ihastunut?

tikku

Moi! Mä oon kiinnostunu eräästä pojasta. Poika sano muutama viikko sitten olevansa ihastunut muhun, mutta ei halua aloittaa seurustelua. Hänellä ei kuullemma ole aikaa siihen. Mitä mieltä olette, kannattaako minun silti vielä yrittää?

4

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tikku

Siis minä olen ihan hulluna tähän kyseiseen poikaan. En voi asian vaan olla, minulle kun ei jokapäivä tulla sanomaan tuollaista! Auttakaa nyt vähän...mitä tekisin tän jutun kanssa??

• Callisto

Aika omituista ettei ole aikaa. Ehkä hänellä sitten on niin paljon kaikenlaisia harkkoja ja muuta, mutta kyllä rakkaalleen pitäisi sitä aikaa järjestää. Ehkä voisit kysyä häneltä, että miten niin ei ole aikaa?

• **Amber**

Mulla on vähän samantapainen ongelma..
      Tosin tää mun tapaus peittää tunteensa todella hyvin..Oon kysyny siltä mitä se musta ajattelee ja se on sanonu et "mä oon tosi mukava..."

Mä nään selvästi että tää mun tapaus on ihastunut muhun koska sen katse pysähtyy aina muhun,se hymyilee mulle ja nauraa mun jutuille..
      Tänään kun mulla oli paha olla niin se tuli halaa mua...Ja anto mun itkee sen sylissä..

Se ei oo sanonu mitään viel seurustelemisesta..
      mutta kiinnostunut se on selvästi..punastuu aina kun sanon sitä söpöksi,ja leikillään nimittelen mm.."kultsimussukaks"..

Ongelmana mulla on vaan et yks muija meidän koulussa on kanssa vissiin kiinnostunu siitä..Mut onneks se seurustelee..Mutta onko väärin olla mustasukkainen siitä kun ne kaks juttelee kahdestaan,vaikka tiedän ettei niiden välillä oo kuin vain ystävyys..

Kannattaa sun yrittää kuitenkin..Ja miks tällä pojalla ei ole aikaa seurusteluun???
      Kummalta tuntuu,se että jos tää poika on sanonu et on ihastunu suhun,mutta sit sill ei oo aikaa seurusteluun...

Mun tapauksessa ajalla ei ole ongelma,vaan siinä että tää jätkä taitaa olla sen verran arka ettei uskalla aloittaa seurustelua..

• tikku

Kiitos vastauksesta!=) En tunne tätä poikaa vielä kovinkaan hyvin, emmekä näe kovin usein. Pitäisikö minun pyytää häntä vaikka leffaan...? Hän on myös TOD. ujo!!

Minusta sinun kannattaisi sanoa sille pojalle mitä tunnet häntä kohataan. Hän, ainakin kertomasi mukaan, välittää sinusta todella=) Ja saa sitä vähän mustasukkainenkin olla!=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2581
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2297
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe