakin yrittävät jymäyttää kielitaidotonta ostajaa, saksankielisellä liikekirjeellä, että emme vastaa mistään kun se on itse aiheutettu vika???
Voinet sanoa hyvästit sinne lähettäessäsi takuukorjaukseen. Auf fiiderseen!EU:n sisäpuolelta ostetuilla kameroilla pätee Suomessa aivan normaali takuu. Korjauksesta Suomessa vastaa merkin maahantuoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761767
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471318- 671217
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html240990- 46940
- 58859
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244539754- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660