Kanini iho on sinistä!!!!!!!!!!!!!!

APUA!!!!!!!

Mä tänään katoin mun kanin ihoo,niin huomasin et se oli aika lailla tumman sinistä.
Pitääks huolestuu,vai?
Kun se kerran on ennen ollu ihan tavallisen väristä.
Mä ihan oikeesti pelästyin!
Mitä mä katoin,niin se oli joka paikasta sinertävää....

5

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VIHAINEN KUIN AMPIAINEN AAMU T

MITÄ PKL:ttä SÄ TÄÄLLÄ VASTAUKSIA OOTTELET JOS SÄ TODELLA OLET HUOLISSAS SUN KANISTA! SOITAPPA ELÄINLÄÄKÄRILLE JA KYSY APUA!!!! NO EIPÄ OLE MEIDÄN VIKA JOS KANISI ON JO HEITTÄNYT HENKENSÄ KUN JÄIT TOLLAI TAIVASTELEMAAN ASIAN KANSSA JOKA SAATTAA OLLA VAKAVAKIN! INHOAN NÄITÄ VIETEJÄ JOISSA VOIVOTELLAAN MITÄ PITÄISI TEHDÄ NYT KUN ELÄIMENI TEKEE KUOLEMAA!!! ME EMME PYSTY TEKEMÄÄN YHTÄÄN MITÄÄN!!! TOIVOTTAVASTI LEMMIKKISI EI KÄYNYT KUINKAAN VAAN ÄLYSIT SOITTAA LÄÄKÄRILLE!

• se sama

...en soita eläinlääkärille,ennenkuin saan kunnon vastauksen täältä.
        Eikä mun kani oo kuollu!

• pidän huolta lemmikeistäni
        se sama kirjoitti:

...en soita eläinlääkärille,ennenkuin saan kunnon vastauksen täältä.
        Eikä mun kani oo kuollu!

me ollaan ihan tavallisii pulliaisii eikä me voida tietää mikä sil on!!! Ehkä se ei ookkaa sairas,MUT MITÄ JOS ON!!!!ISTUU SIEL HÄKISSÄ JA TUNTEE KIPUA!TOIVOTAAN YHESSÄ ETTÄ SE ON HENGISSÄ!!!Sinuna juoksisin jo puhelimen ääreen ja kysyisin oikeelta eläinlääkäriltä!!

• järki hoi

Kannattaisi soittaa eläinlääkärille.Ei me täällä osata sua auttaa. Mitä jos et saa kunnon vastausta täälltä IKINÄ? etkö sitten koskaan soita eläinlääkärille?

no, ensimmäisenä tahtoisin tietää, minkä värinen kani on?
      jos kani on valkoinen/vaalea, silloinhan sen iho on vaalean punaista, tai hieman ruskehtavaa kanin väristä riippuen.

Mustan kanin ihosta kuvittelisin, että se on tummemman ruskea, en usko, että kuitenkaan musta.

Tummansininen iho ei missään tapauksessa ole normaali, etenkään, jos kanin iho on ennen ollut erivärinen.

ihon väristä voisin kuvitella, että kyseessä on hapenpuute, miten sitten voi olla mahdollista, tai ihosyöpä. en todellakaan tiedä, etenkään kun en ole kania nähnyt.

Soitappa nyt kuitenkin eläinlääkärille, että saat varmuuden, ettei kyseessä ole mitään vakavaa. Soitttaminenhan ei maksa mitään, eikä se eläinlääkäri suua tunne.

Ilmeisesti kani on kuitenkin muuten pirteä?
      syö hyvin, papanat ovat normaalit, silmät kirkkaat, eivätkä nenä tai silmät vuoda?

JOS olisit oikeasti huolissasi kanistasi, olisit soittanut jo! et paljoa taida kanistasi välittää!

• Pupujussi

Sä et kertonu tossa jutussas et onko sunkani minkä värinen tai kuin vanha se on??
      Jos se kani on väriltään harmaa eli sininen niin ei tartte olla huolissaan kun se kuuluu kanin väriin silloin!
      Ja jos se on kovin nuori niin sen ihonväri saattaa muuttua vasta nyt!
      Mutta ei kannata huolestua asiasta!
      Ja jos soitat eläinlääkärille niin ne todennäkösesti antaa sille antibioottikuurin ja siittä ei vastaavasti ole asiassa hyötyä!
      Autan jos mahdollista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe