Rakkauden evankeliumi

Opetuslapsi

Jeesus Kristus, Jumalan ainoa poika, meidän Herramme on lunastanut meidät kaikesta synnistä vapaaksi; siis vanhoista, nykyisistä ja tulevistakin.

Jumalan armosta(ansiottomasta rakkaudesta sinun osaksesi) sinä olet osallinen iankaikkiseen elämään uskomalla Häneen poikaansa Jeesukseen.

"Jumala antoi ainoon poikansa, jottei yksikään, joka Häneen uskoo joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän."

Rakkaudella Opetuslapsi

9

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Black Spider

      Entäs jos en vain usko?

      Ja mitä minä muka sillä "iankaikkisella elämällä" teen?

      Hohhoijjaa... keksikää jotain uutta.

      • hmm..

        Jos et ole iankaikkisessa elämässä eli Taivaassa olet silloi iankaikkisessa kuolemassa eli helvetissä!


      • Nadrealia
        hmm.. kirjoitti:

        Jos et ole iankaikkisessa elämässä eli Taivaassa olet silloi iankaikkisessa kuolemassa eli helvetissä!

        ..jos aivosi kuolevat ja lakkaavat toimimasta, kun sydämmesi pysähtyy. Et tunne mitään, et näe mitään. Ei ole mitään helvettiä eikä taivasta.


    • Yakko

      "Jeesus Kristus, Jumalan ainoa poika, meidän Herramme on lunastanut meidät kaikesta synnistä vapaaksi; siis vanhoista, nykyisistä ja tulevistakin."

      Entäs se perisynti. Tarvitseeko minun pelätä helvettiä jos kaikki syntini on jo poistettu? Miksi alkaisin palvoa Jumalaa jos pääsen joka tapauksessa taivaaseen. Vai pääsenkö? Taidan sittenkin joutua kadotukseen.

      "Jumalan armosta(ansiottomasta rakkaudesta sinun osaksesi) sinä olet osallinen iankaikkiseen elämään uskomalla Häneen poikaansa Jeesukseen."

      Minkäs teen kun en usko? En voi kääntyä uskoon kun en yksinkertaisesti usko. Vain joku todiste saisi minut uskomaan ja Jumalalla ei pahemmin ole enää tapana tehdä sellaisia.

      "Jumala antoi ainoon poikansa, jottei yksikään, joka Häneen uskoo joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän."

      Eh... Jeesus nousi KOLMANTENA päivänä takaisin taivaaseen. Aikamoinen uhraus. Hän oli vain muutaman päivän kuolleena. Niin ja fyysinen tuska. Olisiko Jeesuksen tarvinnut tuntea kipua? Olihan hän osa kaikkivoipaa Jumalaa. Sitäpaitsi moni on tuntenut pahempaa tuskaa, kuin ristiinnaulitseminen, kristinuskon vuoksi.

      • Edmond

        Kysyit, että:
        "entäs se perisynti. Tarvitseeko minun pelätä helvettiä jos kaikki syntini on jo poistettu?"

        Perisynti tarkoittaa ihmisen taipumusta pahaan. Se ei kuitenkaan estä meitä pelastumasta.

        Sinun ei tarvitse pelätä helvettiä, koska sinun syntisi on jo annettu anteeksi, MUTTA sinun on uskottava, että ne ovat anteeksiannetut.

        "Minkäs teen kun en usko? En voi kääntyä uskoon kun en yksinkertaisesti usko. Vain joku todiste saisi minut uskomaan ja Jumalalla ei pahemmin ole enää tapana tehdä sellaisia."

        Ala noudattamaan Raamatun sanomaa omassa elämässäsi, niin huomaat onko se Jumalasta vai ei. Näin kehoitan sinua tekemään.(Näin Jeesus kehoittaa)

        "Eh... Jeesus nousi KOLMANTENA päivänä takaisin taivaaseen. Aikamoinen uhraus. Hän oli vain muutaman päivän kuolleena. Niin ja fyysinen tuska. Olisiko Jeesuksen tarvinnut tuntea kipua? Olihan hän osa kaikkivoipaa Jumalaa. Sitäpaitsi moni on tuntenut pahempaa tuskaa, kuin ristiinnaulitseminen, kristinuskon vuoksi."

        - Jeesus oli kuoli synnittömänä, täysin viattomana ja hän antoi ristiinnaulita itsensä meidän takiamme, jotta emme joutuisi kadotukseen, vaan saisimme iankaikkisen elämän.

        Rakkaudella: Rakastettu


    • sartre j.p.

      ei ole eroa jumalan ja saatanan välillä, itse valitsen ihmisen.

    • Typhon

      Näiden palstojen valvojalle haluisin yhtä palvelusta. Tänne saa toki tulla kiistelemään asioista, vaikka oliskin eri uskontokunnasta, kuin varsinainen palsta antaa ymmärtää, mutta tämän kaltaisten kiihkoilijoiden viestit voisi poistaa. Sillä nyt satanismipalstalla on enemmän kristittyjä käännyttämässä, kuin satanisteja pohdiskelemassa.

      • vanha

        Pohtiiko ne jotain en ole huomannu ?


      • Kheopsinpyramidi

        Maailmassa on yli 7 miljardia uskonnollista käsitystä ja kaikki mielestään oikeassa, eli totuuksia on paljon ja loputtomia tuomareita myös. Ns kristitytkin tuomitsevat suurimman osan maailmaa helvettiin eli todellista Rakkauden evankeliumia tosiaan ja nekin ovat tehneet historiassa todella veristä pahaa. Minulle esim. budhalainen on myös Rakkauden luoma. Ja minulla on tällainenkin uni ollut:
        Totuuden kätkö.
        Minulle kerrottiin kerran unessa, että Keopsin pyramidi on Al haram, Herran temppeli Maan päällä. Sen on Jumala perustanut. Kun Adam ja Eeva lankesivat syntiin, Jumala loi heti "Suuren suunnitelmansa", jolla Hän kerran on "Pahan" voittava, ja kätki sen Keopsin pyramidin strategiseen keskipisteeseen, ja siellä on nytkin totuus meidän keskellämme, mutta me emme saa sitä sieltä ulos, koska se ei ole materian muodossa siellä.Pyramidin keskelle on meistä jokaisesta Adamista ja Eevastakin kätketty totuus. Harmaan aivosolukon yhden pyramidisolun keskelle meistä kustakin on kätketty totuus, ja minulle on ilmoitettu, että näitä totuuksia vasten peilattuna meidän kaikki tekomme ovat "ylhäällä" ymmärrettävissä. Kaikki on ollut alusta saakka "Hyvän" ja "Pahan" välistä taistelua ja tietyllä tavalla suurta teatteria ja suurta harhaa. Hyvä päättää "pian" näyttää, kuka taistelun on voittava. Eli siitä vaan esittämään vastaväitteitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe