toivoisin voivani.. halata sinua, painautua syliisi.
ja suudella sinua, ihania huuliasi.
nukkua aamuin myöhään ja herätä sinun kainalostasi…
toivoisin voivani.. rakastaa sinua, koko sydämestäni.
ja onnistua myös näyttämään tunteeni ja olemaan oma itseni...
mutta ennen kaikkea haluan sinut luokseni
sinuun..
8
1318
Vastaukset
- toinen
toivoisin voivani....saada sinut syliini, lämmitellä sateella likelläsi,
nukahtaa hengitykseesi ja herätä kahvin tuoksuun.
Juoda kahvini huuliltasi, suudella helliä huuliasi...- Jopas
Kaunista. Ihania unelmia, jotka toivottavasti toteutuvat, kohtalon iloa.
- tyttö
vaan mun koneella vai näkyykö kaikki viestit muilla?
- minä
..kertoisi minulle sitä suoraan?
- kaipaaja
kaipaan sinua, olet ajatuksissani jatkuvaan. öisin toivoisin olevani kainalossasi, rakkautesi alla. vielä kymmenen päivää ennen kuin edes näen sinut. tahtoisin huutaa koko maailmalle, että vain sinun hymysi saa minut onnelliseksi, rakastan sinua. ajatteletko minua lainkaan?
- mimmi
Nyyh..luulin,että kirjoituksesi olisi minulle...sillä näen hänet vasta 13pv:n kuluttua...tänäänkin olisin voinut nähdä,jos olisin osannut käyttää järkeäni,mutta järkikultani oli lomalla--nyyyyyh....
- AngelDeAmor
...minun hetken viipyä noissa sanoissa, uskoa että joku lausuisi ne minulle, joku tietty rakas ihminen.
Tahtoisi herätä viereltäni halata minua ja suudella, rakastaa ja tulla rakstetuksi!
Tiedän sanat ovat minulla vain lainassa, mutta silti ne tuovat lohtua yksinäiseen odotukseeni jonka loppua ei näy.
Voi sitä onnekasta joka nuo ihanat sanat saa omakseen, sillä eiväthän ne kulu vaikka niitä hetken lainasinkin.
Onnea Sinulle Rakastunut, rakkautesi polulla. Muista antaa rakkaasi vastaanottaa henkilökohtaisesti nuo suloiset lauseet, sillä ne saavat sydämen laulamaan!- annina
myös minä hetken haaveilin, että nuo sanat olisivat minulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938