Olen jossain teatterissa siellä RagnaRock-yökerhossa ja kun kävelen keskelle siihen Pentagrammin (tai mikä lie viisikulmio) päälle rupeaa ukkoa tulemaan kuin pipoa ja kuolema korjaa Maxin.
Mikä neuvoksi?
APUA olen jumissa
6
1331
Vastaukset
- repe
jos nyt oikein tajusin kohdan niin niitä äijiä piti vaan tarpeeks kauan ampua niin sit sieltä tuli joku astetta kovempi äijä
- Max-fani
Juokse portaiden viereen piiloon.(vieressä olevalla pöydällä on muutama INGRAM) Sitä mukaan kun äijiä putoaa alas,ammu ne.
- oho
mun 12v. pikkuveli meni max paynen läpi ;)
- Max helppo peli
mä pelasin maxin parissa päivässä läpi ja toi ragna rock yö kerho oli ihan surkee kohta siinä mut oli niitä surkeempiakin...
- joo
Max helppo peli kirjoitti:
mä pelasin maxin parissa päivässä läpi ja toi ragna rock yö kerho oli ihan surkee kohta siinä mut oli niitä surkeempiakin...
eilen tuli pelattuu se läpi kolmannen kerran,nyt kun sen on pelannut monta kertaa, niin sillon se on tosi kiva pelata kun ei tarvii paljoo miettii,,,kun antaa mennä vaan.....
- näin
Kyseinen kohta on muuten koko pelin hienoimpia kohtia! Siinä pääsee teurastamaan ukkoa oikein urakalla! Mene tolpan taakse. Ota slowmotion-hyppy kohti seuraavaa tolppaa tupla-uzit iloisesti laulaen. (jos ei ole, voi voi) S-motionia riittää, kun lahtaat ukkoja niin sitä tulee lisää. Meni muuten ekalla läpi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770