No mitenkäs tämä on selitettävissä monessa lehdessä olen scorpioni ja syntynyt 23.10-1983 ja myöskin jossain lehissä vaaka mut enemmän scorpioni.Aika omituinen juttu kaikki kaverit sanoo että olen scorpioni tää juttu ärsyttää minua 18 vuotta luulin että olen vaaka tää tuli mulle nyt aika pommina.Hirveä epätietoisuus just ku alotin ravun kanssa suhteen olisi hyvä tietää onko esim kaksi merkkiä mahdollista olla.....
outo homma
nyt en käsitä
2
552
Vastaukset
- ¤noita¤
Merkki voi vaihtua kesken päivän, mutta olet kylläkin vaaka. Olit sitten syntynyt klo 6 aamulla Ivalossa tai klo 23 Helsingissä. Merkki vaihtui tuona vuonna skorpioniksi vasta 24.10 klo 01:30... Toivottavasti et nyt taas järkyttynyt... ;)
- Adele
...Juu ja älä nyt horoskooppien perusteella suhteita järjestä... Horot voi antaa osviittaa toisen luonteeseen ja omaan myös (olen ainaki itte aivan horoskooppini mukanen ihminen...mutta monet eivät ole...)ei kuitenkaan kannata horojen mukaan elää... Ne on sellasta "hauskaa ajanvietettä"... Tsemppiä teidän suhteellenne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324