menin järvenpään ammattiopistoon SÄHKÖALAN PERUSTUTKINTOON ja ajattelin että pääsisin sitä kautta mikrotuki henkilöksi,mutta ongelmanani on että yläasteen OPO ei varoittanut että kyseinen linja on täynnä matematiikka ja fysiikka ja kaiken lisäksi sitä on paljon.
se on tuolla linjalla liian vaikeata joten ajattelin mennä datanomi-linjalle koska kuulin että siellä kyseisiä aineita on vähemmän eikä ole niin vaikeata....
eli onko se datanomi-linja kannattavampi jos haluaa päästä vähällä matskussa ja fyssassa?
vastatkaa nopee,pitää päättää ennen viikonloppua lopetanko sähköalan
kumpi linja kannattaa
10
838
Vastaukset
- datanimiopiskelija
Ei meillä datanomilinjalla ole kuin muutama kurssi matikkaa kemian ja fyssan kurssi. Niistä kaikista on kyllä tyhmimmätkin päässeet läpi.
- datanomiopiskelija
Niin ja mulla oli peruskoulussa matikka ja kemia aina korkeintaan kutosia. Ja minä tyhmäkin olen päässyt matikasta läpi datanomi-linjalla. Kyllä sinäkin pärjäät, kun otat asenteen, että pärjäät ja teet annetut kotitehtävät.
Kun perusaineet on suoritettu alkaa mielenkiintoisemmat tietotekniikka-aineet. Ainakin meidän koulussa on kaksi suuntautumislinjaa, joista valita. Niistä toinen on "asiakaspalvelun jamarkkinoinnin koulutusohjelma" eli suomeksi mikrotuen linja. - missä
datanomiopiskelija kirjoitti:
Niin ja mulla oli peruskoulussa matikka ja kemia aina korkeintaan kutosia. Ja minä tyhmäkin olen päässyt matikasta läpi datanomi-linjalla. Kyllä sinäkin pärjäät, kun otat asenteen, että pärjäät ja teet annetut kotitehtävät.
Kun perusaineet on suoritettu alkaa mielenkiintoisemmat tietotekniikka-aineet. Ainakin meidän koulussa on kaksi suuntautumislinjaa, joista valita. Niistä toinen on "asiakaspalvelun jamarkkinoinnin koulutusohjelma" eli suomeksi mikrotuen linja.missä opiskelet?
- merkonomi
missä kirjoitti:
missä opiskelet?
Järvenpään invalidiliiton koulutuskeskuksessa on mahdollista opiskella datanomiksi, siellä on myös muita mielenkiintoisia linjoja.
- minä taas
merkonomi kirjoitti:
Järvenpään invalidiliiton koulutuskeskuksessa on mahdollista opiskella datanomiksi, siellä on myös muita mielenkiintoisia linjoja.
ai onks se täynnä vammasii....en oo sairas eikä oo fyysisii ongelmii joten en taida sinne yrittää
- Merkonomi
minä taas kirjoitti:
ai onks se täynnä vammasii....en oo sairas eikä oo fyysisii ongelmii joten en taida sinne yrittää
Sinulla on ihan turhaan enakkoluuloja. Siellä on myös terveitä, se on tarkoitettu kaikille. Ota yhteyttä. Sinne voi tulla tutustumaan ja myöskin koulutuskokeiluun. Tervetuloa huomaat olleesi väärässä. koulun nimi tulee siitä kun se on invalidiliiton ylläpitämä.
- Merkonomi
minä taas kirjoitti:
Viestini ei näkynyt. Vastaan tässä varmuuden vuoksi uudestaan. Siellä on paljon ihan terveitä oppilaita, eikä sinne pääsyvaatimuksena ole vammaisuus. Voit tulla tutustumaan kouluun ota rohkeasti yhteyttä niin huomaat olleesi väärässä.
Kouluun pääsee myös koulutuskokeiluun. - datanomiopiskelija
missä kirjoitti:
missä opiskelet?
SLK:ssa (Suomen liikemiesten kauppaopisto) Helsingissä.
- tuleva datanomi.. toivottav...
Kyllä kauppiksessa helpolla pääsee kun ajattelee fysiikka ja kemiaa, itselläni oli yläastyeella ko. aineet molemmat seiskoja ja kauppiksessa tulikin 5 (=10).. et nou hätä, sinne vain!
- maalarityttö=)
sä oikeesti haluaisit olla siellä sähköalalla, ni älä ihmeessä vaiha! sillon sun täytyy olla vaan valmis tekee töitä sen eteen -ja lujasti! Ja muute, jos haluut isona töitä, älä mee kauppixeen! Paitsi tietty jos se sua kiinnostaa...=) tsemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7110043Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan99667- 464093
- 243802
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353616Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h553507No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413373Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73275- 533053
- 422775