mihin meni isyyden haaveet??

kaksi kertaa kaapista ulos ...

Rita Tainola kirjoitti reilu vuosi,sitten Jartsan suhteista naisiin??oli oikein kehunnut hänen makuukammaritaitoaan??kyseinen daami.Myöhemmin syksyllä lehden kirjoittavat haluan kokea isyyden?? menee aikaa niin talven dokkarissa istuu vauvva sylissänsä ja sanoo,joskus 30v mietti sitä? siis isyyttä media vai herra Sillanpää valehtelee??missä ne naiset,ovat??Jartsalla ei ollut miehistä rohkeutta kertoa suhteistaan naisiin?kieltääkö nykyinen poikaystävä senkin??ainoa että hänen faninsa ovat liian vanhoja synnyttäjäksi kaikki ja liian pilvilinnoissa.eilinen keikka huono Jartsa huonolla tuulella///no fanit vastatkaa tähän?

20

3080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias ulla

      mielenkiinnosta vaan, miten huonotuulisuus tuli esiin? Olisiko ollut huonoista levymyyntiluvuista ja arvosteluista sitten vihanen?

    • Petter X

      yhtä uskottavia kuin Jerry Cotton lehti. Tosin sama uskottavuuden taso vaivaa Sillanpäätäkin.

    • turha toimittaja

      tyhmää kutsua itseään toimittajaksi, kun kirjoittaa vain sitä, mitä julkut itse haluavat. Ei koskaan mitään räväkkää, tällä keinoin sitten veljeilee julkkujen kanssa, jotta voisi ekana kertoa kuka on raskaana, eroaa menee naimisiin.Pääasiassahan Tainolan jutut on iloisia uutisia kehuja julkuista. Vrt Tainolan jutut Häkkisistä...On SIltsun ns ystävä, tasaisin välein iltalehti kirjoittaa sitten suht positiivisa juttuja tästä. Kaikkihan sen tietää.

    • sillä muutamat

      ihastuneet fanit letkassa, että antoi spekuloida omalla mumamas naissuhteillaan ja biseksuaalisuudesta.Useampi olisi homouteen lopettanut konserttikeikat jollei näin olisi tehny

      • jotka tykkäävät

        Jarista hänen musiikkinsa takia, eivät ole kiinnostuneita hänen seksuaalisesta suuntautuneiduudestaan. Tiedän myös monta heteromiestä, jotka tykkäävät Jarin musiikista.
        Ne fanit, jotka ovat lopettaneet fanituksen Jarin homouden takia, eivät ole koskaan oikeasti hänen musiikista välittäneetkään.


      • pidä paikkansa
        jotka tykkäävät kirjoitti:

        Jarista hänen musiikkinsa takia, eivät ole kiinnostuneita hänen seksuaalisesta suuntautuneiduudestaan. Tiedän myös monta heteromiestä, jotka tykkäävät Jarin musiikista.
        Ne fanit, jotka ovat lopettaneet fanituksen Jarin homouden takia, eivät ole koskaan oikeasti hänen musiikista välittäneetkään.

        kyllä monet vanhemmat ihmiset lopettivat konserttikäynnit homouden takia. Monille vanhemmille miehille homous on vaikea kohdattava ja likainen juttu edelleenkin. He jäivät konserteista pois. Joidenkin vaimot jäivät myös kotiin ja jotkut alkoivat käydä ystäviensä kanssa konserteissa. Näin se vaan on. Mutta ei tällaista voi 40-50 sinkkunainen varmaankaan ymmärtää. Jos kysyt vaikkapa 70 vuotiaalta homoudesta kyllä ne karsastaa. Entäs sotaveteraanit... heillä vasta jyrkkä kanta onkin. Eli ss. kyllä moni kuuntelija kaikkosi, mutta eivät ne kuuntelijat kaikki "faneja" olleetkaan. Suuri osa kuulijoista on sellaisia, jotka käyvät monien muidenkin artistien konserteissa.


      • 36 v.
        pidä paikkansa kirjoitti:

        kyllä monet vanhemmat ihmiset lopettivat konserttikäynnit homouden takia. Monille vanhemmille miehille homous on vaikea kohdattava ja likainen juttu edelleenkin. He jäivät konserteista pois. Joidenkin vaimot jäivät myös kotiin ja jotkut alkoivat käydä ystäviensä kanssa konserteissa. Näin se vaan on. Mutta ei tällaista voi 40-50 sinkkunainen varmaankaan ymmärtää. Jos kysyt vaikkapa 70 vuotiaalta homoudesta kyllä ne karsastaa. Entäs sotaveteraanit... heillä vasta jyrkkä kanta onkin. Eli ss. kyllä moni kuuntelija kaikkosi, mutta eivät ne kuuntelijat kaikki "faneja" olleetkaan. Suuri osa kuulijoista on sellaisia, jotka käyvät monien muidenkin artistien konserteissa.

        Kyllä loppui meidän äidiltä ja isältä konserteissa ja tansseissa käynti. Meillä varsinkaan isä ei voinut enää sen jälkeen esim satulinnaa sietää...mäkin luulen, että moni vanhempi aatteli noin. Mua se ei estänyt ,jatkan edelleen tosin hiukan kriittisempänä ja joku kappale tekee vähän pahaa, jos ajattelee Jarin laulavan miehelle...mun ikävä on niin kaunis, kun sillä on kasvot sun...


      • Nimetön
        36 v. kirjoitti:

        Kyllä loppui meidän äidiltä ja isältä konserteissa ja tansseissa käynti. Meillä varsinkaan isä ei voinut enää sen jälkeen esim satulinnaa sietää...mäkin luulen, että moni vanhempi aatteli noin. Mua se ei estänyt ,jatkan edelleen tosin hiukan kriittisempänä ja joku kappale tekee vähän pahaa, jos ajattelee Jarin laulavan miehelle...mun ikävä on niin kaunis, kun sillä on kasvot sun...

        Jari on hyvä laulaja ja ihana persoona.
        Minuun ja mieheeni ei ole vaikuttanut Jarin sexuaalinen suuntautuminen.
        Päinvastoin, nostamme hattua Jarille, että rohkeni kertoa asiasta, niin ei tarvi kaikkien uteliaiden vaivata enään päätään sillä asialla.

        Huvittaa tuo havainto, että miehet lopetti Jarin musiikin kuuntelun tuon asian vuoksi ja että syy olisi, että heitä ällötti se.
        Ällöttääkö näitä miehiä se, että jopa ruokaa ei voida enään mainostaa ilman alastomia naisia,
        jotka kehtaavat pullistella alastomina joka paikassa, missä se suikin on mahdollista.

        Jarin henkilökohtaiset asiat eivät kuulu kenellekään ulkopuolisille ihmisille.
        Hän tekee työtään laulaessaan ja muu on hänen yksityiselämäänsä.


      • olen miehestäni
        36 v. kirjoitti:

        Kyllä loppui meidän äidiltä ja isältä konserteissa ja tansseissa käynti. Meillä varsinkaan isä ei voinut enää sen jälkeen esim satulinnaa sietää...mäkin luulen, että moni vanhempi aatteli noin. Mua se ei estänyt ,jatkan edelleen tosin hiukan kriittisempänä ja joku kappale tekee vähän pahaa, jos ajattelee Jarin laulavan miehelle...mun ikävä on niin kaunis, kun sillä on kasvot sun...

        ylpeä, samoin vanhemmistani. He taitavatkin olla ilmeisen avarakatseisia ihmisiä. Mieheni ehdotti itse pari vuotta sitten, että lähtisimme kahdestaan katsomaan Jarin esiintymistä. (tiesi minun tykkäävän Jarin musiikista) Tuolloin Jari oli jo myöntänyt julkisuudessakin homoutensa. Mieheni oli tuolloin ensimmäistä kertaa katsomassa Jaria livenä. Eipä voinut muuta kuin kehua melkein kolmen tunnin shown jälkeen. Lähtisi uudestaankin katsomaan.
        Tänä kesänä menen isäni kanssa Marita Taavitsaisen ja Jari Sillanpään konserttiin. Jarin homoudella kun ei ole mitään tekemistä hänen laulutaitonsa kanssa.


      • kuin silloin ennen
        olen miehestäni kirjoitti:

        ylpeä, samoin vanhemmistani. He taitavatkin olla ilmeisen avarakatseisia ihmisiä. Mieheni ehdotti itse pari vuotta sitten, että lähtisimme kahdestaan katsomaan Jarin esiintymistä. (tiesi minun tykkäävän Jarin musiikista) Tuolloin Jari oli jo myöntänyt julkisuudessakin homoutensa. Mieheni oli tuolloin ensimmäistä kertaa katsomassa Jaria livenä. Eipä voinut muuta kuin kehua melkein kolmen tunnin shown jälkeen. Lähtisi uudestaankin katsomaan.
        Tänä kesänä menen isäni kanssa Marita Taavitsaisen ja Jari Sillanpään konserttiin. Jarin homoudella kun ei ole mitään tekemistä hänen laulutaitonsa kanssa.

        eunikitkin lauloivat poikkeuksellisen heleällä äänellä, ja kansa piti varsinkin miehet...


    • ***

      Taiteilijan tehtävä on toimia aikansa tunteiden tulkkina. Taiteilija ei voi pitäytyä normin mukaisessa käytöksessä, koska normit ovat pitkään käytännössä rutiininomaisiksi muodostuneita sopimuksia. Normit sitovat tunteiden voiman ja alistavat sen palvelemaan yhteisiä rationaalisia tarkoitusperiä. Taiteen tehtävä on tuoda tunteet, tiedon esiaste, näkyville, kuultaville, aistein havaittaviksi. Taiteilijan tehtävä on kyseenalaistaa sovinnaiset säännöt ja tottumukselliset tavat, jotta niiden todellinen moraalinen perusta paljastuisi. Normin mukainen käytös ei aina ole eettistä vaan voi olla täysin moraalitontakin, siksi tarvitaan taidetta, joka kyseenalaistaa. Taiteilija moraalisubjektina ja tunteiden, siis tiedon esiasteen, tulkkina joutuu panemaan persoonallisuutensa likoon haastaakseen keskusteluun kaiken sen, mitä pidetään itsestään selvänä ja sovittuna. Olennaista ei ole se, mitä taiteilija yksityiselämässään todella suorittaa, vaan se, minkälaista keskustelua hän saa aikaan. Rytmikäs, letkeä viihdemusiikki on lihallista ja seksikästä, viihdetaiteilija ei voi välttää keskustelua seksuaalietiikasta. Hän ei voi piilottaa persoonallisuuttaan, joka on hänen työvälineensä. Se miten taiteilija vie keskustelua eteenpäin, on hänen omassa hallinnassaan, mikäli se on hänen hallinnassaan.

      • jj herkku

        totapa en ole tiennytkään. Että sai nyt tietää, kiitos. savossako tollanen viisaus sikiää?


      • jj herkku
        jj herkku kirjoitti:

        totapa en ole tiennytkään. Että sai nyt tietää, kiitos. savossako tollanen viisaus sikiää?

        savolaisilla tarkoitan tässä kaikkia saunassa kävijoitä


      • tulla luettua

        sivistyssanakirjoja hiukka liikaa.


    • keinosiementäjä

      siihen, kun hedelmöityslakia alettiin muuttaa. Homojen ja lesbojen on entistä vaikeampi saada lasta. Tietenkin jollei saa jotain tuttua naista esimerkiksi vuokraamaan kohtua. Sitähän voi hedelmöittää kotikonsteinkin.

      • homon saada

        lasta. sehän on maailman ykinkertaisin asia. ihan luonnollisia teitä. sopii "heteron" funtsia. ja jättää tosiaan nämä seisomis/rakkaus/tykkäämisasiat muille ja varsinkin jos ei itseä koske.


      • ?!!?
        homon saada kirjoitti:

        lasta. sehän on maailman ykinkertaisin asia. ihan luonnollisia teitä. sopii "heteron" funtsia. ja jättää tosiaan nämä seisomis/rakkaus/tykkäämisasiat muille ja varsinkin jos ei itseä koske.

        `HÄH?


    • wendla l.

      nuo isyyspuheet vaan naisfanien kosiskelua, puuta heinää, yms lapsen syötöt dokumenteissa. Ei tuolla bailauksella lapsia kasvateta.

      • taas joku

        naisfani, jonka päiväunilta leikattiin siivet Jarin kaapista tulon myötä.


      • satuilijatarko;)
        taas joku kirjoitti:

        naisfani, jonka päiväunilta leikattiin siivet Jarin kaapista tulon myötä.

        kuulehan sinä leikattiin siivet satun tuntemaan tämän ladyin ja tottahan se on mutta hän ei nää tarvetta sitä kertoa medialle;)


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe