Olen kohta odotellut Ave 1,8 sedan sol´ia 5kk.
Lupasivat heinäkuulle, taitaa mennä syyskuulle.
Tuntuu että tais tulla väärä valinta koska toimitus on "kuin pula-aikoina". Älkää vain sanoko että kysyntä on niin kovaa, en usko !
Onko kokemuksia.
On tavallinen "standartiauto".
Avea odoteltu 5kk ???
4
1054
Vastaukset
- Blind
Kysyntä on kovaa, tilastoista (rekisteröinti) voit tsekata mikä automalli on ollut kakkosena esim heinäkuussa.
Itse tilasin huhtikuussa ja sain toukokuussa. Odotus tasan 40 pv.
1,8 sol sedan myöskin.- Mikibiasion
Avensis (2.0 l Sol wagon muutamilla "herkuilla") tilattu kesäkuun alussa.
Luvattiin syyskuuksi, hyvin epämääräisesti tosin. Olisi pitänyt pyytää tarkka toimituspäivä tilatessa, mutta eihän sitä tajunnut (jälkiviisaus on parasta viisautta...).
Mitään yhteydenottoja ei kuulunut pariin kuukauteen, joten soitin liikkeeseen itse.
On kuulemma tulossa vasta lokakuun alkupuolella. Toimitus kestää siis n. 4 kk, mutta taitaa riippua myös mallista ja varustelusta... Luulisin, että se "perinteinen" 1.6 Terra sedan saadaan maahan nopeamminkin.
- kaapo
kesti. Tilattu 1.7., saatu 15.7. 1.8 Terra Wagon.
- mättää
Etkö jaksa odottaa? Jos olet kaupat tehnyt ja vanhan antanut vaihdossa, luulisi että olet vain tyytyväinen. Ei uuden arvo laske - toisin kuin käyttämäsi vanhan auton arvo laskee joka kilometri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117