moi! mulla oli vuos sitte kani jonka nimi oli julle, mut se kuoli kasvaimeen, nyyh...
sitten oli vuorossa osku jonka piti tulla estehyppääjäks mut se annettii mun tädille
sen jälkee, mikä meil nyt on MIMMU se on leijonanharjakani tyttö. sen vois viiä näyttelyihi mut en tiiä mite se rekistöröidään???
jos tiiät voisitko jättää tänne viestin taikka mun mailii?
miten rekistöröidään kani????
3
207
Vastaukset
- Eve
juups, eli, toisin kuin esim. hamstereita ja rottia, kanin ei tarvitse olla rekisteröity ennen kuin se viedään näyttelyyn. näyttelyitä on siis kahdenlaisia: PET- eli lemmikkiluokka ja ulkomuotoluokka.
pet-luokassa ei kanin rotua ja variä, kasvattajaa ja sukua ei tarvitse tietää. vain kanin nimi, sukupuoli ja n. ikä. petluokassa siis arvostellaan kanin lemmikkiominaisuuksia kuten yleiskuntoa, käsiteltävyyttä, korvia, silmiä, kynsiä, turkkia yms....
ulkomuotoluokassa arvostellaan kanin rotuominaisuuksia. kanin pitää olla väripuhdas, rotupuhdas, sillä pitää olla kasvattaja tiedossa, suku tiedossa, tarkka syntymäaika ja ainakin vasemman korvan tatuointi (unohdin varmaan jotain mutta voit ottaa lisää selvää;)).
kanin voi rekisteröidä vasta silloin kun se on saanut tietyt pisteet ulkomuotoarvostelusta, eli pet-arvostelut eivät tähän käy! silloin kanin myös kanin oikea korva tatuoidaan.
lisää tietoa voit etsiä vaikka täältä: http://mbnet.fi/sonjalin/kani/index.shtml tai täältä: www.puputnet.fi- K.H.
Täältäkin löytyy tietoa näyttelyistä ja varmaan myös rekisteröimisohjeet:
www.kaniyhdistys.com - anzu
K.H. kirjoitti:
Täältäkin löytyy tietoa näyttelyistä ja varmaan myös rekisteröimisohjeet:
www.kaniyhdistys.comSiis se viimeinen osoite on www.puput.net ;) kannattaa käydä! Ja nuo Sonjan sivut joiden osotteen Eve jo sanoikin, ovat TODELLA hyvät, niiltä löytyy vaikka mitä tietoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760