Miten härkämiehen saa valloitettua uudelleen? Vai saako ollenkaan...?
Uudelleen?
11
1127
Vastaukset
- härkä
ei saa, ei naishärkää eikä mieshärkää, kun ovat päätöksensä tehneet.
Ne nimittäin miettivät sitä kenties vuosikaupalla mutta sitten lähtevät lopullisesti.- Härkä2
Sitä voi häränkin takaisin saada, mutta eipä liene kovin helppoa. Joudut takuulla nöyrtymään melkoiseen vakuutteluun moisen toimen hyödystä..
- epätoivoinen
Härkä2 kirjoitti:
Sitä voi häränkin takaisin saada, mutta eipä liene kovin helppoa. Joudut takuulla nöyrtymään melkoiseen vakuutteluun moisen toimen hyödystä..
Siitä on jo vuosi. Silti näen hänen välillä tuijottavan minua pitkään... mikä on? Välitän hänestä todella ja olen ollut hyvin masentunut koko vuoden.... mitä ihmettä teen....???
- Härkä 13.5
Jos olet saanut Härkämiehen kunnolla suuttumaan, niin tuskimpa onnistuu minkäänlainen uudelleen lämmittely. Vaikeata on varmasti.
- epätoivoinen
No kun mitään ei ehtinyt edes kunnolla alkaa. Tiesin että hän oli haaveillut minusta jo kauan ja juuri kun kaikki oli osumassa kohdalleen. Asiat oli melkein sovittu kun tuli pieni välimatka vähäksi aikaa. Sen jälkeen hän ei minulle paljoa puhunut. Sain selville että oli rakastunut toiseen naiseen, joka ei liioin hänestä
välittänyt. Yritin kertoa miten epätoivoinen olen, mutta hän ei kommentoinut mitenkään. Nyt tiedän ettei hän kuitenkaan enää rakasta tuota toista naista. - Härkä 13.5
epätoivoinen kirjoitti:
No kun mitään ei ehtinyt edes kunnolla alkaa. Tiesin että hän oli haaveillut minusta jo kauan ja juuri kun kaikki oli osumassa kohdalleen. Asiat oli melkein sovittu kun tuli pieni välimatka vähäksi aikaa. Sen jälkeen hän ei minulle paljoa puhunut. Sain selville että oli rakastunut toiseen naiseen, joka ei liioin hänestä
välittänyt. Yritin kertoa miten epätoivoinen olen, mutta hän ei kommentoinut mitenkään. Nyt tiedän ettei hän kuitenkaan enää rakasta tuota toista naista.Teillä ei siis ole ollut sen kummempaa suhdetta, eikä riitaa. No sitten ei varmaan "uudelleen lämmittely" ole edes vaikeaa. En kyllä edelleenkään ymmärrä, mitä tarkotat tuolla uudelleen iskemisellä.
- Taurus
epätoivoinen kirjoitti:
välittänyt. Yritin kertoa miten epätoivoinen olen, mutta hän ei kommentoinut mitenkään. Nyt tiedän ettei hän kuitenkaan enää rakasta tuota toista naista.Ei peli ole vielä menetetty. Härät arvostavat tiettyjä asioita joten aloita varovainen eteneminen ja kyllähän ne "heikot" kohdat löytyy esim. kulinaarisista ja muista nautinnoista. Mutta ei pidä hätäillä tai tuputtaa pidä "jalat maassa".
- mietteliäs
epätoivoinen kirjoitti:
välittänyt. Yritin kertoa miten epätoivoinen olen, mutta hän ei kommentoinut mitenkään. Nyt tiedän ettei hän kuitenkaan enää rakasta tuota toista naista.Oletkos nyt ihan varma, että tuo toinen nainen ei rakasta tätä sinun ihanaa härkämiestäsi? Ja hän tätä naista. Siitä on nyt sanojesi mukaan jo vuosi. Mitä itse härkiä tunnen niin kyllä he menevät naisen luokse/ottavat yhteyttä jos vielä kiinnostaa eivätkä "tuhlaa" aikaansa kumppanin kanssa joka ei edes kiinnosta. Oletkos nyt ihan varma että hän on vielä ihastunut sinuun? Eihän pelkkä katse mitään merkitse jos hän ei kuitenkaan tee mitään.Kukas häntä sen toisen naisen kanssa pakottaisi olemaan jos he nyt ovat sitten yhdessä.(?)Millaisissa tilanteissa hän sinua sitten katsoo ja mihin tietosi tästä toisesta naisesta perustuu?Tuskinpa tuo nainen itse sinulle sellaista sanoisi ettei rakasta tätä miestä. Jos hän ei sanonut mitään vaikka kerroit haluavasi hänet eikös se kerro jo jotain?!
- epätoivoinen
mietteliäs kirjoitti:
Oletkos nyt ihan varma, että tuo toinen nainen ei rakasta tätä sinun ihanaa härkämiestäsi? Ja hän tätä naista. Siitä on nyt sanojesi mukaan jo vuosi. Mitä itse härkiä tunnen niin kyllä he menevät naisen luokse/ottavat yhteyttä jos vielä kiinnostaa eivätkä "tuhlaa" aikaansa kumppanin kanssa joka ei edes kiinnosta. Oletkos nyt ihan varma että hän on vielä ihastunut sinuun? Eihän pelkkä katse mitään merkitse jos hän ei kuitenkaan tee mitään.Kukas häntä sen toisen naisen kanssa pakottaisi olemaan jos he nyt ovat sitten yhdessä.(?)Millaisissa tilanteissa hän sinua sitten katsoo ja mihin tietosi tästä toisesta naisesta perustuu?Tuskinpa tuo nainen itse sinulle sellaista sanoisi ettei rakasta tätä miestä. Jos hän ei sanonut mitään vaikka kerroit haluavasi hänet eikös se kerro jo jotain?!
Se "toinen nainen" seurustelee. Hän on tuttuni. En tietenkään voi olla varma tämän härkämiehen tunteista häntä kohtaan, mutta ei vaikuta siltä että rakastaisi enää. En sanonut että hän olisi ihastunut minuun ja sitä juuri epäilenkin. Tiedän ettei pelkkä katse mitään merkitse. Siinä se kiikastaakin. Kerroin hänelle viimeksi haluavani hänet puoli vuotta sitten. Sen jälkeen en ole sanonut hänelle mitään.
- mietteliäs
epätoivoinen kirjoitti:
Se "toinen nainen" seurustelee. Hän on tuttuni. En tietenkään voi olla varma tämän härkämiehen tunteista häntä kohtaan, mutta ei vaikuta siltä että rakastaisi enää. En sanonut että hän olisi ihastunut minuun ja sitä juuri epäilenkin. Tiedän ettei pelkkä katse mitään merkitse. Siinä se kiikastaakin. Kerroin hänelle viimeksi haluavani hänet puoli vuotta sitten. Sen jälkeen en ole sanonut hänelle mitään.
johan vähän selvisi tuo sinun tilanteesi. Viestit kun voi ymmärtää monella tavalla. Onpa hömppä mies jos ei tajua, miten paljon hänestä välität. Kerro hänelle tunteistasi uudelleen, härät kun ovat välillä vähän ujoja. =)Et menetä mitään, jos hän yhä ei sano mitään, niin eiköhän silloin ole aika jatkaa elämää ja katsella uusia tuttavuuksia, onhan maailma miehiä pullollaan. tsemppiä!
- epätoivoinen(ko?)
mietteliäs kirjoitti:
johan vähän selvisi tuo sinun tilanteesi. Viestit kun voi ymmärtää monella tavalla. Onpa hömppä mies jos ei tajua, miten paljon hänestä välität. Kerro hänelle tunteistasi uudelleen, härät kun ovat välillä vähän ujoja. =)Et menetä mitään, jos hän yhä ei sano mitään, niin eiköhän silloin ole aika jatkaa elämää ja katsella uusia tuttavuuksia, onhan maailma miehiä pullollaan. tsemppiä!
Ehkä sitä tosiaan pitäisi kerätä rohkeutensa ja yrittää vielä kerran... kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938