on se Suomi huiono maa ei saa työntekijä pitä ilman palkka koeaika ja harjoitus. Pitä maksa palkka. Suomi paska maa myös ei saa löydä puukolla joutu vankila. Kyllä saa ravintola kun on löydä puukolla itse puolustus ja otta töihin harjoitus ilman palkka. Kun ole lusinu mene takaisi vietnam.
Suomi Huono maa
8
768
Vastaukset
- .....
...onneksi minä en käy kuin siinä thai -ravintolassa, torin laidalla!
- jasså
huonosti onnistunu provosointi yritys sulla...
- Ken-ties Gusevanki
Lukee tämä lehti kun tuli etelä-saimaa. Minä saada vankeus kun itsepuolustus iski tyttö poikakaveri puukola kun pyysi raha. en anaan raha. Olla itämainen tapa ei raha jos harjoitus. Tyttö kuusi päivä harjoitus minä ei maksa. Tyttö poikakeveri kävi hake raha minä anta puukko ja nyt minä on rikollinen. Ei ymmärrä.
- AMan
Ken-ties Gusevanki kirjoitti:
Lukee tämä lehti kun tuli etelä-saimaa. Minä saada vankeus kun itsepuolustus iski tyttö poikakaveri puukola kun pyysi raha. en anaan raha. Olla itämainen tapa ei raha jos harjoitus. Tyttö kuusi päivä harjoitus minä ei maksa. Tyttö poikakeveri kävi hake raha minä anta puukko ja nyt minä on rikollinen. Ei ymmärrä.
Suomessa ihmisten puukottaminen on kiellettyä.
(Paitsi siinä tapauksessa, että oma henkesi on uhattuna, ja pystyt sen myöhemmin myös erittäin pätevästi todistamaan...) - natsi
AMan kirjoitti:
Suomessa ihmisten puukottaminen on kiellettyä.
(Paitsi siinä tapauksessa, että oma henkesi on uhattuna, ja pystyt sen myöhemmin myös erittäin pätevästi todistamaan...)...tuntuu olevan pihalla kuin lumiukko. Idiootti!
- Cafe Teheran
Lukisit ensiksi työ lainsäädännön, ja astukset ravintolan pitämisestä. Ei Suomessa mene nyt ihan kaikki läpi, mitä jossakin ns kebab maissa. Täällä on kuule paljon paremmat ja tiukemmat hygieeni yms säännökset.
- Ducky
Ymmärtääkseni ei ole itsepuolustusta lähteä hakemaan veistä ravintolasta,juosta kaverin perässä ja lyödä tätä ylävartaloon,kun tämä on poistumassa paikalta.. onkoha edes itämaissa?! Istukoot nyt ja miettikööt sitä vitun kinkin jämä!!!
- Poliisi kertoo 03
Varmasti nyt asiakkaat miettivät kaksi kertaa, ennekuin menevät kyseiseen ravintolaan. Suomalaisissa paikoissa on yleensä heti portsari ovella, ja siten ratkaisee kaikki ongelmat jo ennen niiden syntymista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475475Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612356Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181880Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451771- 171595
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331543Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5138881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2231021