Cs Kulttuuri

Bahh

Juu kyllä, tämä ns. counter-strike kulttuuri on kyllä niin tätä. Melkein kaikki kakarat tämmöiset pelaavat kieli pitkällä jotain counteria ja säätelevät jotain turhia millin tarkkoja asetuksia ja vielä luulevat että se auttaa heidän peliinsä jotain. Minä sanon ja paskat se mitään auttaa.

Muutenkin cs on aivan turha idealtaan, juostaan pommi kädessä ja laitetaan se ja counter-terroristit ovat jo mukamas pommin laitto vaiheessa siellä. Hyvä pojat aivan brilliantti idea hostageiden pelastuksessa nyt on jo vähän parempi idea mutta siltikkin esimerkiksi tämä uusi rogue spear tarjoaa enemmän tätä oikeampaa swat/maailmanpoliisi toimintaa ja vielä paljon laadukkaampana.Eikä counter-strike ole edes hieno krafiikkansa puolesttakkaan vaan se toimii jollain ikivanhalla half-life peliroottorilla joten ei sitä voi luonnehtia edes hienoksi.

Cs "klaanit" ovat kyllä toinen naurun aihe, koska ei niitä voi sanoa edes klaaneiksi, porukka menee johonkin "klaaniin" pelaa muutaman clanbase matsin ja kun pisteet loppuvat he tekevät toisen "klaanin".Tietenkään tämä ei päde todellakan kaikkiin koska onhan siellä joukossa muutama vähän järkevämpi klaani jotka ovat olee pystyssä vuosia.

9

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arnold

      Tuo on kyllä aivan totta, itse en ole cs:ään koskenut pariin vuoteen.

    • jhgjf

      Mutta mistä kummasa johtuu Counter-Striken suosio?

      • -d-

        siitä että se pyörii 386:llakin


    • Hahahman

      Paskan marjat... etkö päässyt pokemonia läpi kun niin harmittaa?

    • Kasvimaan Kasvatti

      Mistä se johtuu että CS:ää arvostelevat ihmiset jotka sanovat itsekkin "En ole koskenut siihen moneen vuoteen"?
      Miksi nämä pellet yleistävät jokaisen näkemänsä peelon (Eli sen 0.1%) keskimääräiseksi CS pelaajaksi?
      Miksi nämä pellet eivät edelleenkään ymmärrä katsoa näitä asiallisia klaaneja(Joita on suurin osa klaaneista, myönnän että on olemassa näitä ekaa kertaa elämässään nettipeliä pelaavia pellejä jotka heti perustelevat satoja klaaneja, mutta miksi VITUSSA pitää yleistää?)?
      Miksi CS:ää haukutaan vaikka viestistä näkyy selvästi ettei kirjoittaja ole kuin korkeintaan kavereilta kuullut pelistä?

      Sanotaan nyt vielä että on moniakin asetuksia, jotka oikeasti parantavat pelattavuutta.
      Ja sitten haukutaan 5 vuotta vanhan pelimoottorin näyttämiä grafiikoita...

      • DFX

        Aijaa jos sanon että en ole pelannut moneen vuoteen ei tarkoita sitä ettenkö olisi nähnyt sitä pelattavan paljonkin että kyse ei ole siitä että enkö tietäisi ja ilmaisis mielipidettäni ilman että tuntisin nykyisen 1.5 version. Vertaappa uusimpia pelejä counter-striken nykyiseen krafiikkaan, se on aivan karemaa jossain C&C generalsissakin on tavallisilla ukkeleilla yhtä hyvtä krafiikat kuin counter strikessä.

        Ja en todellakaan nimitä kaikkia näiksi peeloiski kuten sanoin on järkevämpääkin porukkaa joukossa mutta paljon on näit peelojakin.

        hmm counter-striken suosion luulen pohjautuvan siihen että pikku pojat seuraavat isoja poikia pelaamaan jotain peliä ja nyt ollaan jo niin pitkällä että kaikki kakarat pelaavat koska muutkin pelaavat, eivätkä he tiedä yhtään parempaa peliä.Tuo nyt on oletusta mutta totta on myös se että cs on yleeensäkkin nostanut muidenkin half-life modifikaatioiden suosion ja ihmiset pelaavat muutakin kuin counter-strikeä mutta cs on silti eniten suosiossa. En kyllä itsekkään tajua ehkä se on jollain tavalla mieltä manipuloiva tai muuten vaan nuoria addiktoiva peli (modi).


      • Kasvimaan Kasvatti
        DFX kirjoitti:

        Aijaa jos sanon että en ole pelannut moneen vuoteen ei tarkoita sitä ettenkö olisi nähnyt sitä pelattavan paljonkin että kyse ei ole siitä että enkö tietäisi ja ilmaisis mielipidettäni ilman että tuntisin nykyisen 1.5 version. Vertaappa uusimpia pelejä counter-striken nykyiseen krafiikkaan, se on aivan karemaa jossain C&C generalsissakin on tavallisilla ukkeleilla yhtä hyvtä krafiikat kuin counter strikessä.

        Ja en todellakaan nimitä kaikkia näiksi peeloiski kuten sanoin on järkevämpääkin porukkaa joukossa mutta paljon on näit peelojakin.

        hmm counter-striken suosion luulen pohjautuvan siihen että pikku pojat seuraavat isoja poikia pelaamaan jotain peliä ja nyt ollaan jo niin pitkällä että kaikki kakarat pelaavat koska muutkin pelaavat, eivätkä he tiedä yhtään parempaa peliä.Tuo nyt on oletusta mutta totta on myös se että cs on yleeensäkkin nostanut muidenkin half-life modifikaatioiden suosion ja ihmiset pelaavat muutakin kuin counter-strikeä mutta cs on silti eniten suosiossa. En kyllä itsekkään tajua ehkä se on jollain tavalla mieltä manipuloiva tai muuten vaan nuoria addiktoiva peli (modi).

        Koska grafiikka on huono pelin on pakko olla huono?
        Uskomatonta logiikkaa. Minä olen kai henkisesti sairas sillä minä pelaan useita yli 5 vuotta vanhoja pelejä(SNES pelit konsoleista, FF:t, Wormsit ja HL), ja minua ei haittaa yhdenkään kohdalla että grafiikka on huonoa. Tarpeeksi kun fixaa saa tuosta pelistä todella upean(Custom modelit, AF ja AA) näköisenkin jos kiinnostaa.
        Mutta minä en vaihtaisi HL:ää mihinkään OFP:hen(Okei, OFP:ssä on niin hyvät scriptausmahdollisuudet, että siihen voisin, mutta sovitaan että näihin "hienografiikkaisiin nykypeleihin", kuten esim loistava Global Operations, tuo mahtava CS klooni)
        CS:ää on helppo pelata, hankala hallita, se toimii millä tahansa koneella, jokaisella on HL, ja muutenkin se on loistava lähes puhtaasti taitoon perustuva reilaististä leikkivä arcaderäiskintä.


      • DFX
        Kasvimaan Kasvatti kirjoitti:

        Koska grafiikka on huono pelin on pakko olla huono?
        Uskomatonta logiikkaa. Minä olen kai henkisesti sairas sillä minä pelaan useita yli 5 vuotta vanhoja pelejä(SNES pelit konsoleista, FF:t, Wormsit ja HL), ja minua ei haittaa yhdenkään kohdalla että grafiikka on huonoa. Tarpeeksi kun fixaa saa tuosta pelistä todella upean(Custom modelit, AF ja AA) näköisenkin jos kiinnostaa.
        Mutta minä en vaihtaisi HL:ää mihinkään OFP:hen(Okei, OFP:ssä on niin hyvät scriptausmahdollisuudet, että siihen voisin, mutta sovitaan että näihin "hienografiikkaisiin nykypeleihin", kuten esim loistava Global Operations, tuo mahtava CS klooni)
        CS:ää on helppo pelata, hankala hallita, se toimii millä tahansa koneella, jokaisella on HL, ja muutenkin se on loistava lähes puhtaasti taitoon perustuva reilaististä leikkivä arcaderäiskintä.

        Eli tuohon sen suosio perustuu, ehkä alan ymmärtää, itse sanoin tuon Krafiikka jutun sen takia koska ajattelin, että porukka pelaa huvikseen jotain karkea krafiikkaista "terroristi poliisi" peliä vaikka tarjolla olisi paljon näyttävämpää ja aidompaa ns. swatti toimintaa.

        Ei krafiikka todellakaan ratkaise mutta kyllä se peliin tunnelmaa tuo ja olen pelannut kyllä paljon hieno kraffaisia pelejä jokta sukkaavat aika lailla.


    • Anonyymi

      haistakaa kaikki paska

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3370
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2564
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1867
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1674
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1522
    Aihe