Mikä hamsteriani vaivasi?

Sisu

Mulla oli 2 kääpiö hamsuu sisu ja muru.Ne oli molemmat tosi energisii ja pirteitä.Yks päivä mä sit huomasin et Muru oli kuollu.Ei se ollu ku 11kk vanha.Sisu mulla on vieläki ja se on oikeen terhakka pikku hamsteri.Jos teillä on jotain sanottavaa tai samantapasia kokemuksia ni kirjottakaa

7

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YKS BESTIKSISTÄ

MULLAKIN ON HAMSTERI! MUT SE EI OO IHAN TERVE. KERRO ET OLIKO SILLÄ...
      SILLÄ... SILLÄ MURULLA MITÄÄN OIREITA ENNEN KUOLEMAA? NIMITTÄIN MUN HAMSTERI LUULTAVASTI KUOLEE PIAN. OIS KIVA SAADA VASTAUKSII.

• Sisu

Se tässä kummaa onki että se oli elämänsä kunnossa!Älä stressaa hamsteris kuolemaa!Nauti ku se on vielä sun kanssa.

• tatti

Miten niin vaan 11kk? Kyllä 11kk on jo aika vanha...

• justme

Niiden kääpiöhamsujen pitäisi elää yli vuoden ikäisiksi ainakin. Reilusti. Nii kerrohan oliko sillä sun hamsullasi mitään oireita ennen kuolemaan? Otan osaa mulla on myös kääpiöhamsteri, ja en kestäis jos se kuolisi.

• Sisu
        justme kirjoitti:

Niiden kääpiöhamsujen pitäisi elää yli vuoden ikäisiksi ainakin. Reilusti. Nii kerrohan oliko sillä sun hamsullasi mitään oireita ennen kuolemaan? Otan osaa mulla on myös kääpiöhamsteri, ja en kestäis jos se kuolisi.

Sillä ei ollu mitään oireita!Se oli vielä energisempi ja elämänhalusempi ku se joka mulla vielä onnex on!

• sanja

Moi. Mullakin OLI hamsu, mut se lopetettiin..Vasta myöhemmin tajuu kuinka paljon välittää..Eks nii! Koita pärjäillä!

• HAMSUJEN-OMISTAJA

VOI OLLA ET SE EI OSANNU KUNNOL JUODA ESIM.JUOMAPULLOST,SIL SAATTO OLLA KASVAIN,SE SAATTO TUKEHTUU MM.PESÄVANUUN,SYDÄNKOHTAUS JNE....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4442
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2363
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      169
      1544
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1466
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      121
      1321
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      115
      1237
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1159
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1136
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      64
      1072
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35