http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,348613,00.html
Tässä he väittävät, että C-maxin perä irtoaa liian herkästi koska Ford on valinnut alustaan urheilluliset ajo-ominaisuudet! Eli auton perä irtoaa jopa arkiajossa jarrutuksissa ilman ESP:tä?! Käykää itse koeajamassa C-maxin ennen kuin tilatte auton...
En tykkää tila-autoista koska en käytä hattua ;-) Mulla on nyt ja tulevaisuudessakin farmarimalli. Tavarat mahtuvat useinmiten hattuhyllyn alle.
C-max liian urheillulinen?
6
1231
Vastaukset
- Juse
uudessa meganessa sama vika
- stw
Minäkään en ole ymmärtänyt tila-autojen tarkoitusta. Perinterinen farmari ajaa saman asian ja tavaratilaakin on usein enemmän. Liian korkea kori nostaa vain kulutusta ja laskee huippunopeutta.
Hyvä, että Focus II beta-testaan C-Max:n kautta. - Focus
Mikäli joku katsoi maanantaina DW:ltä Automotor und sport TV:n niin siellä oli juuri testissä C-max. Eivät maininneet mitään poikkeavaa alustassa, sanoivat että alusta sopivan urheilullinen ja täsmällinen. Täytyy kuitenkin käydä itse kokeilemassa kyseinen auto 2l dieselillä, kuulemma vaikuttava.
- Focus diesel
Tietysti tämä on vain yksi testi monesta, mutta sattumalta Ruotsissa saatiin aikoinaan Skodat kaatumaan ja selittihän ne Mersunkin! MB eivät ensin meinaneet uskoa sitä, että A-sarja kaatuu, sitten he joutuvat kutsua autot takaisin ja nyt ESP on vakio kaikissa Mersun tila-autoissa.
Minä otan mielummin 20-30 cm pitempi STW kuin tila-auton. Miksi sinä valitset/haluat tila-auton? Polttoainekulutuskin on korkeampi isomman otsapinnan takia :-(
Litra enemmän/100 km tarkoitta mulle n. 400 l/vuosi. - Focus
Focus diesel kirjoitti:
Tietysti tämä on vain yksi testi monesta, mutta sattumalta Ruotsissa saatiin aikoinaan Skodat kaatumaan ja selittihän ne Mersunkin! MB eivät ensin meinaneet uskoa sitä, että A-sarja kaatuu, sitten he joutuvat kutsua autot takaisin ja nyt ESP on vakio kaikissa Mersun tila-autoissa.
Minä otan mielummin 20-30 cm pitempi STW kuin tila-auton. Miksi sinä valitset/haluat tila-auton? Polttoainekulutuskin on korkeampi isomman otsapinnan takia :-(
Litra enemmän/100 km tarkoitta mulle n. 400 l/vuosi.Syynä miksi hankkia c-max on halu hieman erilaista autoa. Suomi on täynnä farmari autoja, esim focuksen farmari ei muuten ole niin suurempi sisältä kuin tavaratilasta. Haluamme myös enemmän tilaa sisälle. C-maxin järjestelmä takapenkillä on kiinnostava. Emme tarvitse kuin istumapaikat neljälle ja enemmän tavaratilaa. Auto on vaihtoehto Mondeolle, ehkä hieman pienempi sekä urheilullisempi. Kyseessä on perheen ns. kakkosauto. Tosin vielä ei ole mitään päätöstä tehty. Ps. C-maxissa on ilmanvastuskerroin 0,31 ja uudella 2L dieselillä kulutus maantiellä 4,5 (yhd. 5,6). Bensaversio kuulemma aika puhditon.
- fyysikko
Focus kirjoitti:
Syynä miksi hankkia c-max on halu hieman erilaista autoa. Suomi on täynnä farmari autoja, esim focuksen farmari ei muuten ole niin suurempi sisältä kuin tavaratilasta. Haluamme myös enemmän tilaa sisälle. C-maxin järjestelmä takapenkillä on kiinnostava. Emme tarvitse kuin istumapaikat neljälle ja enemmän tavaratilaa. Auto on vaihtoehto Mondeolle, ehkä hieman pienempi sekä urheilullisempi. Kyseessä on perheen ns. kakkosauto. Tosin vielä ei ole mitään päätöstä tehty. Ps. C-maxissa on ilmanvastuskerroin 0,31 ja uudella 2L dieselillä kulutus maantiellä 4,5 (yhd. 5,6). Bensaversio kuulemma aika puhditon.
ilmanvastus = ilmanvastuskerroin*otsapinta-ala
Isoissa autoissa on usein pienehkö ilmanvastuskerroin, mutta suuri otsapinta-ala nostaa ilmanvastusta.
Yllättävän pienet ovat C-Max dieseleiden kulutukset. 1,6 TDCi:n yhdistetty vain 4,9 l/100 km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760