Ei-niin-kaveri

poika oulusta

olisko kellään mitään vinkkejä sellaiseen tilanteeseen, kun epäilen varmasti(99%) että pari luokkalaistani on suunnittelemassa laivaretkeä ja kukaan ei ole pihaissut mulle mitään. Kaikki ne tyypit(lähinnä pojat) on mun kavereita ja tuun hyvin juttuun kaikkien kans enkä oo mikään koulukiusattu ja hissukka eli oon ihan rempsee nuori. mikään hirvee hinku mulla ei oo sinne laivalle mutta kyse on lähinnä periaattesta ja jos tilanne on tosiaan tämä niin varmasti lyön välit poikki.

Mut neuvokaas miten mä pääsisin vähän nokittaa ennen reissua niitä tyyppejä ketä sitä järkkää et ne joutuis semmoseen ikävään tilanteeseen.....

4

289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iso ja paha

Jos olet tosissasi tuo on huolestuttavaa.
      Luulin että olet joku muija mutta vilkaisin nimimerkkiäsi, taidat olla aika herkkä tapaus.
      Voi kauheeta ku pikkusta ei kutsuttu laivalle....niin no jokaisella on ongelmansa.

• lovely

Mul ei täl hetkel oo yhtään kaverii,ja epäilen et koht ei oo sul kaan koska munkin kaverit ei kertonu mulle mitään sit ne vaan sano mua juorukellox ja lähti lätkimään,vaikka en ollu sanonu mitään!Mieti ookko tehny jotain mist syystä kaveris ei halu olla enää sun kaa.Mun jutust taas mä jäin yksin ilman syytä....

• Kim(f)
        lovely kirjoitti:

Mul ei täl hetkel oo yhtään kaverii,ja epäilen et koht ei oo sul kaan koska munkin kaverit ei kertonu mulle mitään sit ne vaan sano mua juorukellox ja lähti lätkimään,vaikka en ollu sanonu mitään!Mieti ookko tehny jotain mist syystä kaveris ei halu olla enää sun kaa.Mun jutust taas mä jäin yksin ilman syytä....

maailma on outo paikka täynnä outoja ihmisiä.
        minulla ei oikeastaan ole oikeita ystäviä...eli sellaisi joiden kans voi puhua mistä vain. kavereita on...mut ei ne ole mitenkään läheisiä.

• Kim(f)

eli miespuolinen henkilö ei saa olla herkkä? mitä? eikös se ole tarpeeksi miehekästä?
        eikö poika saa välittää ollenkaan jos kaverit eivät olekaan oikeita kavereita?onko se heikkoa?

minusta on heikkoa olla näyttämättä tunteita.
        se että uskaltaa on todella vahvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe