tänä iltana? Se on kuulemma nyt niin lähellä maapalloa, ettei 60000 vuoteen ole niin läheltä liipaissut.
Minä aion katsoa (jos muistan) kunhan tulee tarpeeksi pimeää.
Aiotteko katsella Marsia
9
260
Vastaukset
- ANU
Täytyyhän sitä katsella kun siihen on tilaisuus.
- 1234
Kuitenkaan ei Mars'ia missään näkynyt. Ainoastaan taivaan eteläisellä reunalla punersivat kahden kaupungin valot. Muutamia pilviäkin leijuili ja ajattelin jospahan jonkun pilven takaa se Mars näkyviin putkahtaisi, vaan ei putkahtanut , ei, ei.
- Ruuneperi
Minun välineilläni, vaikka näköni ja silmälasini hyvät ovatkin, en pysty luullakseni näkemään Marsia. Vaikka olisi kaukoputki ja kirkas taivas en usko löytävänikään.
Valtuutan Sinut MdK, tutkimaan Marsia ja kertomaan siitä meille muillekin. - MdK
Marsin katseleminen. Taivas oli umpipilvessä.
Sanoivat uutisissa että Mars on niin kirkas että sen näkee paljain silmin, vielä parempi jos olisi ollut vahva kiikari, niin olisi saattanut nähdä sen punertavan värin.
Minä näin vaan pimeän taivaan. - Annukka
ja erittäin kirkkaana punainen taivaan kappale siellä loisti. Selvästi näkyi täällä eteläisellä pallon puoliskolla, onneksi oli pilvetön yö. Ei tarvinnut edes kiikaria.
- Annukka
Pitäisi näkyä vielä vielä muutama yö eteenpäinkin.
- kellohame®
Annukka kirjoitti:
Pitäisi näkyä vielä vielä muutama yö eteenpäinkin.
Minäkin ihailin Marsia tosi isonatuikki punaistavaloa!Ilman kiikaria senlöysi heti.
Toivoo et pilvet pakenis tieltä sais toisetkin sitä ihailla,joilla se jäi näkemättä!! - She
kellohame® kirjoitti:
Minäkin ihailin Marsia tosi isonatuikki punaistavaloa!Ilman kiikaria senlöysi heti.
Toivoo et pilvet pakenis tieltä sais toisetkin sitä ihailla,joilla se jäi näkemättä!!mutta nyt juuri näyttää siltä, ettei taivas anna siihen tilaisuutta. Vettä tulee! Mars näkyisi kaiketi koilisessa noin klo 23 jälkeen. Kyllähän ko. planeetta on kuulunut taivaalla näkyviin "tähtiin", mutta nyt se näkyisi erittäin hyvin!
- Kirsikka
kellohame® kirjoitti:
Toivoo et pilvet pakenis tieltä sais toisetkin sitä ihailla,joilla se jäi näkemättä!!Puolen yön maissa tähyilin taivaalle ja olin näkevinäni Mars´in tennispallon kokoisena tuikkivan punertavana möykkynä. Tuli tosi fiilis todeta:tuo sen täytyy olla. Taivas oli täällä etelässä melko kirkas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760