Eli miten erityisesti oinas miehet( miksei naispuolisestkin)suhtautuvat jos alkaa ehdottamaan yhteenmuuttoa. Tai kihloihin menoa?
Joutuuko paniikin valtaan ja pötkii pakoon mitä jaloistaan pääsee..?
Itselläni tilanne että joudun muuttamaan töiden perässä eri kaupunkiin ja miehen tietysti haluisin mukaan.Seurustelua tosin vasta 1,5 vuotta takana.
Tulevaisuuden suunnitelmat.
1
534
Vastaukset
- tytskyyyy
Uskon, että oinaan kanssa ainoa vaihtoehto on aluksi hienovarainen vihjailu ja asiasta keskustelu ja lopulta näyttää että muutoksen on tultava ja, että et ole tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen. Oinaallahan on "pakko saada asiat toimimaan" -kompleksi, joten kompromissi saattaa löytyäkin. vahvana pässinpäänä oinasmiehen tahtoa on mahdoton saada mukautumaan ellei muutoksen halu ja aloite lähde tältä suoraan itseltään. (Tarvittaessa pystyy sopeutumaan todella kenkkumaisiinkin olosuhteisiin) Tosiasia kuitenkin on, että itsestään ei mikään tule tapahtumaan ja liika mukautuvuuskaan ei ole suhteelle hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471