Chatin Lara.

totuus.norg

Totuus paljastui yön lähetyksessä. Lara on biseksuaali, tunnusti ihan suoraan tv:ssä. Ei siinä mitään, olkoon ihan vapaasti mutta hänen ei olis tarvinnut tyrkyttää sitä aatetta eikä koittaa kumota sitä tosiasiaa että heteroitakin on oikeasti olemassa (suurin osa) vaikka Lara toisin väittää, Larasta jotenkin paljastui suvaitsemattomuus heteroita kohtaan.

24

3007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anti Lara

en oo kattonuchattia kuukausiin, enkä muutenkaan yleensä seuraa, eilen kuitenki ajattelin kattoa, mutta hermot meni heti ku tuo vinosuinen ämmä lässytti samoja asioita. Esitteli paitaansa moneen kertaan ja änkyttäen puhui! Diiva ällöttävä akka. Hiukset oli hienot, mut muuten oli ku paskaa syöny!

• sama täälläkin

Mäkin petyin nyt Laraan ja syvästi. Miten joku vähemmistöedustaja joka huutaa hyväksynnän ja suvaitsevaisuuden perään, on itse niin suvaitsematon ettei suostu hyväksymään asioita vaan vänkää ja vänkää ja puhuu jostain hemmetin aivopesuista ym. ja on olevinaan oikeassa. Blääh.

Taitaa noi bisset ja tekobisset olla aika kapeakatseista ja omahyväistä porukkaa.

• sama täälläkin

Mäkin petyin nyt Laraan ja syvästi. Miten joku vähemmistöedustaja joka huutaa hyväksynnän ja suvaitsevaisuuden perään, on itse niin suvaitsematon ettei suostu hyväksymään asioita vaan vänkää ja vänkää ja puhuu jostain hemmetin aivopesuista ym. ja on olevinaan oikeassa. Blääh.

Taitaa noi bisset ja tekobisset olla aika kapeakatseista ja omahyväistä porukkaa.

• vittuun

taas hävii kaikki vastausviestit????

• osa

vastauksista hävinnyt.

• osa

vastauksista hävinnyt.

• osa,

vastauksista hävinnyt.

(tää jo kolmas yrittämä kun tääkin hävis jonnekin..)

• mikä

mikä PERKELE tätä foorumia vaivaa kun vastaukset katoaa taivaan tuuliin????

• ajattelin!!!

En oo itse katsonut chattiä kuukausiin, mutta eilen tuli valvottua ja katsottua. Toi juontaja ämmä heitti kyllä aika tyhmää juttua mm. siitä että kaikki ihmiset olisivat muka pohjimmiltaan bi-seksuaaleja, sillä lailla ja vielä valtakunnan verkossa heitettyä. Paidan jatkuva venyttely, että tulisi b-c kupin tissit paremmin esille telkkarissa. Sitten varsinainen kilpailu kysymys oli kyllä, mutta tärkeämmäksi kysymykseksi tuntu nousevan että mitä hän tekisi jos olisi mies. Hän on kuulema jo muutoinkin matcho tyyppi jo naisena. AIKA ITSEKESKEINEN PIKKUVIISAS ÄMMÄ.

• kivi

mikä teitä vaivaa? se on sen mielipide. Mitä välii? Musta tuntuu, että te ette itse suvaitse muita kuin heteroita.

• lara

amatöörimäinen itseään parempana pitävä lehmä se on...ei jaksa katsoa tollasta paskaa enää niinku viimeyönnä oli..

• totta

nyt alkaa paljastuun totuudet ja alkaa erottuun jyvät akanoista. Mitä mieltä ootte muuten Ilonasta ja Jannasta?

• totta...

nyt alkaa paljastuun totuudet ja alkaa erottuun jyvät akanoista. Mitä mieltä ootte muuten Ilonasta ja Jannasta?

• totta...

• totta puhut

• totta puhut..

• totta puhut..

• totta puhut..

• tää

nyt, tuleeko kadonneet viestit näkyviin kun laitan tän?

• taas

kateissa

• M75

Minun käsitykseni Larasta muuttui ainakin positiivisempaan suuntaan viime lähetyksen johdosta. Luulin Laraa aluksi joksikin fanaatikko feministiksi, mutta kun hän sanoi, että olisi hauskaa olla mies, niin sehän kertoo jo paljon.

Sitä paitsi Lara on paljon avoimempi kuin ne muut ylpistelevät naisjuontajat, jotka eivät ikinä käyttäisi sellaisia paitoja kuin Lara, ettei vaan heidän "jumalainen arvokkuutensa" kärsi.

• täällä

nimittäin mun käsitys Larasta muuttui, joskaan ei positiiviseen vaan päinvastoin, negatiiviseen suuntaan. Sen saman paskan jauhaminen ja silmien sulkeminen totuudelta, no eihän Lara voi millään myöntää olevansa väärässä kun pitää sitä hyväksyntää hakea mutta Larapa ei tajunnut että tekee sen juuri väärällä tavalla: olemalla suvaitsematon heteroita kohtaan ja myös homojakin kohtaan jopa!! Hän kun väitti että vain 2 % on heteroita ja jotka on aivopestyjä olemaan heteroita, ja toiset 2 % on homoja ja heidätkin kuulemma aivopesty. Voi jessus, miten tai miksi kukaan aivopesisi ketään olemaan homo? Eiköhän Laralla menny vähän överiks. Ei todellakaan heterot ole mikään aivopestyistä koostuva vähemmistö, heteroita on enemmistö. Ja ei heteroita kukaan ole aivopessyt, se juttu tulee vain luonnostaan, oma sisin sanoo että tykkää vain vastakkaisesta sukupuolesta. Sama juttu lienee kai myös homoilla, mene ja tiedä kun en tunne yhtään homoa. Ja mikä siinä biseksuaalisuudessa niin ylivertaista on että sitä "sanomaa" pitää julistaa ja karkottaa kaikki katsojat. Minä en ainakaan enää katso Laran juontoja.

t: hetero, ja ylpeä heteroudestani

• juma
        täällä kirjoitti:

nimittäin mun käsitys Larasta muuttui, joskaan ei positiiviseen vaan päinvastoin, negatiiviseen suuntaan. Sen saman paskan jauhaminen ja silmien sulkeminen totuudelta, no eihän Lara voi millään myöntää olevansa väärässä kun pitää sitä hyväksyntää hakea mutta Larapa ei tajunnut että tekee sen juuri väärällä tavalla: olemalla suvaitsematon heteroita kohtaan ja myös homojakin kohtaan jopa!! Hän kun väitti että vain 2 % on heteroita ja jotka on aivopestyjä olemaan heteroita, ja toiset 2 % on homoja ja heidätkin kuulemma aivopesty. Voi jessus, miten tai miksi kukaan aivopesisi ketään olemaan homo? Eiköhän Laralla menny vähän överiks. Ei todellakaan heterot ole mikään aivopestyistä koostuva vähemmistö, heteroita on enemmistö. Ja ei heteroita kukaan ole aivopessyt, se juttu tulee vain luonnostaan, oma sisin sanoo että tykkää vain vastakkaisesta sukupuolesta. Sama juttu lienee kai myös homoilla, mene ja tiedä kun en tunne yhtään homoa. Ja mikä siinä biseksuaalisuudessa niin ylivertaista on että sitä "sanomaa" pitää julistaa ja karkottaa kaikki katsojat. Minä en ainakaan enää katso Laran juontoja.

t: hetero, ja ylpeä heteroudestani

& pipo tiukassa? En katso Laraa? Tunnusta vain orvelo hölmö, että tulevana yönä taas katsot silmät neljä senttiä tapillaan ökläämääsi naista. Kunhan täällä vain patoutumisiasi purat ja TV:n ääressä olohuoneen kokolattiamatolle :)))

• haukut
        juma kirjoitti:

& pipo tiukassa? En katso Laraa? Tunnusta vain orvelo hölmö, että tulevana yönä taas katsot silmät neljä senttiä tapillaan ökläämääsi naista. Kunhan täällä vain patoutumisiasi purat ja TV:n ääressä olohuoneen kokolattiamatolle :)))

örvelöksi? Minä en todellakaan aio katsoa enää pätkääkään sitä haahkaa. Parempaakin tekemistä on!!
        Niin ja paremmankin näköisiä naisia ollaan tässä kuule nähty että siltä pohjalta..

Mitä patoutumisia, mä sanoin vaan että se akka puhui pelkkää paskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5876
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2770
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      744
    Aihe