Hauskoja asioita Simsissä.

Espe

Juu, tähän voitte kertoa että mitä hauskaa/järjetöntä teille on sattunut Simsissä. Ja myös jotain havaintoja mitkä ovat Simsissä järjellisiä/järjettömiä. ^^; Ensin omat havaintoni;
- Simit näköjään juttelevat aika elävästi. xD heiluttelevat käsiään sun muuta.
- Mitenkähän se rosvo saa tungettua laajakuvatelkkareita ja jääkaappeja semmoiseen pikkunyssäkkään?
- Lemmikit osaavat itse avata ja sulkea ovet.
- Kun klikkaa peiliä niin tulee "harjoittele puhumista" Tajuatteko? :D
Sitten outoja sattumuksia;
- Kerran Simini taloon tuli rosvo. Hälytin alkoi soimaan ja varas vain käppäili Simini makuuhuonetta kohti. Varas kerkesi huoneeseen kunnes poliisi tuli ja pidätti rosvon. Sitten vielä sain ilmoituksen että pidätin etsintäkuulutetun rosvon! :D Ja simini vain uinaili siinä..
- Kaverini pelatessa keittiö syttyi palamaan ja ensin tämän Simi käveli aivan tyynesti roskapöntölle jonka vieressä liekit iloisesti roihusivat. Sitten se kääntyi liekkejä päin ja alkoi kirkua. xD Kaverini piti usuttaa toinen Simi soittamaan palokunta koska hän oli unohtanut laittaa palovaroittimen. Yhtäkkiä palomies säntäsi sisään ja alkoi heilua siinä liekkien keskellä vaahtosammuttimensa kanssa. Kun palo oli sammutettu niin puoli keittiötä olikin jo palanut. Koska silloin emme tienneet move objects koodista niin meni ainakin pari tuntia Simiaikaa kun toinen Simeistä siivosi lattiaa ja kävi tyhjentämässä välillä roskapöntön. xD

5

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pinkki

Kivoja juttuja.Kerrankin jotain muuta kun valitusta ja kyselyä

• Sim

No mulle kävi sillei ku kerran mun kaveri ja
        mä yritettiin yks sen kaverin perheen tyttö lapsi(
        Siin oli 3 lasta:poika,tyttö ja poika,isä ja äiti)
        laitettiin sinne uimaan ja ku energia loppu ja
        sitä väsytti se nukahti sinne altaaseen
        ja yt äkkiä se nukku seisallaan siinä altaassa!
        lopulta se kuoli!

• proxy

proxy error

• ???

Mä laitoin mun simin suihkuun. Kun simi oli tullut suihkusta niin mä poistin suihkun ja laitoin uuden nii sit se mun simi alko ihan huolettomasti viedä roskia - alastomana ja ilman sensurointia! =)

• Eppu

Mä laitoin simini uimaan,ja yhtäkkiä se vaan ui nurmikolle ja siinä se sitten uiskenteli jonkun aikaa,kunnes nousi pois.=)Ne myös joskus seisoo veden päällä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe