olisko kellään mitään vinkkejä sellaiseen tilanteeseen, kun epäilen varmasti(99%) että pari luokkalaistani on suunnittelemassa laivaretkeä ja kukaan ei ole pihaissut mulle mitään. Kaikki ne tyypit(lähinnä pojat) on mun kavereita ja tuun hyvin juttuun kaikkien kans enkä oo mikään koulukiusattu ja hissukka eli oon ihan rempsee nuori. mikään hirvee hinku mulla ei oo sinne laivalle mutta kyse on lähinnä periaattesta ja jos tilanne on tosiaan tämä niin varmasti lyön välit poikki.
Mut neuvokaas miten mä pääsisin vähän nokittaa ennen reissua niitä tyyppejä ketä sitä järkkää et ne joutuis semmoseen ikävään tilanteeseen.....
Ei-niin-kaveri
4
289
Vastaukset
- iso ja paha
Jos olet tosissasi tuo on huolestuttavaa.
Luulin että olet joku muija mutta vilkaisin nimimerkkiäsi, taidat olla aika herkkä tapaus.
Voi kauheeta ku pikkusta ei kutsuttu laivalle....niin no jokaisella on ongelmansa.- lovely
Mul ei täl hetkel oo yhtään kaverii,ja epäilen et koht ei oo sul kaan koska munkin kaverit ei kertonu mulle mitään sit ne vaan sano mua juorukellox ja lähti lätkimään,vaikka en ollu sanonu mitään!Mieti ookko tehny jotain mist syystä kaveris ei halu olla enää sun kaa.Mun jutust taas mä jäin yksin ilman syytä....
- Kim(f)
lovely kirjoitti:
Mul ei täl hetkel oo yhtään kaverii,ja epäilen et koht ei oo sul kaan koska munkin kaverit ei kertonu mulle mitään sit ne vaan sano mua juorukellox ja lähti lätkimään,vaikka en ollu sanonu mitään!Mieti ookko tehny jotain mist syystä kaveris ei halu olla enää sun kaa.Mun jutust taas mä jäin yksin ilman syytä....
maailma on outo paikka täynnä outoja ihmisiä.
minulla ei oikeastaan ole oikeita ystäviä...eli sellaisi joiden kans voi puhua mistä vain. kavereita on...mut ei ne ole mitenkään läheisiä. - Kim(f)
eli miespuolinen henkilö ei saa olla herkkä? mitä? eikös se ole tarpeeksi miehekästä?
eikö poika saa välittää ollenkaan jos kaverit eivät olekaan oikeita kavereita?onko se heikkoa?
minusta on heikkoa olla näyttämättä tunteita.
se että uskaltaa on todella vahvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756