mistä kysyä palvelua

anikaaa

Eli osaisiko joku neuvoa mistä kysellä seuraavanlaista palvelua:
Joku veisi kaikki romut pois parvekkeelta (vanhoja mattoja, pari käyttökelpoista mutta tylsää huonekalua, muuta pikurompetta) ja toisi tilalle uudet: parvekemattoa ja jonkun kivan kalusteryhmän. Sinkkunaisena ja laiskana sellaisena ei kiinnosta tehdä itse mitään :D ja olisin halukas ostamaan em. palvelun, mutta en tiedä mistä mosta kehtaisi edes kysellä...

Ideana on siis saada partsi kerralla viihtyisäksi laittamatta itse tikkua ristiin.

7

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anikaaa

      Niin ja Helsingistä siis tällaista...

      • ja taas saadaan keskustelua

        aikaiseksi. Taidat olla toi sama joka herätti parveke vessa keskustelun......Mut ihan kiva kun joku keksii jotain hassuja juttuja tänne ja sitten saadaan nauraa vastauksia.

        Levitäpä vaikka kauppojen ilmoitustauluille lappusia asiastasi ni varmaan alkaa ovikello päristä ja kaikki lähiösi henkilöt joilla "päivisin aikaa" rientävät kilvan tyhjentämään partsisi......Ja kantavat uudet kalusteet kaupasta sun luo parista keskarista.......

        Kivaa kevättä sulle ja jatka kevennyksillä vastakin.....


    • et silleen-----------

      ...kierrätyskeskusta, koska ainakin hakevat rojusi pois. Jos ne ovat kierrättämiskuntoisia! Mutta sun on pakko jaksaa kävellä kauppaan katsomaan millaiset uudet kalusteet ja maton haluat, jonka jälkeen tilaat kotiinkuljetuksen. Ei se tämän vaikeampaa ole :)

    • anikaaa

      Autottomana on tosi vaikea tehdä em. asiota.

      Kalusteliikkeitä ei juuri keskustan alueella ole (Itä-Helsingissä ja Vantaalla). Kierrätyskeskuksesta huolisivat varmaan osan kamoista, mutta esim. talven yli parvekkeen lattialla olleet matot alkavat olla siinä kunnossa, ettei niitä voi käyttää. Lisäksi siellä on mm. yksi osiksi purettu lipasto, joka ei taida sekään talven jäljiltä olla priimakunnossa.

      Tokihan minä voin ne uudet mööpelt katsella vaikka jostain nettikaupasta, kunhan joku ne mulle kotiin kuljettaa, eikä esim. postiin, mistä ne pitäisi itse roudata tänne.

      Minulla ei ole käytössäni häkkikellaria, joten on tuonne partsille tulut siirrettyä tarpeettomat kamat...

    • anikaa

      ...ja kuten avauksessani kirjoitin, ihan palvelun OSTAMISESTA on kysymys, enkä kuvittele tällaista "puoli-ilmaiseksi" saavani.

    • kaverit ja ystävät

      No laita vaikka lähikauppasi seinälle tuo sama sepustus ja pyydä tarjouksia.

      Tai kysy apua kavereilta, joilla on auto, niin pääset sinne kauppaan, mutta meneehän niitä busseja Hgissä joka suuntaan.

      Tai soita johonkin siivousfirmaan, että tulevat hakemaan rojut pois ja siivoamaan.
      Sen jälkeen kävelet parvekkeen pohjapiirros ja valokuvat kassissa sisustus- ja huonekaluliikkeeseen ja pyydät palvelua.
      Hoitavat hyvällä rahalla sulle mitä haluat.

      Mutta miten paljon olet valmis maksamaan, mikä on budjetisi, siitä kait kaikki riippuu.
      Mikään ei ole ilmaista, itse päätät mihin rahasi laitat.

      • Luulisin

        Käänny jonkun sisustussuunnittelijan puoleen. Eikös ne hoida homman alusta loppuun?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe