Kun ei saa edes majoneeseja arvostella. Minilla on kokemusta ja paljon majoneesin nielemisestä, niin mielestäni asiasta saa ja pitää kirjoittaa.
On se ihme ja kumma
5
721
Vastaukset
- Teekkarin morsian
---
- teekkarin morsian
Viestejäni poistellaan, niccini varastetaan ja minua feikataan. Ihme mustanaamio touhua, ei yhtään trendikästä.
- Teekkarin morsian 2 osa 3
teekkarin morsian kirjoitti:
Viestejäni poistellaan, niccini varastetaan ja minua feikataan. Ihme mustanaamio touhua, ei yhtään trendikästä.
Musta tuntuu, että meitä morsiamia on jo sen verran, että voidaan pitää kohta kimppahäät. teekkarin morsian (pienellä kirjoitettuna) siivellä voi aina ratsastaa, mutta osottaa heikkoa luonnetta jos ei keksi omia juttuja vaan kopioi toisilta. Right?
Muuten, mitä oli siinä poistetussa viestiketjussa? Olen lukenut tähän mennessä kaikki löydettävät, jatko kiinnostaisi.
Nastamuumio rulaa. Tosin hiukka vanha juttu jo. Millons se leffa pyörikään teattereissa? Sillon toi oli tosi hyvä. - teekkarin morsian
Teekkarin morsian 2 osa 3 kirjoitti:
Musta tuntuu, että meitä morsiamia on jo sen verran, että voidaan pitää kohta kimppahäät. teekkarin morsian (pienellä kirjoitettuna) siivellä voi aina ratsastaa, mutta osottaa heikkoa luonnetta jos ei keksi omia juttuja vaan kopioi toisilta. Right?
Muuten, mitä oli siinä poistetussa viestiketjussa? Olen lukenut tähän mennessä kaikki löydettävät, jatko kiinnostaisi.
Nastamuumio rulaa. Tosin hiukka vanha juttu jo. Millons se leffa pyörikään teattereissa? Sillon toi oli tosi hyvä.Kai nyt teekkarin morsiammella on laajakaista yhteys niinkuin minulla joka pystyy käymään netissä useammin kuin kirjastonkonetta käyttävä multipeelo.
Olen puhunut.
Mustanaamio trendi on rulaa
- AMan
Taitaa olla ylläpidolla aika huono huumorintaju, kun viestisi menivät poistamaan. Minusta se oli ihan hauska. (Eikä siinä edes loukattu ketään, yrityksethän oli mielikuvituksellisia.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750