Hiljaisuus...

Peanut

Tiedän että olen sisimmässäni sosiaalinen, iloinen ihminen. Haluan tutustua uusiin ihmisiin. Ainut asia on vain, että en pysty muodostamaan järkeviä sanoja. En ole sanavalmis ja joskus sanat menee sekaisin ja se on huonoa aidinkieltä. Sen takia pysyn mieluummin hiljaa, kuin puhua pälpätän koska muuten minusta ei saisi mitään selvää. Olen huumorintajunen, mutta läpänheitto toisen kuullen ei tule kuuloonkaan. Nauran vain toisten jutuille, mutta en osaa lisätä siihen mitään. Sitten minulle tulee sellanen tunne että olenpa tylsimys. Mun uudet kaverit koulussa on saanu musta ihan eri käsityksen millanen oikeesti oon. Joskus aattelen, että pitääköhän ne mua jotenkin vajaaälysenä. Olen kuitenkin huomannut, että ei kannata liikaa miettiä mitä toiset susta ajattelee. Sehän on niin, että jos et ole oma itsesi muita kohtaan, muutkaan eivät käyttäydy omana itsenään sinua kohtaan. Eikös?

2

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jac

Kuulostaa todella tutulta... Aloitteen tekemisen pelko estää uusiin ihmisiin tutustumisen, ja jos jollain ilveellä pystyykin tutustumaan, vastapuolen kiinnostus lopahtaa yleensä varsin pian. Ensivaikutelmaa on vaikea oikaista myöhemmin. Lopulta huomaa, että ainoat, jotka jaksaa kaveerata, onkin sellaisia ihmisiä, joiden kanssa ei ole juuri mitään yhteistä. Haluaisin kuitenkin löytää ystäviä, joiden kanssa olisi yhteisiä luonteenpiirteitä tai kiinnostuksen kohteita.

Olen myös yrittänyt olla välittämättä toisten mielipiteistä itseäni kohtaan, mutta luulen, että vaikutan vain omahyväiseltä ja ylimieliseltä, kun yritän väkisin olla oma itseni.

Vaatii uskallusta solmia ystävyyssuhteita omana itsenään, koska vastapuoli ei välttämättä toimi yhtä avoimesti. Tällöin totuuden selviäminen voi jättää arpia.

• kukka

juu, tiedän miltä susta tuntuu. oon pohjimmiltani iloinen ja sosiaalinen, haluan tutustua uusiin ihmisiin ja haluan olla pidetty. mutta en osaa ottaa rennosti, jännitän hirveästi sitä mitä muut musta ajattelee. sen takia en koskaan oikein osaa pitää keskustelua yllä tai olla hauska uusien ihmisten seurassa. aloitin itsekkin vasta uudessa koulussa ja vaikka oonkin saanut kavereita, on mahdotonta olla oma itsensä monien seurassa. kai jotkut pitää muakin aika typeränä, mut en jaksa enää välittää. mä oon tämmönen enkä sille mitään voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2649
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2466
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      178
      1219
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe