Hei vaan kaikille... toivon että tätä viestii ei tuomita tms. mut onks kellekään tuttuu semmonen tilanne että on ihastunu opettajaan? oon ite nimittäin ihastunu mein uskonnonopettajaan... :)
Opeen ihastunu?
7
791
Vastaukset
- ihastunut
Tunne on kyllä minulle hyvin tuttu.Muutama vuosi sitten ihastuin lukiossa erääseen matikanopettajaan,ja en ole edelleenkään häntä unohtanut..Se vain alkoi jotenkin yhtäkkiä,tai oikeastaan olin pitänyt siitä jo pitemmän aikaan,kunnes aloin jännittämään kyseistä maikkaa.Sydän pomppasi joka kerran kun vain näin hänestä vilauksenkin!Yritin välttää sen tunneille menoa,ettei se olisi huomannut tunteitani häntä kohtaan.No huomasihan se,ja kun se oli mua vielä reilusti vanhempi(mies),taisi ihastukseni olla imarteleva elämys hänelle.Että kyllä sitä vipinää on ollut,on ihanaa olla rakastunut!
- make
Mäkin olin kerran ihastunut sellaseen vanhaan kurttuseen uskonnonopettajaan
- Ukkomies
Olin minäkin aikoinani yläasteella ihastunut ruotsinopettajaani. Vieläkin sävähdyttää, kun muistelen hänen seksikästä ääntään ja houkuttelevia, täyteläisiä rintojaan. Hekumoin usein ajatuksella, että jäisin jostain syystä luokkaan tunnin jälkeen. Opettaja tulisi viereeni ja painaisi rintansa minua vasten...
Ah, oli se aikaa :) - miesope
on mahtavat rinnat ja niitä kun pääsisi heiluttamaan ja imemään ja ... hieromaan
löysäthän ne kait on, sellaset riipat, mutta liiveissä ihan komea näky
ja täähän on ihan herja koko juttu
olette te mahtavia! - Ope
Olin itse ihastunut englannin opettajaani koulussa noin 40 vuotta sitten. Sitten olen ollut ihastunut matematiikan opettajaan, joka oli kollegani.
Nuorena opettajana pojat olivat kovastikin ihastuneita minuun. Kerran sain eräältä jopa sormuksen ( se oli peräisin pääsiäismunasta). Nykyään ihastuneita oppilaita ei juuri ole. Mistähän syystä??- ???
Ehkä siks, ettet oo enää mikään hyvännäkönen tms., jos ite olit koulus joku 40 vuotta sitte...!!! Ajattele vähän itekses, ennenku kysylet tollasii tyhmii ja päättömii kysymyksii!!! Oot siis jo vanha ja kurttunen ämmä!
- miesope
??? kirjoitti:
Ehkä siks, ettet oo enää mikään hyvännäkönen tms., jos ite olit koulus joku 40 vuotta sitte...!!! Ajattele vähän itekses, ennenku kysylet tollasii tyhmii ja päättömii kysymyksii!!! Oot siis jo vanha ja kurttunen ämmä!
luulet ressukka olevasi ikuisesti kiinteä ...
ja sitä paitsi hän ei tarkoittanut ehkä itseään, vaan nykynuoria ja näiden nykyisiä opettajiaan
törppö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525