Eilen ulkoilessamme Ilmari kisun kanssa, riemastui kisu mehiläisestä jonka näki, ja pitihän sitä käydä tassulla kokeilemassa. Mehiläinen ilmeisesti pisti, koska tassu on nyt hiukan turvoksissa. Onko mehiläisen pisto kissalle vaarallista? Mitään muita oiereita ei ole kuin turvotus.
Mehiläisen pisto
2
440
Vastaukset
- Tabby
Pekua pisti kesällä maalla kaksikin ampparia, toinen nenänpäähän ja toinen tassunpohjaan - Pekulla on tapana liiskata kaikki hyönteiset etutassullaan lattiaa/maata vasten ja sitten haistaa saalistaan. Minkäänlaista turvotusta ei ilmaantunut, vaikka minä erittäin huolestuneeni vahtasin kissan nenää ja tassua kuin hullu, valmiina lähtemään eläinlääkäriin ja antamaan ensiapua.
Kaverin kissaa pisti amppari suuhun, eläinlääkäri käski antaa 1/4 Zyrtec -tabletista. Jotkin kissat ovat todella pahasti allergisia ampparin pistoille, meillä ei onneksi ole allergisia muut kuin emäntä (minä siis). Mikäli turvotus ei pian laske, suosittelen ottamaan yhteyttä eläinlääkäriin.- Misu
Kiitti taas Tabby sulle. Turvotus on jo laskenut, ettei siinä mitään vakavaa sitten onneksi ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770