Pojalle:
Kasperi Eemil/Elias/Samuli tai
Kasperi Matti Samuli
Tytölle:
Kiia Eerika/Ellen
Onko muita ehdotuksia? Kiitos!
Mitä mieltä näistä nimistä?
4
360
Vastaukset
- äippä
nuo pojan nimet ainakin minun korvissani kuulostavat tosi hyviltä. Kasperi on nätti nimi pojalle ja Eemilhän kuuluu ainakin näihin wanhoihin nimiin, jotka nyt tuntuvat olevan muodissa. mutta nättejä ovat nuo..
Tyttöjen nimistä..Kiiasta en pidä ollenkaan. on jotenkin kova nimi. Eerika on ihan nätti nimi mutta tuo Kiia ei kyllä meikäläisen korvassa kuullosta kovin kauniilta..mutta jonkun korvassa taas kuullostaa..
Itse suosin "pehmeyttä" niin tyttöjen kuin poikienkin nimissä:) - Päitskä
Mun mielestä olisi ihan kivat etuniminä tytölle Eerikaja pojalle Samuli. Itselläni on Saku niminen poika ja en ole kertaakaan katunut poikani nimeä.
- lotta
Kasperi Eemil Samuli ja Kiia Eerika ovat hyviä nimiä.
- milla
Kiia on hyvä nimi!Kiia Emilia?Kiia Alexandra ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760