Mulla oli 2 kääpiö hamsuu sisu ja muru.Ne oli molemmat tosi energisii ja pirteitä.Yks päivä mä sit huomasin et Muru oli kuollu.Ei se ollu ku 11kk vanha.Sisu mulla on vieläki ja se on oikeen terhakka pikku hamsteri.Jos teillä on jotain sanottavaa tai samantapasia kokemuksia ni kirjottakaa
Mikä hamsteriani vaivasi?
7
323
Vastaukset
- YKS BESTIKSISTÄ
MULLAKIN ON HAMSTERI! MUT SE EI OO IHAN TERVE. KERRO ET OLIKO SILLÄ...
SILLÄ... SILLÄ MURULLA MITÄÄN OIREITA ENNEN KUOLEMAA? NIMITTÄIN MUN HAMSTERI LUULTAVASTI KUOLEE PIAN. OIS KIVA SAADA VASTAUKSII.- Sisu
Se tässä kummaa onki että se oli elämänsä kunnossa!Älä stressaa hamsteris kuolemaa!Nauti ku se on vielä sun kanssa.
- tatti
Miten niin vaan 11kk? Kyllä 11kk on jo aika vanha...
- justme
Niiden kääpiöhamsujen pitäisi elää yli vuoden ikäisiksi ainakin. Reilusti. Nii kerrohan oliko sillä sun hamsullasi mitään oireita ennen kuolemaan? Otan osaa mulla on myös kääpiöhamsteri, ja en kestäis jos se kuolisi.
- Sisu
justme kirjoitti:
Niiden kääpiöhamsujen pitäisi elää yli vuoden ikäisiksi ainakin. Reilusti. Nii kerrohan oliko sillä sun hamsullasi mitään oireita ennen kuolemaan? Otan osaa mulla on myös kääpiöhamsteri, ja en kestäis jos se kuolisi.
Sillä ei ollu mitään oireita!Se oli vielä energisempi ja elämänhalusempi ku se joka mulla vielä onnex on!
- sanja
Moi. Mullakin OLI hamsu, mut se lopetettiin..Vasta myöhemmin tajuu kuinka paljon välittää..Eks nii! Koita pärjäillä!
- HAMSUJEN-OMISTAJA
VOI OLLA ET SE EI OSANNU KUNNOL JUODA ESIM.JUOMAPULLOST,SIL SAATTO OLLA KASVAIN,SE SAATTO TUKEHTUU MM.PESÄVANUUN,SYDÄNKOHTAUS JNE....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395