En tykkää Volvoista.
Enkä ole yksin ajatuksineni.
Ja tälle totuudelle ei vaan voi mitään.
Sen kanssa on Volvoilijoidenkin elettävä.
Totuus on volvoilijankin vain kestettävä.
Volvo ei kertakaikkiaan miellytä kaikkia
4
635
Vastaukset
- ...
Minä tykkään Volvoista,sinä et,eikä asialle voi yhtään mitään,sillä jokaisella oman oikeus omaan mielipiteeseen.Mutta minä en tykkää riisikipoista,minun mielipiteeni,eikä kukaan voi siihen vaikuttaa millään lailla.
- MULKKU
että jos ei omista/käytä Volvoa niin heti on "riisikipon" käyttäjä.
Ja tuolle "kipollekkin" on vaikea löytää enää vastinetta kun suurin osa Japanilaista alkuperää olevista autoista valmistetaan Euroopassa.
"Taidat itse omistaa HOMOSORVIN" - Hahhah
MULKKU kirjoitti:
että jos ei omista/käytä Volvoa niin heti on "riisikipon" käyttäjä.
Ja tuolle "kipollekkin" on vaikea löytää enää vastinetta kun suurin osa Japanilaista alkuperää olevista autoista valmistetaan Euroopassa.
"Taidat itse omistaa HOMOSORVIN"Taisi osua Mulkun arkaa paikkaan. Taidat tosiaan ajaa riisikipolla.
- puukuulat
Hahhah kirjoitti:
Taisi osua Mulkun arkaa paikkaan. Taidat tosiaan ajaa riisikipolla.
että sitten tulit tänne Volvo-palstalle ton kertomaan. Kyllä mä ihan oikeasti arvostan sua ja sun mielipiteitäsi mutta että tonkin sitten tulit tänne kertomaan.
Taitaa olla välitunti menossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944