demi rules

vampirellah83

haluuko joku kuulla,mitä oikeesti on olla anorektikko,vai vieläkö leikitään silmät kiinni sitä versiota,jossa prinsessa victoriaa kauhisteltiin,ku se oli niiiiin sairas ja laiha!!!!!!

kertokaa,deminuoret,ketä oikeesti wannabeanaa vaan kiinnostaa,ni mä kerron vähän toisenlaisesta anoreksiasta.varoitan kyl,et saattaa yöunet mennä ja ne jotka on niiiin wannabe anoja,ni saattaa ruveta tekemään mieli takas normaalipainoon...mä en jauha sit paskaa,jos joku kysyy,multa,et mitä on anoreksia??
voin kertoo siis prinsessaversion,jota monet varmana haluaa ja ihannoi,tai sit voin kertoo tarinoita oikeista ihmisistä,jotka ei oo kuninkaallisia,vaik ne alus nekin leikki prinsessoja...

mä voin kertoo huumeista ja vaatteista,joo,nekin kun liittyy tähän aiheeseen...

kertokaa vaan,jos haluutte kuulla,kyl mä vastaan ja voin kertoo itestäni,mut jos joku epäilee et ei tommosta oo kuin mulla ni mul on ainakin kymmenen vastaavaa esimerkkiä,just mun kaltaisista anorektikoista,rumista ja laihoista,jotka silti on vielä lihavia,osa kuopattu,eikä yhenkään lähtö/kuolemaaa edeltäny aika ollu mitään keijuleikkiä!!!

12

1929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäpä minä...

      typyjä todellisuus kiinnostaa,se on todistettu täällä miljoona kertaa.
      Pinkkien lasian takaa on helppo katella,mutta mitäs sitten tapahtuu kun lasit hajoaa tai hukkuu?

      Onneksi sentään jotkut meistä näkee asiat niinku ne on,vaikka se ei aina olekkaan mukavaa...

      • vampirellah83

        ne jotka oikeesti tietää,et anoreksia ei oo mikään prinsessatauti,ni ne tosiaan tietää sen kans!!
        ja ne,jotka sil asial vielä leikkii,ei halua kuulla,et niitten ruusunpunaiset haaveet laihuudesta on utopiaa ja ennen kaikkea,jos joku voi väittää nähneensä kauniin anorektikon,ni kiitos,mulle sen kuva!!
        sillä ne,jotka mä tunnen,jotka on siihen sairauteen melkein kuolleet ja ihmeen kaupalla ovat siis olleet hengissä,kun oon käyny teholla niitä kattomas,ni en voi sanoa,et se on mitään lasten katseltavaa,kun oikea anorektikko,painossa 28kg itkee,kun ei saa omin voimin niitä letkuja itestään irti ja vihaa sitä,et taas kerran vaik niitten henki on pelastettu,ni niitä odottaa hourula tai sh-osasto,jossa ne pakotetaan lihomaan ja ne osaa kyl ne temput,miten huijata punnituksis yms,mut loppupelissä,ne luovuttaa,et pääsis takasin kotiin ja vois jatkaa sen,mitä ne on tehneet jo pitkään ja osa menee vieläkin alemmas,on sekin nähty,eli kun näin ekan tytön,siis vuosia sitten,ni se oli teholle mennessään 34kg ja kun se vuoden hourula jakson jälkeen,lihonneena palas kotiin,ni seuraavan kerran näin sen samaisen nyt jo naisen teholla 28kg painavana,eikä todellakaan ollu mikään kaunis keiju,laiha ja pieni kyl oli,mut yleensä keijuja ei oo kuin saduissa ja totuus on ihan jotain muuta!!


      • ...
        vampirellah83 kirjoitti:

        ne jotka oikeesti tietää,et anoreksia ei oo mikään prinsessatauti,ni ne tosiaan tietää sen kans!!
        ja ne,jotka sil asial vielä leikkii,ei halua kuulla,et niitten ruusunpunaiset haaveet laihuudesta on utopiaa ja ennen kaikkea,jos joku voi väittää nähneensä kauniin anorektikon,ni kiitos,mulle sen kuva!!
        sillä ne,jotka mä tunnen,jotka on siihen sairauteen melkein kuolleet ja ihmeen kaupalla ovat siis olleet hengissä,kun oon käyny teholla niitä kattomas,ni en voi sanoa,et se on mitään lasten katseltavaa,kun oikea anorektikko,painossa 28kg itkee,kun ei saa omin voimin niitä letkuja itestään irti ja vihaa sitä,et taas kerran vaik niitten henki on pelastettu,ni niitä odottaa hourula tai sh-osasto,jossa ne pakotetaan lihomaan ja ne osaa kyl ne temput,miten huijata punnituksis yms,mut loppupelissä,ne luovuttaa,et pääsis takasin kotiin ja vois jatkaa sen,mitä ne on tehneet jo pitkään ja osa menee vieläkin alemmas,on sekin nähty,eli kun näin ekan tytön,siis vuosia sitten,ni se oli teholle mennessään 34kg ja kun se vuoden hourula jakson jälkeen,lihonneena palas kotiin,ni seuraavan kerran näin sen samaisen nyt jo naisen teholla 28kg painavana,eikä todellakaan ollu mikään kaunis keiju,laiha ja pieni kyl oli,mut yleensä keijuja ei oo kuin saduissa ja totuus on ihan jotain muuta!!

        Voisitko kirjoittaa hieman selvemmin?
        kiitos.


      • AngelWhite
        ... kirjoitti:

        Voisitko kirjoittaa hieman selvemmin?
        kiitos.

        et sä osaa lukee jos ei oo joka pilkku ja konjunktio äidinkielen opettajan määräämäl paikal? :D

        Mulle ei ainakaan jääny sisältö epäselväks.


      • nuoleskeluu
        AngelWhite kirjoitti:

        et sä osaa lukee jos ei oo joka pilkku ja konjunktio äidinkielen opettajan määräämäl paikal? :D

        Mulle ei ainakaan jääny sisältö epäselväks.

        angelwhite, tajuuhan tuon jo tyhmäkin miten sä täällä nuoleskelet ja hankit suosioo. eikö sul oo omia mielipiteitä!?


      • nuoleskeluu kirjoitti:

        angelwhite, tajuuhan tuon jo tyhmäkin miten sä täällä nuoleskelet ja hankit suosioo. eikö sul oo omia mielipiteitä!?

        ...niin sä et oo lukenut siltä muutakun ton yhen viestin johon vastasit.


    • Kurnauh

      kuulla,joten kerro ihmeessä.
      Tuskimpa sillä mitään saavutat,mutta heräs mielenkiinto niin paljon,että kerro.

    • oikeeesti

      mitä sää jauhat? luuletko olevas ainuu jolla on anorksia? wittu ihmiset kyl osaa emnää lukeen vaikka wikipediaan katos :O ja kirjotat tosi epäselvästä ja ihan kuin olisit kamalan vihainen. minusta olet aika lapsellinen yli 2o vuotiaaksi.

      • AngelWhite

        "luuletko olevas ainuu jolla on anorksia? wittu ihmiset kyl osaa emnää lukeen vaikka wikipediaan katos :O ja kirjotat tosi epäselvästä"

        Tohon lauseeseen ei tarvi kommentoida mitään. Riittää kun lukee sen ajatuksel :D varsinkin ton kohdan "epäselvästä" kirjottamisest ;P

        Ja ei ne ihmiset muuten selvästikään osaa, sen verran idioottimaisii kysymyksii ja kommenttei tännekki tullu, aikuisit ihmisilt, lasten vanhemmiltaki. Ihan kaikkeen siit et haukutaan "saatanan itsekeskeiset teinit etteks te nyt tajuu??!?!" siihen että muka asiallisemmin ilmaistaan et "on se surullista kun nykynuoret ei muuta osaa kun tuijottaa omaan napaansa"... yms.

        Ei, ihmiset EI osaa, eikä tiedä. Ihmiset on tyhmii. Tietoo ei oo koskaan liikaa, kaikenlaist tietoo saa tuputtaa ja toistaa, eikä se mee perille. Niin se vaan menee ;P

        Ihan järkevää tekstiihän vampirella kirjottaa, vaik en sen kaa ookkaan ihan kaikest samaa mielt. Mut se kirjottaa hyvin omast näkökannastaan. Ja ainakin se kirjottaa asiaa ja sen viesteis on joku pointti, sisältöö. Toisin ku näis useimmis viesteis mitä se saa vastauksekseen :D


      • et tajunnut
        AngelWhite kirjoitti:

        "luuletko olevas ainuu jolla on anorksia? wittu ihmiset kyl osaa emnää lukeen vaikka wikipediaan katos :O ja kirjotat tosi epäselvästä"

        Tohon lauseeseen ei tarvi kommentoida mitään. Riittää kun lukee sen ajatuksel :D varsinkin ton kohdan "epäselvästä" kirjottamisest ;P

        Ja ei ne ihmiset muuten selvästikään osaa, sen verran idioottimaisii kysymyksii ja kommenttei tännekki tullu, aikuisit ihmisilt, lasten vanhemmiltaki. Ihan kaikkeen siit et haukutaan "saatanan itsekeskeiset teinit etteks te nyt tajuu??!?!" siihen että muka asiallisemmin ilmaistaan et "on se surullista kun nykynuoret ei muuta osaa kun tuijottaa omaan napaansa"... yms.

        Ei, ihmiset EI osaa, eikä tiedä. Ihmiset on tyhmii. Tietoo ei oo koskaan liikaa, kaikenlaist tietoo saa tuputtaa ja toistaa, eikä se mee perille. Niin se vaan menee ;P

        Ihan järkevää tekstiihän vampirella kirjottaa, vaik en sen kaa ookkaan ihan kaikest samaa mielt. Mut se kirjottaa hyvin omast näkökannastaan. Ja ainakin se kirjottaa asiaa ja sen viesteis on joku pointti, sisältöö. Toisin ku näis useimmis viesteis mitä se saa vastauksekseen :D

        kirjoitin lauseen tahallaan epäselvästi, jotta se tajuis, kuinka tympeetä sellaista tekstiä on lukee!!!!

        huoh...


    • -....-

      Oon ite sairastanu anpreksiaa jo 3v ja tekstistäs sainsellasen käsityksen,että oot olevinas tyyliin ainoa "oikea" anorektikko,joten kerroppa nyt sitten mitä on oikeesti olla anorektikko.

    • Anonyymi

      Niin ärsyttävää! Kai hiffaat että et ole ainut anoreksia sairastava ihminen tässä maan päällä!!! Niinkun cmoon älkääkä puhuko WANNABEanoreksikoista, ollaan vaan iloisii ettei niitten syömishäiriöt oo kehittynyt niin pahoiksi toi "wannabeanoreksia" työntää syömishäiriöistä vaan syvemmälle. Älkääkä oikeesti antako numeroita, tosi moni löytää niitten GW anoreksikoilta jotka kertoo numerot "vasta sitten tarpeeksi sairas että voin olla oikea anoreksikko!" Ja hei kaikki tietää anoreksia on myös addiktio ja tosi moni menee addiktioista toisiin addiktioihin, ek ne huumeet oo niin ihmeellinen juttu everybody know that

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe