Hyvä Sims-vinkki!

Eräs Simssin pelaaja

Laita move_objects on koodi päälle. Tallenna. Ota joku tyyppi ja poista se delete-näppäimellä. Pysäytä aika p-näppäimellä (ei pakollinen) ja mene pelaa-osioon. Klikkaa tyyppisi kuvaa (siinä on punainen rasti oikeassa yläkulmassa) ja jatka pelaamista. Similläsi on nyt äärimmäisen hyvä olo! Kannattaa tehdä tuo ennen töihin lähtöä, helpompi saada ylennys.

7

929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verbaalinen Ihme

Tuon kun tekee niin (ainakin mulla)
      menettää kaikki skillpointsit (taitopisteet)

• Gaz-q

Tiesin kyllä tuon move_objectsin ennestään ja tein sitä useampaan kertaan. Kerran yksi hepuistani ei tullutkaan takaisin kun olin deletoinut hänet. Samantien tietokone tilttasi, ja vaikken ehtinyt tallentaa peliä ensi kerralla pelatessa tyttöstä ei enää ollut. Elikkä keino on ihan hyvä, mutta siinä on riskinsä!!!

Btw: Kerran siirsin yhden simin keittiöön kun hän oli uimassa. Sim jatkoi uimista sukellellen keittiön lattian sisään :)

• tiikki

siinä tulikin joitakin sivumakuja.. mulla kävi niin että sain ylennyksen ja sen mukana parempi palkka mut sit kun menin taas modella poistaan ni sit lähti ylennykset ja se parempi palkka.. tosin saamani rahat jäi.. mut ylennykset piti taas saada uudestaan.. ei siis kannata jatkuvasti poistella simejä..

• Milla

Kun simi saa ylennyksen, ni sen jälkee kannattaa heti tallentaa, muute ylennys tai taitopisteet ei oo pysyvii. Ite oon tehny tällee ja se on toiminu.

• Eräs Simssin pelaaja
        Milla kirjoitti:

Kun simi saa ylennyksen, ni sen jälkee kannattaa heti tallentaa, muute ylennys tai taitopisteet ei oo pysyvii. Ite oon tehny tällee ja se on toiminu.

Samaa mieltä.
        HUOM! Laitoin viestiini TALLENNA. Jos tallentaa, taitopisteet eivät katoa. Kannattaa. Ja tallentaminen on muutenkin aina suositeltavaa.

• tietäjä
        Eräs Simssin pelaaja kirjoitti:

Samaa mieltä.
        HUOM! Laitoin viestiini TALLENNA. Jos tallentaa, taitopisteet eivät katoa. Kannattaa. Ja tallentaminen on muutenkin aina suositeltavaa.

on paljon helpompaa ja riskitöntä ladata joiltain sivuilta esine jota käyttää ja kaikki mielialat nousevat. sivuja löytyy: mene sipsi simsiin sieltä links sitten se toinen se joku themed links ja sieltä hakkeroidut.

• NeKtArIiNi
        tietäjä kirjoitti:

on paljon helpompaa ja riskitöntä ladata joiltain sivuilta esine jota käyttää ja kaikki mielialat nousevat. sivuja löytyy: mene sipsi simsiin sieltä links sitten se toinen se joku themed links ja sieltä hakkeroidut.

eli jos et halua että taitopisteet menee pois niin ennen kuin deletaat tyypin niin tallenna peli joten sinulta ei lähde mitään pois!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe