demi rules

vampirellah83

haluuko joku kuulla,mitä oikeesti on olla anorektikko,vai vieläkö leikitään silmät kiinni sitä versiota,jossa prinsessa victoriaa kauhisteltiin,ku se oli niiiiin sairas ja laiha!!!!!!

kertokaa,deminuoret,ketä oikeesti wannabeanaa vaan kiinnostaa,ni mä kerron vähän toisenlaisesta anoreksiasta.varoitan kyl,et saattaa yöunet mennä ja ne jotka on niiiin wannabe anoja,ni saattaa ruveta tekemään mieli takas normaalipainoon...mä en jauha sit paskaa,jos joku kysyy,multa,et mitä on anoreksia??
voin kertoo siis prinsessaversion,jota monet varmana haluaa ja ihannoi,tai sit voin kertoo tarinoita oikeista ihmisistä,jotka ei oo kuninkaallisia,vaik ne alus nekin leikki prinsessoja...

mä voin kertoo huumeista ja vaatteista,joo,nekin kun liittyy tähän aiheeseen...

kertokaa vaan,jos haluutte kuulla,kyl mä vastaan ja voin kertoo itestäni,mut jos joku epäilee et ei tommosta oo kuin mulla ni mul on ainakin kymmenen vastaavaa esimerkkiä,just mun kaltaisista anorektikoista,rumista ja laihoista,jotka silti on vielä lihavia,osa kuopattu,eikä yhenkään lähtö/kuolemaaa edeltäny aika ollu mitään keijuleikkiä!!!

12

1991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäpä minä...

typyjä todellisuus kiinnostaa,se on todistettu täällä miljoona kertaa.
      Pinkkien lasian takaa on helppo katella,mutta mitäs sitten tapahtuu kun lasit hajoaa tai hukkuu?

Onneksi sentään jotkut meistä näkee asiat niinku ne on,vaikka se ei aina olekkaan mukavaa...

• vampirellah83

ne jotka oikeesti tietää,et anoreksia ei oo mikään prinsessatauti,ni ne tosiaan tietää sen kans!!
        ja ne,jotka sil asial vielä leikkii,ei halua kuulla,et niitten ruusunpunaiset haaveet laihuudesta on utopiaa ja ennen kaikkea,jos joku voi väittää nähneensä kauniin anorektikon,ni kiitos,mulle sen kuva!!
        sillä ne,jotka mä tunnen,jotka on siihen sairauteen melkein kuolleet ja ihmeen kaupalla ovat siis olleet hengissä,kun oon käyny teholla niitä kattomas,ni en voi sanoa,et se on mitään lasten katseltavaa,kun oikea anorektikko,painossa 28kg itkee,kun ei saa omin voimin niitä letkuja itestään irti ja vihaa sitä,et taas kerran vaik niitten henki on pelastettu,ni niitä odottaa hourula tai sh-osasto,jossa ne pakotetaan lihomaan ja ne osaa kyl ne temput,miten huijata punnituksis yms,mut loppupelissä,ne luovuttaa,et pääsis takasin kotiin ja vois jatkaa sen,mitä ne on tehneet jo pitkään ja osa menee vieläkin alemmas,on sekin nähty,eli kun näin ekan tytön,siis vuosia sitten,ni se oli teholle mennessään 34kg ja kun se vuoden hourula jakson jälkeen,lihonneena palas kotiin,ni seuraavan kerran näin sen samaisen nyt jo naisen teholla 28kg painavana,eikä todellakaan ollu mikään kaunis keiju,laiha ja pieni kyl oli,mut yleensä keijuja ei oo kuin saduissa ja totuus on ihan jotain muuta!!

• ...
        vampirellah83 kirjoitti:

ne jotka oikeesti tietää,et anoreksia ei oo mikään prinsessatauti,ni ne tosiaan tietää sen kans!!
        ja ne,jotka sil asial vielä leikkii,ei halua kuulla,et niitten ruusunpunaiset haaveet laihuudesta on utopiaa ja ennen kaikkea,jos joku voi väittää nähneensä kauniin anorektikon,ni kiitos,mulle sen kuva!!
        sillä ne,jotka mä tunnen,jotka on siihen sairauteen melkein kuolleet ja ihmeen kaupalla ovat siis olleet hengissä,kun oon käyny teholla niitä kattomas,ni en voi sanoa,et se on mitään lasten katseltavaa,kun oikea anorektikko,painossa 28kg itkee,kun ei saa omin voimin niitä letkuja itestään irti ja vihaa sitä,et taas kerran vaik niitten henki on pelastettu,ni niitä odottaa hourula tai sh-osasto,jossa ne pakotetaan lihomaan ja ne osaa kyl ne temput,miten huijata punnituksis yms,mut loppupelissä,ne luovuttaa,et pääsis takasin kotiin ja vois jatkaa sen,mitä ne on tehneet jo pitkään ja osa menee vieläkin alemmas,on sekin nähty,eli kun näin ekan tytön,siis vuosia sitten,ni se oli teholle mennessään 34kg ja kun se vuoden hourula jakson jälkeen,lihonneena palas kotiin,ni seuraavan kerran näin sen samaisen nyt jo naisen teholla 28kg painavana,eikä todellakaan ollu mikään kaunis keiju,laiha ja pieni kyl oli,mut yleensä keijuja ei oo kuin saduissa ja totuus on ihan jotain muuta!!

Voisitko kirjoittaa hieman selvemmin?
        kiitos.

• AngelWhite
        ... kirjoitti:

Voisitko kirjoittaa hieman selvemmin?
        kiitos.

et sä osaa lukee jos ei oo joka pilkku ja konjunktio äidinkielen opettajan määräämäl paikal? :D

Mulle ei ainakaan jääny sisältö epäselväks.

• nuoleskeluu
        AngelWhite kirjoitti:

et sä osaa lukee jos ei oo joka pilkku ja konjunktio äidinkielen opettajan määräämäl paikal? :D

Mulle ei ainakaan jääny sisältö epäselväks.

angelwhite, tajuuhan tuon jo tyhmäkin miten sä täällä nuoleskelet ja hankit suosioo. eikö sul oo omia mielipiteitä!?

• nuoleskeluu kirjoitti:

angelwhite, tajuuhan tuon jo tyhmäkin miten sä täällä nuoleskelet ja hankit suosioo. eikö sul oo omia mielipiteitä!?

...niin sä et oo lukenut siltä muutakun ton yhen viestin johon vastasit.

• Kurnauh

kuulla,joten kerro ihmeessä.
      Tuskimpa sillä mitään saavutat,mutta heräs mielenkiinto niin paljon,että kerro.

• oikeeesti

mitä sää jauhat? luuletko olevas ainuu jolla on anorksia? wittu ihmiset kyl osaa emnää lukeen vaikka wikipediaan katos :O ja kirjotat tosi epäselvästä ja ihan kuin olisit kamalan vihainen. minusta olet aika lapsellinen yli 2o vuotiaaksi.

• AngelWhite

"luuletko olevas ainuu jolla on anorksia? wittu ihmiset kyl osaa emnää lukeen vaikka wikipediaan katos :O ja kirjotat tosi epäselvästä"

Tohon lauseeseen ei tarvi kommentoida mitään. Riittää kun lukee sen ajatuksel :D varsinkin ton kohdan "epäselvästä" kirjottamisest ;P

Ja ei ne ihmiset muuten selvästikään osaa, sen verran idioottimaisii kysymyksii ja kommenttei tännekki tullu, aikuisit ihmisilt, lasten vanhemmiltaki. Ihan kaikkeen siit et haukutaan "saatanan itsekeskeiset teinit etteks te nyt tajuu??!?!" siihen että muka asiallisemmin ilmaistaan et "on se surullista kun nykynuoret ei muuta osaa kun tuijottaa omaan napaansa"... yms.

Ei, ihmiset EI osaa, eikä tiedä. Ihmiset on tyhmii. Tietoo ei oo koskaan liikaa, kaikenlaist tietoo saa tuputtaa ja toistaa, eikä se mee perille. Niin se vaan menee ;P

Ihan järkevää tekstiihän vampirella kirjottaa, vaik en sen kaa ookkaan ihan kaikest samaa mielt. Mut se kirjottaa hyvin omast näkökannastaan. Ja ainakin se kirjottaa asiaa ja sen viesteis on joku pointti, sisältöö. Toisin ku näis useimmis viesteis mitä se saa vastauksekseen :D

• et tajunnut
        AngelWhite kirjoitti:

"luuletko olevas ainuu jolla on anorksia? wittu ihmiset kyl osaa emnää lukeen vaikka wikipediaan katos :O ja kirjotat tosi epäselvästä"

Tohon lauseeseen ei tarvi kommentoida mitään. Riittää kun lukee sen ajatuksel :D varsinkin ton kohdan "epäselvästä" kirjottamisest ;P

Ja ei ne ihmiset muuten selvästikään osaa, sen verran idioottimaisii kysymyksii ja kommenttei tännekki tullu, aikuisit ihmisilt, lasten vanhemmiltaki. Ihan kaikkeen siit et haukutaan "saatanan itsekeskeiset teinit etteks te nyt tajuu??!?!" siihen että muka asiallisemmin ilmaistaan et "on se surullista kun nykynuoret ei muuta osaa kun tuijottaa omaan napaansa"... yms.

Ei, ihmiset EI osaa, eikä tiedä. Ihmiset on tyhmii. Tietoo ei oo koskaan liikaa, kaikenlaist tietoo saa tuputtaa ja toistaa, eikä se mee perille. Niin se vaan menee ;P

Ihan järkevää tekstiihän vampirella kirjottaa, vaik en sen kaa ookkaan ihan kaikest samaa mielt. Mut se kirjottaa hyvin omast näkökannastaan. Ja ainakin se kirjottaa asiaa ja sen viesteis on joku pointti, sisältöö. Toisin ku näis useimmis viesteis mitä se saa vastauksekseen :D

kirjoitin lauseen tahallaan epäselvästi, jotta se tajuis, kuinka tympeetä sellaista tekstiä on lukee!!!!

huoh...

• -....-

Oon ite sairastanu anpreksiaa jo 3v ja tekstistäs sainsellasen käsityksen,että oot olevinas tyyliin ainoa "oikea" anorektikko,joten kerroppa nyt sitten mitä on oikeesti olla anorektikko.

• Anonyymi

Niin ärsyttävää! Kai hiffaat että et ole ainut anoreksia sairastava ihminen tässä maan päällä!!! Niinkun cmoon älkääkä puhuko WANNABEanoreksikoista, ollaan vaan iloisii ettei niitten syömishäiriöt oo kehittynyt niin pahoiksi toi "wannabeanoreksia" työntää syömishäiriöistä vaan syvemmälle. Älkääkä oikeesti antako numeroita, tosi moni löytää niitten GW anoreksikoilta jotka kertoo numerot "vasta sitten tarpeeksi sairas että voin olla oikea anoreksikko!" Ja hei kaikki tietää anoreksia on myös addiktio ja tosi moni menee addiktioista toisiin addiktioihin, ek ne huumeet oo niin ihmeellinen juttu everybody know that

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe