Olen niin kyllästynyt nykyisen mieheni itsekeskeisyyteen, että aion erota hänestä ja kokeilla elää lapseni kaa kahdestaan jonku aikaa.
Miten mä saisin mieheni ulos täältä sujuvasti ja ilman rähinöitä ?
Aion kokeilla vaihteeksi yh:a
3
493
Vastaukset
- 3:n äiti
jos pystytte hedelmälliseen vuorovaikutukseen.
Kerro asiasi kiihkottomasti, että haluat
lapsen kanssa jatkaa elämääsi.
Jos asunto ei ole sinun, tai omistus-yhteinen,
voit myös itse hakea läheltä uutta kotia.
Läheltä siksi, ettei turhaan lapsen tarvi menettää ystäviään ja tuttuja kotikatuja.
Puhumalla asiat yleensä selviää :)
Tsemppiä :)) - x..
ja uudistumiskyvyn laittaa koetukselle. Mutta muista kuitenkin, että uusia ROUVAKSI-haluavia on jonossa odottamassa vuoroaan, miehesi napataan tuota pikaa ja lisäksi miehillä on taipumus vaihtaa joka kerta vuosia nuorempaan. Lopulta nämä ulkoruokintaan siirretyt miehet seurustelevat oman lapsensa ikäisen naisen kanssa.
- arki
Ero on helppoa, lähde itse! Laita asuntohakemus vetämään vuokra-asuntoon tai yritä saada yksityiseltä markkinoilta vuokra-asunto.
Sitten vaan yhteys sossuun ja tapaamisoikeus- ja elatusmaksu-asioista sopiminen.
Jos et halua lähteä omasta kodistasi pois vaan nimenomaan miehen on lähdettävä, sano se hänelle. Että sua nyt just kiinnostaisi yksinhuoltajan arki, joten tossa on ovi. Pakkaa miehen tavarat hänen puolestaan. Vaihda oviin lukot.
Niin että käyhän se homma noinkin. Itse en tunne yhtäkään yksinhuoltajaa joka olisi vain yhtäkkiä keksinyt, että hei mäpä haluunkin yh:ksi kun toi tyyppi alkaa nyt vituttaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078