Poikasten teettäminen kaneille!

Neuvoton...

Voisko joku autaa!!! Minulla on 2 Leijonanharjaa ja tahtoisin teettää niillä poikasia (Ne ovat täysin eri poikueista)!!Miten niiden hoito silloin tapahtuu ja kuinka niitä tulisi ruokkia?
Kuinka paljon niitä keskimäärin tulee?
Tarvitseeko emo synnytykseen paljon apua?
Saako poikasiin koskea kun olen kuullut että jos teen jotain väärin voi emo tappaa poikaset?
Kuinkas häkin siivous tällöin sujuu kun poikaset on häkissä?
Mitä häkissä tarvitsee olla odotus aikana jotta emo voi esim tehdä pesän? Ja jos vielä jotain oleellista kerrottavaa on niin kertokaa ihmeessä. Apu olisi tarpeen!
KIITOS!!!

2

405

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanna

Niin lue kani kirjoja jotta saat kaiken tietoosi, mutta voisin nyt kertoa omasta kokemuksesta.
      Niin mun kani sai kuusi poikasta, ennen synnytystä se repi karvoja mahan alta jotta se pystyi vuoraamaan pesän.Kanin tiineys kestää noin 28 päivää joten laske aika noin ja sitten vaikka kolmea päivää ennen puhdistat häkin jotta se on mahd. kodikas kun uusi jälkikasvu syntyy. Poikasiin ei saisi koskea, eikä pupua voi oikeastaan synnytyksessä auttaakaan.
      Mutta sanotaan että leijonaharjaskani voisi saada ehkäpä 3-4 poikasta ja muista että uroksen pitää olla pienempi naarasta jotta ei emolla ole vaikeuksia synnytyksen aikana.
      Mailaapa mulle:
      [email protected]
      Niin voin kertoa lisää kaiken mitä tiedän ja mitä itse olen kokenut noiden hurmaavien pienten pupusten aikana...
      Toivottavasti tästä oli jotain hyötyä...

• haisu...

Poikasiin ei saa koskea ennen kahden viikon ikää...Tärkeintä on että emo saa olla rauhassa synnytyksen aikana, ja sitä ennen...Emolla ei saa tulla stressi, eli anna sen olla suurin osa raskausajasta rauhassa...Siivoa kaikki muut paikat paitsi poikasten aluset, eli emon karvat...(Anna emon olla siivouksen aikana häkissä!)Anna emolle raskausaikana paljon vitamiineja!!!Häkkiin ei välttämäti tarvitse pesän teko "tarvikkeita", mutta olisi hyvä jos siellä olisi heiniä oksia ym.,mutta ei liikaa! Kun poikaset ovat kahden viikon ikäisiä ole niiden kanssa paljon että ne tottuvat ihmisiin, ja saat ne paremmin myytyä! Etsi niille kodit jo paljon ennen luovutus ikää...(eli älä luovuta niitä vaan sovi että esim.Matti ottaa tuon, tai nuo menevät eläinkauppaan...)Olen itse kasvattanut kolme kanipoikuetta eli 16 kania, sinulle tulee varmasti hauskaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      205
      2177
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1439
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1081
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      927
    5. 58
      918
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      50
      842
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      787
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      115
      717
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      707
    Aihe