Mulla tosiaankin on järkevämpää tekemistä ku joku humpuukki armeija ja sivari.On se hyvä laventeli kynttilää poltella naiseni kanssa ja rakastella niin mulla on vaikea astma ja atooppinen iho.Noista mukavuuksista c-paperit eikä yhtään päivää armeijassa.Ihanaa miettiä lämpimässä peiton alla että siellä ne vaikeroi metsäleireillä.Ai niin meinasi unohtua otanpa kylmän oluen jääkapista....
helppoa on
6
427
Vastaukset
- jee
Kovaa puhetta...
- Allergia mullakin
Mä meen allergiatesteihin muutaman viikon sisällä, en sen vuoksi että sillä yrittäisin saada vapautuksen armeijasta mutta jos hyvä tuuri käy on vielä astma kaiken lisäksi. Toivottavasti sitten saan vapautuksen.
- Alik
Menin mielummin armeijaan kun kärsin vaikeasta astmasta ja atooppisesta ihosta. Intti on miesten koulu, kyllä monelle nössöpojalle ja äidin kullalle tekisi hyvää joutua muutamaksi kuukaudeksi koville. Toivottavasti et saa naiseltasi lisää tauteja...
- Rosentti
Oneksi nämä luuserit kertoo asioistaan lyhyellä elinkaari ennusteellaan!!!!
- strength and honour
Sulla on tietysti helppoa, mutta sun naisella ei. Mieti vähän, sammakonihoinen kuikelo yrittää koko ajan päälle. Sitten kun sille antaa niin sen nahka hajoaa ja vuotaa. Just kun nainen ois laukeemassa, alkaa kuikelon henki vinkumaan perkeleesti ja on pakko pitää tauko ja käydä piipulla. Naisesi onneksi sillä on hyvä dildo.
- hah
Se astma kuule pysyy hallinassa ei mitään ongelmia armeijassa vaan olisi tullut ongelmia.itse armeijan lääkäri sanoi niin että semmosta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060